2019-04-09بازدید 1460
Posted on

کتاب لاتین نمایشگاه کتاب تهران ۱۳۹۸- لیست کتاب های الکترونیکی

یابش مطابق سالیان گذشته خدمات ویژه ۳۲ امین نمایشگاه کتاب تهران را ارائه می دهد. (۴ تا ۱۴ اردی بهشت ماه )
ما در ده سال گذشته برای بیش از ۵۰ کتابخانه ی دانشگاهی و تخصصی در تمام نقاط ایران تأمین منابع لاتین الکترونیکی انجام دادیم. بیش از ۱۰۰ هزارعنوان کتاب انتخابی مشتریان را تحویل دادیم.  و بیش از چندین میلیون رکورد مقاله و استاندارد و پایان نامه و … تأمین کردیم.

پایگاه جستجو ۱۳ میلیون کتاب لاتین الکترونیکی

ما در خود نمایشگاه حضور فیزیکی نداریم اما تمامی خدمات مورد نیاز کتابخانه ها، سازمان ها و پژوهشگران در حوزه ی منابع اطلاعاتی لاتین را تحت پوشش قرار میدهیم. لیست کتاب های لاتین نمایشگاه کتاب تهران ۹۸ را که ما توانایی تأمین داریم در اینجا قرار داده شده است شما با جستجو در این منابع می توانید هر چه مرود نیازتان است را بما سفارش دهید.

همچنین اگر کتب شما از کاتالوگ ها و لیست های دیگر انتخاب شده باشد ما امکان بررسی آن ها و تأمین بصورت الکترونیکی را داریم.

برای شناخت مجموعه های تخفیف دار یابش به این صفحه رجوع کنید

برای خدمات کتابخانه ای خود از ما مشورت بگیرید، خدمات ما را ببینید و بروشور یابش را دانلود بفرمایید.

کتابخانه ها و دانشگاه های مختلفی در طول سال از امکانات تأمین مدرک یابش استفاده می کنند خوشحال می شویم به عنوان همکار شما در کنار شما باشیم.

عناوین انتخابی یا پیشنهادی خود را به YaBesh.ir@gmail.com ایمیل کنید و با شماره ی ۰۹۳۵۴۲۷۷۸۳۷ تماس بگیرید


نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۹۸ سی ودومین دوره، در تاریخ ۴ الی ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار می شود

مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهرَان در سال‌ ۲۰۱۹ کشور چین خواهد بود

تاریخ شروع:چهارشنبه ۹۸/۰۲/۰۴

تاریخ پایان:شنبه ۹۸/۰۲/۱۴

نوع نمایشگاه:بین المللی

محل برگزاری: نمایشگاه مصلی امام خمینی تهران
آدرس سایت:https://tibf.ir/fa

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۹۸، در تاریخ ۴ الی ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود.

راهنمای ثبت نام و خرید بن کارت :

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاستهای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور،  هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها قرار می دهد. در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز این کارت با شرایط ذیل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد:

بن کارت دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.

زمان ثبت نام:  از   روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین تا پایان روز شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸  از طریق سامانه ثبت نام  بن کارت دانشجویی به آدرس  bon.tibf.ir است.
ثبت نام در سامانه امسال به دو شکل انجام می شود.

  

۱- ثبت نام به شکل nfc(کارت مجازی) برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند ندارند، داشتن تلفن همراه با سیستم اندروید و نصب نرم افزار همراه شهر(برای دریافت کلیک کنید)  الزام ثبت نام در این بخش است.

۲- ثبت نام به صورت بن کارت فیزیکی: دراین روش بن کارت از طریق بانک شهر و کیوسک های شهر نت به متقاضیان داده می شود.

نکات قابل توجه دانشجویان برای انتخاب بن از طریق فناوری NFC

۱- گوشی تلفن همراه میبایست مجهز به فناوری NFC باشد.
۲- ورژن سیستم عامل تلفن همراه اندروید با ورژن ۴٫۴ و یا بالاتر باشد.
۳-  نرم افزار همراه شهر بانک شهر برروی تلفن همراه نصب باشد.
۴-  قابلیت NFC تلفن همراه و همچنین نرم افزار همراه شهر میبایست فعال باشد.
۵٫ صحت شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت ثبت نام جهت ارسال رمز اعتبار الزامیست .
۶٫ انجام تراکنش صرفا از طریق گوشی تلفن همراه انجام میپذیرد، لذا به همراه داشتن آن در زمان مراجعه به محل نمایشگاه الزامیست.
۷٫ به منظور انجام تراکنش از طریق فناوری NFC ، باید تلفن همراه خود را (که همراه شهر برروی آن نصب و همچنین کارت متقاضی اضافه گردیده است) برروی دستگاه های پوز مستقر در فروشگاهها نزدیک نموده، سپس منتظر درخواست رمز جهت تکمیل عملیات باشند.

نکات قابل توجه دانشجویان برای انتخاب بن به روش صدور کارت فیزیکی

۱- بن کارتهای صادر شده پس از احراز هویت و تطبیق مدارک متقاضی و کسب اطمینان ازصحت آنها با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام صرفا تحویل شخص متقاضی میگردد. لذا از مراجعه افراد غیر از متقاضی اصلی در زمان دریافت کارت جدا خودداری نمائید.
۲-  با همراه داشتن اصل مدارک هویتی، دریافت کارت به دو روش ذیل انجام میپذیرد:
۱) مراجعه به شعب و باجههای بانک شهر
۲) استفاده از کیوسک های مستقر درشعب شهرنت بانک شهر در سراسرکشور
نکته مهم: متقاضیان صدور کارت ملی هوشمند و فناوری NFC ، نیزدر صورت نیاز به صدور فیزیک کارت، میتوانند با مراجعه به شعب بانک شهر اقدام به دریافت کارت فیزیکی نمایند. در اینصورت امکان بهر برداری از کارت ملی هوشمند و یا فناوری NFC برای این دسته از متقاضیان پس از صدور فیزیک کارت میسر نخواهد بود.

توجه: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم برای دریافت بن کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند و یا پیشخوان‌های شهرنت سراسر کشور مراجعه کنند.

توجه: هر فرد تنها می تواند یک‌بار تقاضای بن کارت داشته باشد.

توجه: بن کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود و افرادی که روش کارت مجازی را انتخاب می کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک را ندارند.

مدارک لازم هنگام دریافت بن کارت، ارائه کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه جدید و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه نیاز است. مدارک دیگر مانند شناسنامه قدیمی یا گواهینامه مورد قبول نیست.

هر متقاضی مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.

مبلغ موجود دربن کارت‌های دانشجویی ۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال است که ۶۰۰،۰۰۰  ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۹۰۰،۰۰۰ ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت پرداخت می‌شود.

مبلغ موجود برای بن کارت های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه: موجودی کارت‌ها ۴،۰۰۰،۰۰۰ هزار ریال است که ۲،۰۰۰،۰۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

تاریخ اعتبار کارت ها: فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل غرفه ناشران  قابل استفاده است.

شماره موبایل معتبر: هر متقاضی هنگام ثبت نام، صرفا مجاز به ثبت یک شماره موبایل معتبر در سامانه است، بویژه اینکه مشخصات کارت خرید از طریق موبایل به وی پیامک خواهد شد. مسئولیت اشتباه در درج شماره موبایل و خسارات ناشی از آن بر عهده شخص متقاضی است.

ایمیل معتبر: ایمیل مورد استفاده باید حتما( بسیار مهم) معتبر بوده و به صورت صحیح وارد سامانه شود، چرا که قابل ویرایش و تغییرنیست و برای ورود به سامانه و فراموشی رمز ورود یا دیگر اطلاعات، مورد نیاز است. عواقب وارد کردن ایمیل اشتباه به عهده متقاضی است.

فراموشی رمز عبور: چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید، از قسمت فراموشی رمز عبور آن را بازیابی کنید. موقع چک کردن ایمیل چنانچه لینک مورد نظر را دریافت نکردید لطفا صندوق اسپم خود را چک کنید.

مشکل در ثبت نام: ثبت نام متقاضی در سامانه در صورتی امکان پذیر است که شماره ملی، شماره دانشجویی یا طلبگی در سامانه ثبت نام وجود داشته باشد. لیست تمام متقاضیان به همراه شماره ملی و دانشجویی از مرکز پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم اخذ و وارد سامانه شده است. چنانچه مشخصات دانشجو یا طلاب و یا اساتید و اعضای هیات علمی در سامانه وجود نداشته باشد نمی تواند ثبت نام کند. این دسته از متقاضیان می توانند به امور دانشجویی دانشگاه مورد نظر خود مراجعه تا اسامی را به مرکز پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی ارسال نمایند تا از این طریق مشکل این دسته از متقاضیان برطرف شود.

چگونه به نمایشگاه برویم:

آدرس: تهران: خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان میرعماد، مصلای بزرگ امام خمینی (ره)

خودروی شخصی

از سمت جنوب:

از طریق یکی از اتوبان های شهید تندگویان یا شهید چراغی، وارد اتوبان نواب شده و تا رسیدن به بزرگراه حکیم، آن را ادامه دهید. سپس وارد اتوبان حکیم شرق شده و پس از گذر از تونل رسالت به مصلی می رسید.

از سمت غرب:

از میدان آزادی وارد اتوبان جناح شده و پس از رسیدن به بزرگراه حکیم، به سمت حکیم شرق حرکت کنید. پس از طی بزرگ‌راه حکیم و گذر از تونل رسالت به مصلی تهران می رسید.
از سمت شرق:

چنان چه از هر یک از مناطق مختلف شرق تهران، خود را به بزرگراه رسالت برسانید، با پیمودن طول این بزرگ‌راه و در انتهای غربی آن، به مصلی خواهید رسید.
ذکراین نکته ضروری است که مصلی بزرگ تهران در محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد. در ایام تعطیل، طرح وجود ندارد و در ایام غیر تعطیل، از ساعت ١٩ به بعد طرح زوج و فرد برداشته می‌شود. البته کسانی که از سمت جنوب یا غرب به نمایشگاه می آیند تا تقاطع اتوبان نواب به حکیم، در خارج از طرح قرار دارند.

مترو
در نزدیکی مصلی تهران دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی وجود دارد. ایستگاه مصلی بر روی خط یک(قرمز) و ایستگاه بهشتی در محل تقاطع دو خط یک و سه(آبی کم رنگ) قرار دارد.  در صورت سوار شدن از سایر خطوط، می بایست با تعویض خط، به یکی از این دو خط یک یا سه وارد شده و سپس به سمت یکی از این دو ایستگاه حرکت کنید. البته تعداد قطارهای خط یک، بیشتر و مدت زمان انتظار تا رسیدن قطار بعدی در آن کمتر از خط سه است. ضمن این که برخی از ایستگاه های خط سه هنوز راه اندازی نشده اند.

اتوبوس

اتوبوس‌های مستقیم به مصلی از ایستگاه های: ایستگاه میدان آزادی، ایستگاه صادقیه، ایستگاه تجریش، ایستگاه قیطریه، ایستگاه میدان امام حسین(ع)، ایستگاه خراسان، ایستگاه میدان انقلاب، ایستگاه میدان صنعت، ایستگاه میدان رسالت، ایستگاه هفت تیر، ایستگاه ونک، ایستگاه خاوران و بالعکس شامل خطوط زیر:

خط پایانه آزادی- سید خندان، خط میدان امام حسین-پایانه شهید بهشتی، خط بیمارستان امام خمینی-پایانه شهید بهشتی، خط انتهای بلوار ارتش- پایانه شهید بهشتی، خط میدان انقلاب-پایانه بیهقی، خط چهارراه خاقانی-پایانه شهید بهشتی، خط میدان رسالت-میدان ونک، خط میدان رسالت-میدان صنعت، خط رسالت-مطهری، خط فلکه سوم تهرانپارس-خیابان شهید مطهری و سامانه تندرو خط پنج BRT (پایانه علم وصنعت-پایانه بیهقی)

تاکسی

برای رسیدن به نمایشگاه کتاب می‌توانید از تاکسی‌ها یا ون‌هایی که در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه‌آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به نمایشگاه کتاب  می‌روند، استفاده کنید.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: