پایگاه اطلاعات تجاری امیس

همکار یابش - مثنوی2022-01-17بازدید 457
Posted on

پایگاه اطلاعات تجاری امیس

 

معرفی پایگاه اطلاعات تجاری امیس EMIS

پایگاه اطلاعاتی امیس از سال ۱۹۹۴ توسط گری مولر تاسیس شده و تا به حال به فعالیت خود در زمینه ارائه خدماتی اطلاعات تجاری در سطح دنیا ادامه داده است. این پایگاه در گذشته با نام ISI Emerging Markets فعالیت می کرد. هدف این پایگاه اطلاعاتی ارائه داده ها تجاری برای آشنایی بیشتر با بازارهای نوظهور و میزان ریسک و شرایط آن است. گری مولر این پایگاه را در پی کمبود اطلاعات تجاری برای شروع فعالیت تجاری خود تاسیس کرد.

در حال حاضر این پایگاه اطلاعاتی دارای ۱۹ شرکت در سطح دنیا بوده و بالغ بر ۲۰۰۰ مشتری دارد. کارمندان اطلاعاتی این پایگاه روزانه بیش از ۳ میلیون داده تجاری را جمع آوری کرده و پس از تجزیه و تحلیل روی آنها اطلاعات معتبر و مهم را در دسترس کاربران خود قرار می دهند. تمرکز این اطلاعات بر روی فرصت های عظیم سرمایه گذاری و اقتصادی است و با معرفی ریسک ها و موقعیت های سرمایه گذاری به کاربران کمک ویژه ای می شود.

اطلاعات تجاری ارائه شده درباره تجارت، صنایع، شرکت های اقتصادی و بازارهای نوظهور افراد را قادر می سازد تا با هوشمندی بالاتر تصمیمات مطمئن تری در زمینه های تجاری و اقتصادی بگیرند. در حال حاضر اطلاعات بیش از ۱۹۷ بازار نوظهور در این پایگاه موجود است.

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: