مؤسسه استاندارد آلمان

همکار یابش - مثنوی2021-07-10بازدید 1649
Posted on

مؤسسه استاندارد آلمان

 

معرفی موسسه استاندارد آلمان DIN

German Standard Institute

موسسه استاندارد ملی آلمان مانند تمامی موسسات مشابه در دیگر کشورها اقدام به وضع استانداردهای ملی و بین المللی نموده و با انتشار استانداردها آن‌ها را در دسترس دیگر کاربران قرار می‌دهد. این موسسه تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار استاندارد ملی و بین‌المللی در حوزه مختلف تدوین کرده و با اشتراک‌های متنوع در اختیار کاربران خود قرار داده است.

این موسسه بیش از ۱۰۰ سال است که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و کلیه استانداردها، قوانین و مقررات ملی و بین‌المللی را متناسب با نیازهای کاربران و صنعت روز دنیا و آلمان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موسسه استانداردهای مختلف را با توجه به نوع صنعت و فعالیت آن‌ها با بسته‌ای اشتراکی گوناگون در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با استانداردهای ارائه شده موسسه استاندارد آلمان به اینجا مراجعه نمایید

 

از دیگر فعالیت های مهم این موسسه می توان به انتشارات تخصصی آن اشاره کرد. در این بخش کتاب‌های الکترونیکی و مجلات تخصصی حوزه مقررات و استانداردهای آلمان منتشر شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند پس از یافتن کتاب و یا مجله مورد نظر خود با خرید آن فایل موردنظر را در ایمیل خود دریافت کرده و آن را بارگیری نمایند.

برای آشنایی بیشتر با بخش انتشارات موسسه استاندارد آلمان به اینجا مراجعه نمایید

 

 

معرفی وب سایت Beuth Standards Collections

این وب‌سایت بزرگترین مرجع دستیابی به مهمترین استانداردها در سطح دنیا مانند استانداردهای DIN و VDI و بسیاری از استانداردهای بین‌المللی است. اکثریت استانداردهای موجود در این وب‌سایت به زبان انگلیسی در دسترس کاربران قرار دارند. این وب‌سایت با در اختیار قرار دادن مهمترین استانداردهای بین المللی در اختیار دیگر شرکت ها و موسسات امکان نوآوری و تولید بیشتر را در سطح جهان به وجود می آورد. از جمله محصولات این وب‌سایت عبارتند از:

  • ارائه استانداردها و قوانین فنی مهم و بین‌المللی مورد نیاز مشاغل مختلف در سطح دنیا
  • ارائه محتوای دیجیتالی قوانین فنی
  • ارائه راه‌حل‌های نرم‌افزاری به منظور مدیریت بهتر استانداردها
  • آموزش مداوم توسط آکادمی DIN

این وب‌سایت علاوه بر ارائه استانداردها مجموعه‌ای از کتاب‌ها، مجلات، کتاب‌های الکترونیکی، مقالات دسترسی آزاد را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در کنار تمامی خدمات آنلاین این وب یک بخش ویژه با هدف ارائه پیشنهادات فنی برای انجمن‌های فنی و صنعتی نیز در این وب‌سایت قرار دارد. تمامی محصولات موجود در وب‌سایت از جمله یک برگه استاندارد تا مجموعه‌ای از قوانین فنی و راه‌حل‌ها و نرم‌افزارها از طریق خرید درون سایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع

https://www.beuth.de/en/beuth-verlag/about-us

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: