انجمن ملی آتشنشانی آمریکا

همکار یابش - مثنوی2021-07-14بازدید 1485
Posted on

انجمن ملی آتشنشانی آمریکا

 

معرفی انجمن ملی آتشنشانی آمریکا NFPA

National Fire Protection Association

این انجمن از سال ۱۸۹۶ با هدف کاهش خسارت های ناشی از آتش سوزی و آگاهی بخشی به مردم فعالیت خود را آغاز کرده است. انجمن ملی آتشنشانی آمریکا به دنبال این است که با بکارگیری بیش از ۳۰۰ استاندارد تدوین و آموزش و اطلاع رسانی همه افراد جراحت، ضررهای اقتصادی و از بین رفتن دارایی افراد را در هنگام و پس از آتش سوزی ها کاهش دهد. این انجمن ماموریت خود را نجات جان افراد و کاهش تلفات با افزایش سطح ارتقاء دانش می داند.

انجمن آتشنشانی فعالیت های زیادی را برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهد. از مهمترین این فعالیت های می توان به تدوین استانداردهای بین المللی در این زمینه اشاره کرد. هدف این انجمن در زمینه تدوین استاندارد این است که وظیفه خود را در محیط همیشه در حال تغییر به خوبی نشان دهد. ۳۰۰ استاندارد موجود در این انجمن با ارائه دستورالعمل هایی در زمینه های مختلف مانند ایجاد معیارهایی برای ساخت، پردازش، طراحیف سرویس و نصب در سراسر جهان برای به حداقل رساندن خطرات و خسارت های ناشی از آتش سوزی است.

برای تدوین استانداردها بیش از ۲۵۰ کمیته فنی با عضویت ۹۰۰۰ داوطلب اطلاعات ورودی را بررسی کرده و معتبرترین استانداردها و کدها را به کاربران خود عرضه می کنند. از دیگر فعالیت های این انجمن می توان به طراحی و چاپ و انتشار کاتالوگ های راهنمایی در هنگام و پس از اتش سوزی اشاره کرد. این کاتالوگ ها علاوه بر معرفی مواد و ابزار و فناوری های جدید  کدها و استانداردها را برای آشنایی بیشتر و شرایط دسترسی معرفی می کند.

بخش آموزش و پژوهش انجمن آتشنشانی نیز از مهمترین بخش های او بوده که با هدف افزایش آگاهی و دانش افراد اقدام به آموزش مداوم می نماید. از سوی دیگر در بخش پژوهش مهمترین داده ها و اطلاعات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مطالب مهم و بروز علمی به صورت مقالات در دسترس کاربران قرار می گیرد. مجله این انجمن به صورت ماهانه منتشر شده و حاوی بروزترین اخبار، اطلاعات، مقالات و فناوری های این حوزه است.

 

برای آشنایی بیشتر با بخش انتشارات انجمن آتشنشانی به اینجا مراجعه نمایید

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: