انجمن بین المللی تجهیزات ایمنی

همکار یابش - مثنوی2021-07-13بازدید 1418
Posted on

انجمن بین المللی تجهیزات ایمنی

 

معرفی انجمن بین المللی تجهیزات ایمنی ISEA

International Safety Equipment Association

انجمن تجهیزات ایمنی بیش از ۸۵ سال است که در زمینه استاندارد فناوری های محافظت شخصی فعالیت می کند. این انجمن با تدوین استانداردهای مرتبط با تجهیزات ایمنی محیط کاری امن تری را برای کارگرانی که در شرایط دشوار خطرناک فعالیت دارند را ایجاد می نماید. هدف این انجمن محافظت از سلامتی و ایمنی مردم در سطح دنیا است.

این مجموعه برای تدوین استانداردهای خود با نهادهای دولتی ارتباط نزدیک دارد. در تمامی مراحل این فرایند از جمله تدوین استاندارد، مدیریت استاندارد، انتشار و توزیع استاندارد و تفسیر استاندارد تمامی متخصصان این حوزه به صورت جمعی و در کمیته های مختلف فعالیت دارند. استانداردهای تدوین شده شامل استانداردهای ملی، بین المللی و چند ملیتی هستند.

از نمونه استانداردهای تدوین شده می توان به استانداردهای شستشوی چشم در هنگام خطر، محافظت از چشم و صورت، استاندارد کمک های اولیه صنعتی، استاندارد لباس های محافظ، استانداردهای ساخت و ساز و تخریب، استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی، ایمنی در جوشکاری و برش، استانداردهای شغلی و آموزشی، استاندارد محافظت از چشم و صورت، استاندارد حفاظت تنفسی، استاندارد تجهیزات حفاظت از سقوط، استاندارد علائم و رنگهای ایمنی اشاره کرد.

 

برای آشنایی بیشتر با استانداردهای تدوین شده این سازمان به اینجا مراجعه نمایید

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: