اتحادیه اروپا

همکار یابش - مثنوی2021-07-11بازدید 940
Posted on

اتحادیه اروپا

 

معرفی اتحادیه اروپا EURO

European Union

اتحادیه اروپا یکی از مهمترین موسسات انتشار اطلاعات آنلاین در سطح دنیا است. سالانه تعداد بیشماری از قوانین، مقررات، فرم های الکترونیکی، استانداردهای متنوع، آمار و ارقام، اطلاعایه های مطبوعاتی، گزارش های سیاسی و بسیاری موارد دیگر تدوین و منتشر می شوند که برای یافتن هر یک از این موارد نیاز به صرف زمان طولانی است. اتحادیه اروپا تمامی این موارد را جمع آوری کرده و در یک پایگاه در اختیار کاربران قرار می دهد.

تمامی موسسات و شرکت ها هر کدام دارای پایگاه مخصوص به خود هستند که یافتن هرکدام از آنها به صورت مجزا کاری زمانبر است، به همین دلیل اتحادیه اروپا این امکان را به وجود آورده است که کاربران با مراجعه به یک وب سایت به تمامی این موارد دست یابند. این پایگاه سعی نموده است که یک راهنمای اطلاعات ساده و کاربرپسند طراحی کرده و دسته بندی روشنی از اطلاعات موجود برای کاربران ارائه دهند. هر کدام از لینک ها و اطلاعات موجود در وب سایت دارای توضیحات مربوط به خود هستند.

ازجمله اسناد موجود در این وب سایت می توان به اسناد رسمی صنعتی و تجاری، گزارش های ماهانه و سالانه تجاری و صنایع، مطالعات موضوعی مختلف، کتابچه های راهنمای متنوع در زمینه های موضوعی مختلف، آمارها و نظرسنجی های موضوعی متنوع و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. کاربران این پایگاه را عمدتا استاید دانشگاه ها، معلمان، ناشران و نویسندگان، محققان، تاجران و صاحبان صنایع کوچک و بزرگ تشکیل می دهند.

 

برای آشنایی بیشتر با انواع اطلاعات ارائه شده توسط این موسسه به اینجا مراجعه نمایید

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: