موسسه سازه های فولادی آمریکا

همکار یابش - مثنوی2021-07-06بازدید 1426
Posted on

موسسه سازه های فولادی آمریکا

 

معرفی موسسه سازه های فولادی آمریکا AISC

ConstructionAmerican Institute of Steel 

این موسسه یک سازمان غیردولتی است که از سال ۱۹۲۱ با هدف خدمت به جامعه طراحان سازه های فولادی فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه ماموریت خود را خدمت به صنعت فولاد دانسته و با انجام فعالیت هایی مانند تحقیقات، آموزش، صدور گواهینامه کیفیت، استانداردسازی، توسعه بازار، فراهم آوری اطلاعات بروز و دیگر کارهایی از این قبیل  ماموریت ها را به خوبی انجام می دهد.

این موسسه انتشارات بسیاری در شکل های گوناگون برای کاربران خود فراهم آورده است. از جمله این انتشارات می توان به راهنماهای طراحی، مجلات مهندسی، کتاب های فنی و تخصصی، استانداردهای صنعت فولاد، مجوعه مقالات کنفرانس ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

به عنوان مثال از کتاب های چاپ شده در این حوزه موضوعی می توان به کتاب های راهنمای طراحی لرزه ای ، راهنمای ساخت فولاد که هر کدام به چاپ های بالای ۱۵ دوره رسیده اند اشاره کرد. همچنین در زمینه تدوین و انتشار استانداردهای صنعت فولاد این موسسه نیز فعالی بوده و استانداردهای متنوعی مانند استانداردهای صدور گواهینامه، استانداردهای پیچ و مهره، استاندارد ساختمان فلزی، استاندارد اتصالات، استاندارد پل های فلزی و بسیاری موارد دیگر از نمونه استانداردهای منتشر شده توسط این موسسه هستند.

 

برای آشنایی بیشتر با بخش انتشارات و استانداردهای این موسسه به اینجا مراجعه نمایید

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: