انجمن استاندارد برق و الکترونیک آلمان

همکار یابش - مثنوی2021-07-05بازدید 1515
Posted on

انجمن استاندارد برق و الکترونیک آلمان

 

معرفی انجمن استاندارد برق و الکترونیک آلمان VDE

German Electrical and Electronics Standard

این انجمن در واقع یکی از مشهورترین مراکز انتشارات برق و الکترونیک در آلمان است که اقدام به انتشار منابع مرتبط با این حوزه به شکل های گوناگون می نماید. از جمله انتشارات مهم این انجمن می توان به انتشار استانداردهای برق و الکترونیک اشاره نمود. استانداردهای تدوین شده توسط این انجمن به صورت نسخه های چاپی و الکترونیکی در اختیار کاربران قرار می گیرند.

در حال حاضر این انجمن دارای بیش از ۳۰۰۰ استاندارد تدوین شده در این حوزه است. این استانداردها در بسیاری از موضوعات مربوط به این حوزه بوده و تعداد کمی از کاربران وجود دارند که به همه آنها نیاز داشته باشند، لذا کاربران می توانند به صورت تک نسخه به هر کدام از استانداردهای مورد نیاز خود با پرداخت هزینه اشتراک دسترسی یابند.

برای آشنایی بیشتر با بخش استانداردهای این انجمن به اینجا مراجعه نمایید

 

بخش دیگری از انتشارات این انجمن مربوط به تالیف کتاب های فنی و انتشار آنها می شود. این کتابها در حوزه تخصصی برق، فناوری برق، نوآوری های برق، ارتباطات، مهندسی برق و موضوعاتی از این قبیل بوده و ویژه مهندسان برق، مهندسان کامپیوتر، مدیران سیستم و شبکه و دانشجویان و اساتید این حوزه می باشند. این بخش از انجمن از سال ۲۰۱۰ تا کنون بیش از ۶۵۰ عنوان کتاب منتشر کرده که سالانه حدود ۱۰۰ عنوان به این تعداد افزوده می شود.

برای آشنایی بیشتر با بخش انتشار کتاب های این انجمن به اینجا مراجعه نمایید 

 

در بخش مجلات و مقالات فنی و تخصصی نیز این انجمن بسیار فعال بوده و با فراهم آوری آنها این اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این انجمن سه مجله تخصصی مهندسی برق و اتوماسیون، صنعت انرژی و تامین انرژی را منتشر کرده و آنها را با خرید اشتراک در دسترس کاربران قرار میدهد. از سوی دیگر سالانه بیش از ۳۰ کنفرانس فنی در این زمینه برگذار می شود که انجمن برق و الکترونیک آلمان با فراهم آوری بیش از ۱۵۰ مقاله فنی در طول سال امکان دستیابی کاربران به آنها را فراهم می کند. این انجمن از سال ۲۰۰۵ بیش از ۱۰ هزار مقاله را در قالب pdf فراهم آورده است.

 

برای آشنایی بیشتر با بخش ژورنال های تخصصی به اینجا مراجعه نمایید

 

برای آشنایی بیشتر با بخش مقالات فنی به اینجا مراجعه نمایید

 

منبع

https://www.vde-verlag.de/service-en/company-overview.html

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: