انتشارات کمپانی آو بیولوژیست

همکار یابش - مثنوی2022-01-12بازدید 375
Posted on

انتشارات کمپانی آو بیولوژیست

 

معرفی وب سایت انتشارات کمپانی آو بیولوژیست Company of Biologists

این کمپانی انتشارات از سال ۱۹۲۵ فعالیت خود را در زمینه انتشار مجلات علمی در حوزه علوم زیست شناسی آغاز کرد. این کمپانی یک سازمان انتشارات غیرانتفاعی است که در این زمینه فعالیت دارد. هدف این انتشارت نشر و توسعه تحقیقات حوزه علوم زیستی به منظور دسترس پذیری نتایج تحقیقات برای جامعه علمی است. در حال حاضر این کمپانی ۵ مجله علمی را منتشر می نماید که عبارتند از:

۱. Development : مجله توسعه یک مجله تحقیقاتی پیشرو در زمینه زیست شناسی رشد با سابقه طولانی و معتبر که طیفی سراسری از زیست شناسی رشد حیوانات و گیاهان را شامل می شود.

۲.  Journal of Cell Science : مجله علوم سلولی با هدف انتشار مطالعات زیست شناسی سلولی که تمامی جنبه های این علم را در برمیگیرد.

۳. Journal of Experimental Biology: مجله زیست شناسی تجربی پیشروترین مجله در زمینه تحقیقات اولیه فیزیولوژی تطبیقی است و اقدام به انتشار مقالات در تمامی سطوح بیولوژیکی، مولکولی و زیرسلولی می نماید.

۴. Disease Models & Mechanisms : مجله مدل ها و مکانیسم های بیماری با دسترسی اپن اکسس برای پاسخ به نیاز محققانی که به دنبال مدل سازی از بیماری های انسان و حیوانات هستند منتشر می شود.

۵. Biology Open (BiO) : مجله زیست شناسی باز با دسترسی اپن اکسس تحقیقات دقیق و معتبری را در زمینه علوم زیستی و زیست پزشکی منتشر می نماید.

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: