انجمن بین المللی اتوماسیون و امنیت سایبری

همکار یابش - مثنوی2021-07-12بازدید 1417
Posted on

انجمن بین المللی اتوماسیون و امنیت سایبری

 

معرفی انجمن بین المللی اتوماسیون و امنیت سایبری ISA

International Society of Automation

این مجموعه یک انجمن حرفه ای است که از سال ۱۹۴۵ تاسیس شده و فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون و امنیت سایبری گسترش داده است. هدف این مجموعه ارتقاء آگاهی و آمادگی از امنیت سایبری در تولید تاسیسات و فرایندهای مهم زیرساختی است. این موسسه به عنوان یک مجموعه با گردهم آوردن شرکت های ارائه دهنده زیرساخت های فناوری اطلاعات، ارائه دهنده سیستم های اتوماسیون و کنترل، ارائه دهنده خدمات اطلاعاتی و ارتباطاتی و سازمان ها دینفع امنیت سایبری یک اتحاد جهانی در زمینه امنیت سایبری ایجاد می نماید.

فعالیت های این مجموعه در چند بخش صورت می گیرد که از جمله آنها می توان به فعالیت هایی مانند تدوین استانداردهای جهانی و معتبر، آموزش های مداوم در زمینه امنیت سایبری، انتشار کتب و مقالات فنی، میزبانی کفرانس ها و نمایشگاه های حوزه امنیت سایبری و اتوماسیون، برنامه های شبکه سازی و توسعه شغلی برای تمامی اعضا خود اشاه نمود.

یکی از مهمترین فعالیت های این مجموعه تدوین و توسعه استانداردهای جهانی در این زمینه است. این مجموعه با ارائه استانداردهای معتبر در حوزه اتوماسیون و امنیت سایبری باعث پیشرفت کلی این حرفه و مشاغل فردی می شوند. استانداردهای تدوین شده در زمینه هایی مانند ایمنی اتوماسیون، امنیت شبکه، کنترل شبکه، ادغام شرکت ها و دیگر موارد مرتبط با این حوزه هستند. مشتریان این استانداردها عمدتا مهندسان، تکنیسین ها و مدیرانی هستند که در زمینه اتوماسیون فعالیت دارند. هدف آنها ایجاد بستر مناسب برای فناوری های آینده و به اشتراک گذاشتن بهترین روش ها با نسل بعدی متخصصان این حوزه است.

 

برای آشنایی بیشتر با استانداردهای این مجموعه به اینجا مراجعه نمایید

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: