انتشارات دانشگاهی نوموس ورلاگ

همکار یابش - مثنوی2022-01-31بازدید 270
Posted on

انتشارات دانشگاهی نوموس ورلاگ

 

معرفی انتشارات دانشگاهی نوموس ورلاگ  Nomos Verlag

انتشارات نوموس یک ناشر دانشگاهی پیشرو در زمینه نشر منابع اطلاعاتی علوم انسانی و اجتماعی است که از سال ۱۹۶۴ فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. این انتشارات حرفه ای یک ناشر مستقل بوده که با انتشارات بسیاری در سطح دنیا در کشورهای دیگر از جمله آلمان، اتریش، سوئیس، بریتانیا و بسیاری کشورهای دیگر همکاری دارد.

انتشارات نوموس سالانه بیش از ۸۵۰ عنوان کتاب را برگرفته از پایان نامه های دانشگاهی، کتاب های تفسیر، کتاب های راهنما و کتاب های درسی است را منتشر می کند. تمامی منابع منتشر شده این انتشارات به صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار دارند. تمرکز این انتشارات در زمینه نشر کتاب ها بر موضوعاتی همچون علوم انسانی، علوم اجتماعی و حقوق است که سالانه حدود ۷۰۰ موضوع جدید را پوشش می دهد.

همچنین در سال بیش از ۵۰ عنوان مجله علمی از سوی این انتشارات به صورت منظم منتشر شده و در دسترس کاربران قرار می گیرد. این مجلات شامل موضوعاتی همچون قانون و نظام حقوقی، علوم سیاسی، تجارت و اقتصاد، رسانه و ارتباطات، تاریخ، جامعه شناسی، مطالعات فرهنگی، فلسفه، دین، زبان شناسی، روانشناسی و بسیاری موضوعات دیگر می شود.

شیوه دسترسی به منابع اطلاعاتی انتشارات نوموس به شکل ترکیبی بوده که برخی از منابع آن مبتنی بر حق اشتراک هستند و تعدادی از آنها نیز به صورت اپن اکسس و رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرد. این انتشارات در زمینه نشر منابع اطلاعاتی علوم انسانی در سطح جهانی بسیار معتبر بوده و از ناشران برجسته این حوزه محسوب می شود.

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: