سفارش نمایه سازی مجلات

2015-09-15بازدید 3500
Posted on

سفارش نمایه سازی مجلات

خدمات نمایه سازی یابش چیست؟

یابش با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مشخص نمودن برنامه زمانی، قادر به نمایه‌سازی مجله شما پس از انتشار اولین شماره های مجله در کلیه نمایه‌سازهای مربوطه داخلی و خارجی (بیش از ۷۰ پایگاه) می‌باشد.

پایگاه‌های علمی بزرگی در دنیا وجود دارند که محتوای علمی مقالات را در خود نمایه کرده و آن‌ها را به‌صورت آسان‌تری به محققین ارائه می‌دهند. این نمایه‌سازها با افزایش احتمال دیده شدن مقالات،  احتمال خوانده شدن و ارجاع به مقالات را افزایش داده و درنهایت منجر به افزایش ضریب نفوذ مجلات علمی می‌شوند. رعایت قوانین نشر، چاپ به‌موقع و انتشار مقالات باکیفیت علمی بالا نقش بسیار مهمی در پذیرش مجلات در پایگاه‌های علمی دارد.

نمایه‌سازی مجلات در پایگاه‌های معتبر داخلی و خارجی از اهداف اصلی سردبیران مجلات و دانشگاه‌ها است. نمایه‌سازی در پایگاه‌های معتبر به گسترش و دسترسی بیشتر نتایج تحقیقات و معرفی پژوهشگران در سطح بین‌المللی منجر خواهد شد. ازاین‌رو، یابش با در نظر گرفتن لزوم این امر با ارائه خدمات مشاوره‌ای و فنی به سردبیران اقدام به نمایه‌سازی مجلات در پایگاه‌های زیر می کند:

پایگاه های داخلی:

 ISC, SID, Magiran, Civilica, IranMedex, MedLib, Ensani.ir, Noormags, …

پایگاه‌های خارجی:

ISI Web of Science, MedLine, PubMed, PubMed Central, Scopus, EMBASE, Elsevier Bibliographic Databases, EBSCO, Google Scholar, Ulrichsweb, Index Copernicus, CiteFactor, HINARI, IMEMR, J-Gate,  DOAJ, DRJI. SJIF, COPE, ICMJE, ASCI, ACI, CNKI,  …

این شرکت، علاوه بر نمایه‌سازی در پایگاه‌های ذکرشده، جهت نمایه‌سازی مقالات در پایگاه‌های تخصصی دیگر رشته‌ها اعلام آمادگی می‌کند.

هریک از نمایه سازهای فوق الزامات خاص خود را دارند که برای ارسال مجلات جهت نمایه سازی لازم است این موارد بررسی و در جلسات مشاوره نمایه سازی به اطلاع تیم علمی مجله برسد. تیم نمایه سازی یابش، خدمات فنی و مشاوره ای لازم برای نمایه سازی در این نمایه سازها را برای مجلات فراهم کرده است.

خلاصه ای از الزامات نمایه­ سازها به شرح زیر است:

روش نمایه سازی

نمایه ساز

 ارسال فایل های پی دی اف و ورد روی سی دی IranMedex و Magiran
ارسال نسخه چاپی، و تکمیل فرآیند از طریق وبسایت این مراکز SID و ISC
ارسال نسخه ایکس ام ال از حداقل ۵۰ مقاله PubMed Central
ارسال سه نسخه چاپی متوالی و قبولی در جلسه داوری که به زمان زیادی نیاز دارد Medline و ISI
رسیدن مقالات به حد نصاب ۵۰ عدد، و درخواست برای نمایه سازی SCOPUS
ارسال نسخه چاپی، نامه درخواست و تکمیل فرآیند با ارسال مقالات روی سی دی WHO
ثبت مجله در وبسایت این پایگاه و قبولی در داوری Index Copernicus
ثبت مجله در وبسایت این پایگاه، پس از چاپ پنج مقاله DOAJ
رسیدن تعداد مقالات به حد نصاب، و عقد قرارداد رسمی با این پایگاه EBSCO

شما می‌توانید از طریق تکمیل فرم سفارش زیر، درخواست خود برای نمایه‌سازی مجله موردنظرتان را ارسال نمایید. مشاوران و کارشناسان ما برای انجام مراحل بعدی با شما تماس خواهند گرفت.

برای ارسال درخواست باید ابتدا وارد سایت شوید.

ورود به سایت عضویت در سایت

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: