پایگاه اطلاعاتی کوارتزی

همکار یابش - مثنوی2020-12-15بازدید 1512
Posted on

پایگاه اطلاعاتی کوارتزی

معرفی پایگاه اطاعاتی quartzy

کوارتزی، پلتفرمی ساده، قابل اعتماد و کاملاً رایگان در حوزه علوم زیستی است که در پنج سال اخیر طراحی شده است. این فضای آنلاین توسط یک تیم پژوهشی خبره با سرپرستی دن جاروز، دکترای زیست‌شناسی و استادیار دانشگاه استنفورد مدیریت می‌شود. این تیم تاکنون به هزاران آزمایشگاه در سراسر جهان کمک کرده است تا آزمایش‌های علمی خود را بهتر مدیریت کنند.

 امروزه، ده‌ها هزار نفر از مدیران آزمایشگاه‌های مؤسسات دانشگاهی و شرکت‌های داروسازی و بیوتکنولوژی برای اجرای آزمایش‌های خود از ابزارهای آزمایشگاه کوارتزی استفاده می‌کنند. در طول پنج سال گذشته، کوارتزی خیلی سریع رشد کرده و هم‌اکنون دارای یک پایگاه اطلاعاتی قوی محتوی فایل‌های اکسل زیادی در حوزه علوم زیستی است.

پلتفرم کوارتزی دارای دو ماژول کلیدی برای مدیریت آزمایشگاه شما است. شما می‌توانید از کوارتزی برای مدیریت موجودی آزمایشگاه خود و پیگیری سفارش‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را به مدیر آزمایشگاه خود با استفاده از ماژول سفارش ارسال کنید و در نهایت اگر محصول موردنظر شما با قیمت پایین‌تر پیدا شود به شما اطلاع داده می‌شود. سپس می‌توانید پیشنهاد ما را از طریق کارت اعتباری، سفارش خرید و یا از طریق سیستم خرید خود، خریداری کنید.

 

بیشتر بخوانید

http://lib2mag.ir/10523

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: