پایگاه داده های کتابشناختی بوکس این پرینت

همکار یابش - مثنوی2022-01-08بازدید 404
Posted on

پایگاه داده های کتابشناختی بوکس این پرینت

 

معرفی پایگاه بوکس این پرینت booksinprint

انتخاب و آگاهی از کتاب های تازه منتشر شده و حتی کتاب های قدیمی همواره یکی از مهمترین دغدغه های کتابخانه های عصر حاضر است. در حال حاضر به دلیل تعداد بسیار بالای کتاب هایی که سالانه در سطح دنیا منتشر می شوند وجود یک پایگاه اطلاعاتی که داده های کتابشناختی آنها را به صورت جامع منتشر کند یک نیاز قطعی است. انتخاب کتاب زمانی مشکل تر می شود که کتابخانه نیاز دارد از کتاب های چاپ شده در سطح دنیا مجموعه سازی کرده و تنها محدود به کشور خود نباشد.

پایگاه اطلاعاتی داده کتابشناختی booksinprint این فعالیت را به خوبی در سطح دنیا انجام میدهد. در این پایگاه اطلاعاتی داده های کتابشناختی بخشی از کتاب های چاپ شده و الکترونیکی در سطح دنیا منتشر می شود. با استفاده از این پایگاه می توان اطلاعاتی کتاب مانند عنوان، نویسنده، فهرست موضوعی، ناشر، پیش نمایش متن کامل، شکل ظاهری کتاب، بیوگرافی نویسنده، حاشیه نویسی، خلاصه کتاب و فرمت کتاب و بسیاری از اطلاعات دیگر را کسب کرد.

همچنین با لینک های موجود در آن می توان مستقیم به سایت فروش کتاب رفته و آن را درخواست و خریداری نمود. از دیگر مزایای این پایگاه اطلاعاتی امکان برقراری ارتباط با افرادی با تشابه علایق، تخصص، سن و ژانرهای مختلف است. در این مکان افراد می توانند در مورد موضوعات کتاب ها با یکدیگر بحث و تبادل نظر کرده و به نتایج جالبی برسند.

برای دست یابی به محتوای این پایگاه نیازمند اکانت booksinprint هستیم.

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: