انجمن مهندسین سازه

همکار یابش - مثنوی2022-02-17بازدید 429
Posted on

انجمن مهندسین سازه

 

معرفی انجمن مهندسین سازه Structural Engineer 

انجمن مهندسین سازه یک سازمان غیرانتفاعی است که از سال ۱۹۰۸ با عنوان انجمن مهندسین بتن فعالیت خود را آغاز کرد. این انجمن به منظور گسترده کردن دامنه فعالیت های خود در زمینه مهندسی ازه به ویژه سازه های فولادی عنوان خود را به انجمن مهندسی سازه تغییر داد. پس از این مرحله این انجمن با هدف فعالیت در زمینه مهندسی سازه به عنوان شاخه ای از مهندسی که با طراحی علمی، ساخت و نصب سازه ها از انواع مواد سروکار دارد معرفی شد.

این انجمن سعی دارد با هدف حمایت از استانداردهای فنی و به اشتراک گذاری دانش علم مهندسی سازه را ارتقاء داده و یادگیری و توسعه مستمر را افزایش دهد. رویدادهای علمی، نشریات، استانداردها و آموزش های مداوم این انجمن به جامعه مهندسی عضو سطح دانش آنها را ارتقاء می بخشد و نیاز آنها را برای درک دقیق اصول و افزایش تخصصی حرفه برطرف می سازد.

این انجمن با نشر طیف وسیعی از مجلات، مقالات، کتابچه های راهنما و کتاب های الکترونیکی پوشش موضوعی وسیعی از این علم برای کاربران خود فراهم می آورد. از سری موضوعاتی که این انجمن به آنها می پردازد می توان به مواردی همچون طراحی مفهومی ساختمان ها، پایداری ساختمان ها، سازه های موقت، سازه های جداشدنی، سازه های ثابت، کتابچه های راهنمای یوروکد و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

 

برای آشنایی بیشتر با بخش انتشارات این انجمن به اینجا مراجعه نمایید.

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: