مؤسسه استاندارد انگلستان

همکار یابش - مثنوی2021-07-08بازدید 1436
Posted on

مؤسسه استاندارد انگلستان

 

معرفی موسسه استاندارد انگلستان BSI

 British Standards Institution 

این انجمن در واقع یک نهاد ملی در زمینه تدوین استاندارد است. این انجمن ماموریت خود را به اشتراک گذاری دانش و نوآوری در جهت کمک به مردم و سازمان ها با هدف توسعه پایدار در سطح دنیا می داند. در حال حاضر این انجمن با بیش از ۱۹۳ کشور در سطح دنیا و در بیش از ۱۲۸ هزار سازمان همکاری داشته و استانداردهای تدوین شده خود را با آنها به اشتراک می گذارد. نقش این سازمان توسعه استانداردهای ملی و بین المللی در صنعت در سطح دنیا است.

استانداردها دانش لازم برای موفقیت سازمان ها را فراهم می کنند و مجموعه ای از ابزار قدرتمند را برای نوآوری و بهره وری گردآوری می نمایند. تمامی سازمان ها بدون توجه به گستردگی خود برای بهبود فعالیت می توانند از استانداردها بهره ببرند. استانداردها روش های آزمایش شده به منظور بهبود عملکرد و کاهش خطر در جهت پایداری هستند.

از جمله استانداردهای بیشمار تدوین شده توسط این انجمن می توان به استاندارد مدیریت کیفیت، مدیریت محیط زیست، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، مدیریت امنیت اطلاعات، مدیریت انرژی، مدیریت حریم خصوصی، مدیریت تسهیلات، مدیریت دارایی، مدیریت ریسک، ایمنی مواد غذایی، تداوم تجارت، مدیریت یکپارچگی، مسئولیت اجتماعی، زنجیره تامین و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

 

برای آشنایی بیشتر با استانداردهای این انجمن به اینجا مراجعه نمایید

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: