پایگاه اطلاعاتی دسترسی آزاد سایندو

همکار یابش - مثنوی2021-07-25بازدید 1073
Posted on

پایگاه اطلاعاتی دسترسی آزاد سایندو

 

معرفی پایگاه اطلاعاتی سایندو Sciendo

پایگاه اطلاعاتی سایندو یک پایگاه اطلاعاتی در زمینه ارائه منابع علمی مانند مقالات آموزشی و مجلات و ژورنال های معتبر علمی است که بخش از منابع خود را به صورت تمام متن و با دسترسی آزاد در اختیار کاربران قرار میدهد. این پایگاه اطلاعاتی خدمات اطلاعاتی خود را به نویسندگان و دانشگاه ها ارائه میدهد و مجلات، کتاب ها، مقالات کنفرانس ها و ژورنال های تخصصی را منتشر می نماید.

در حال حاضر این پایگاه اشتراک ۶۰۰ مجله مربوط به پایگاه های معتبری همچون Web of Science ، Scopus ، PubMed و Medline را در اختیار دارد که برخی از متون آنها با دسترسی رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. در حال حاضر این پایگاه برای انتشار متون نویسندگان انفرادی با همکاری یک هیئت تحریریه متخصص سعی در انتشار متون علمی با اعتبار بالا دارد.

پوشش موضوعی این پایگاه بسیار گسترده بوده و شامل موضوعاتی مانند داروشناسی، هنر، زبانشناسی، علوم مواد، موسیقی، شیمی، ریاضی، دین شناسی، قانون، زمین شناسی، مطالعات فرهنگی، علوم کامپیوتر، معماری، ادبیات، تاریخ، فلسفه، علوم اجتماعی، علوم اطلاعات و کتابداری، ورزش، علوم زیستی، فیزیک، علوم مهندسی، تجارت و اقتصاد است.

منبع

https://www.sciendo.com/about

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: