انجمن بهداشت عمومی آمریکا

همکار یابش - مثنوی2021-07-06بازدید 1585
Posted on

انجمن بهداشت عمومی آمریکا

 

معرفی انجمن بهداشت عمومی آمریکا APHA

American Public Health Association

این انجمن در طول ۱۵۰ سال فعالیت حرفه ای خود همواره در پی تقویت سطح بهداشت عمومی بوده و هدف آن افزایش سطح بهداشت عمومی و حمایت از سیاست های مبتنی بر علم در این زمینه بوده است. این انجمن ماموریت خود را بهبود سطح سلامتی مردم دانسته تا در سایه آن بتوانند به عدالت اجتماعی دست یابند. اعضای این انجمن از همه رشته های بهداشت عمومی از بیش از ۴۰ کشور در سطح جهان هستند.

از مهمترین برنامه های این انجمن نشست سالانه بهداشت عمومی است که در طی آنها مقالات علمی مورد بررسی قرار گرفته و هزاران نفر از نتایج آن بهره مند می شوند. در کنار مقالات این نشست سالانه مجمع عمومی این انجمن تا کنون بیش از ۷۰ عنوان کتاب در زمینه بهداشت عمومی به همراه مجله بهداشت عمومی و استانداردهای ملی را در این زمینه منتشر می کند.

کتاب های منتشر شده این انجمن با موضوعاتی مانند کتابچه راهنمای بیماری های واگیر، روش های استاندارد بررسی آب و فاضلاب، بهداشت دهان و دندان، علم و ابزار بهداشت عمومی و مطالبی از این دست هستند. مجله این انجمن نیز به صورت ماهانه ویژه کارمندان بخش بهداشت و دانشجویان و اساتید این حوزه منتشر می شود. این مجله به عنوان یکی از ۱۰۰ مجله تاثیرگذار در زمینه زیست شناسی و پزشکی در سطح دنیا معرفی شده است.

همچنین این انجمن دارای یک روزنامه اطلاع رسانی و یک مجله اختصاصی دیگر نیز بوده که ویژه اعضای این انجمن هستند و سالانه اطلاعات و اخبار بروز را در اختیار اعضای انجمن قرار می دهند. از منابع رایگان این انجمن می توان به استانداردهای موجود در زمینه بهداشت عمومی اشاره کرد که کاربران با مراجعه به وب سایت انجمن می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

 

برای آشنایی با بخش انتشارات این انجمن به اینجا مراجعه نمایید

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: