انجمن آلومینیوم آمریکا

همکار یابش - مثنوی2021-07-03بازدید 1429
Posted on

انجمن آلومینیوم آمریکا

 

معرفی انجمن آلومینیوم آمریکا AA

انجمن آلومینیوم آمریکا صدای این صنعت در دنیا است. این انجمن استانداردهای جهانی حرفه ای، آمار صنعت آلومینیوم و دانش تخصصی این صنعت را در اختیار اعضای انجمن و کشورهای عضو قرار می دهد. این انجمن متعهد به پیشرفت آلومینیوم به عنوان فلز پایدار انتخابی در سطح دنیا است. این انجمن مهمترین منبع برای ارائه آمار و اطلاعات تجاری در زمینه صنعت آلومینیوم در سطح دنیا است.

اطلاعات ارائه شده توسط این انجمن مربوط به استانداردهای این محصول در همه جنبه های تجارت آلومینیوم بوده که توسط بسیاری از سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. یک بخش مهم در این انجمن ویژه انتشارات مربوط به حوزه آلومینیوم است که به صورت مستقیم توسط این انجمن منتشر می شوند. در بخش انتشارات وب سایت انجمن آلومینیوم آمریکا منابع اطلاعاتی متنوعی همچون کتابها، استانداردهای حرفه ای، خبرنامه ها، مجلات تجاری، کتابچه های راهنمای طراحی و بسیاری منابع دیگر وجود دارد.

از مهمترین انتشارات این انجمن می توان به کتابچه راهنمای طراحی آن اشاره کرد که یک مرجع اساسی برای مهندسان، طراحان و معمارانی است که در فعالیت های خود با آلومینیوم در ارتباط هستند. این کتابچه الکترونیک یک صفحه گسترده اکسل است که شامل جدول خاصیت شناسی اشکال معمول آلومینیوم است که در دسترس کاربران قرار می گیرد.

کتاب های موجود در این وب سایت نیز طیف متنوعی از موضوعات مانند استانداردها،ساختمان سازی، ریخته گری، سیم و کابل برق، جوشکاری، گزارش های آماری و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود.

 

برای آشنایی بیشتر با بخش انتشارات انجمن آلومینیوم آمریکا به اینجا مراجعه نمایید.

 

منبع

https://www.aluminum.org/about-association

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: