وب سایت چم اکسپر

همکار یابش - مثنوی2020-12-24بازدید 1368
Posted on

وب سایت چم اکسپر

معرفی وب سایت chemexper

وب سایت چم اکسپر یک وب سایت تجاری است که در زمینه معرفی مواد شیمیایی تولید شده فعالیت می نماید. این وب سایت شامل اطلاعات بیش از ۱۵۰۰ ماده شیمیایی است که از سوی تولیدکنندگان آنها در اختیار وب سایت قرار گرفته اند. نوع رده بندی مواد موجود در این وب سایت براساس میزان واردات آنها بوده و هرگاه تولیدکننده ای تمایل داشته باشد محصولش در ابتدای لیست قرار بگیرد نیاز به فعالیت بیشتری دارد.

اطلاعات این مواد شیمیایی به منظور معرفی به مشتریان در این وب سایت قرار گرفته اند. برای تعداد بسیاری از محصولات شیمیایی بیش از ۲۰ تولیدکننده وجود دارد که در نتیجه آن اطلاعات این محصولات گاهی تا ۱۰ صفحه نیز افزایش پیدا می کند. در طی بررسی رفتارهای مشتریان مشخص شده است که اغلب آنها بیش از ۲ صفحه را مطالعه نکرده و در همان صفحات ابتدایی نتیجه گیری می نمایند. به همین دلیل قرار گرفتن در ابتدای لیست فروش از سوی تولیدکنندگان بسیار مهم است.

تولیدکنندگان و تامین کنندگان مواد شیمیایی موجود در وب سایت می توانند با پرداخت هزینه های اشتراک این وب سایت محصولات خود را در ابتدای لیست قرار داده و مشتریان بیشتری را جذب نمایند. این وب سایت علاوه بر جنبه تجاری خود دارای اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه محصولات شیمیایی بوده و می تواند مورد استفاده محققان در این زمینه قرار بگیرد.

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: