کتاب سئو محتوا یا بازاریابی محتوا محور

عنوان کتاب: سئو محتوا یا بازاریابی محتوا محور۱۴۴۹۳۸۴۴۲۱_seo-content

نویسنده: امیرحسین اسماعیلی

سال نشر: ۱۳۹۴

تعداد صفحات: ۹۵

درباره کتاب:

این کتاب در ۷ فصل تنظیم شده است:

فصل اول: محتوای با کیفیت
فصل دوم: کلمات کلیدی متن چگونه تعیین میشوند
فصل سوم: انتخاب کلمات کلیدی مناسب
فصل چهارم: گام به گام یک محتوای بهینه تولید کنیم
فصل پنجم: اصول برچسب گذاری صحیح در سایت
فصل ششم: تاثیر SCHEMA بر سئو
فصل هفتم: چگونه تعداد دیدگاه ها را افزایش دهیم

بخشی از فصل اول کتاب:

گوگل در سالهای اخیر توجه زیادی به تولید محتوا از نوع با کیفیت دارد. ولی واقعا معیار کیفیت یک محتوا چیست؟ و چگونه میتوان موضوعات مناسب را انتخاب نمود؟

بسیاری از سایت های اینترنتی با مشکل نبود موضوع برای تولید محتوا مواجه هستند و نمی توانند مطالب مفیدی را در زمینه کاری خود برای ارائه پیدا کنند. بطور قطع می توان گفت که هیچ شرکت یا سایتی وجود ندارد که نتواند در زمینه تولید محتوای مرتبط با کار خود فعالیت کند؛ زیرا اگر واقعا هیچ اطلاعات و موضوعاتی پیرامون زمینه کاری شما وجود ندارد چگونه می تواند برای شما درآمدزایی داشته باشد؟
بطور حتم مهمترین معیار برای کیفیت محتوا؛ رضایت کاربران سایت و معرفی شما به دیگران است.

FullScreen Mode