انجمن متخصصان ایمنی آمریکا

همکار یابش - مثنوی2021-07-08بازدید 1379
Posted on

انجمن متخصصان ایمنی آمریکا

 

معرفی انجمن متخصصان ایمنی آمریکا ASSE

American Society of Safety Professionals

انجمن مهندسی بهداشت آمریکا سال های زیادی است که از افراد شاغل در این حوزه حمایت و پشتیبانی کرده و با فعالیت های خود مانع از صدمات، تلفات و آسیب در حین کار به این افراد می شود. از فعالیت های این انجمن می توان به اشتراک گذاشتن دانش بروز را در قالب همایش، کنفرانس، رویدادهای آنلاین، مجلات حرفه ای و آموزش مداوم دانست. این انجمن با داشتن ۳۶ هزار عضو از ۸۰ کشور جهان جامعه وسیعی از متخصصان ایمنی و بهداشت را به یکدیگر متصل می نماید.

یک بخش از فعالیت های این انجمن انتشارات آن است که مهمترین آنها مربوط به انتشار مجله ایمنی حرفه ای می شود که به صورت ماهانه توسط انجمن مهندسی بهداشت آمریکا منتشر می شود و جدیدترین دانش فنی و مدیریت ایمنی را به اشتراک می گذارد. همچنین در این انجمن تمامی استانداردهای مورد نیاز این حوزه و کتاب های تخصصی بهداشت حرفه ای با خرید اشتراک در دسترس کاربران قرار میگیرد.

یکی از مهمترین مزیت های عضویت در این انجمن امکان به اشتراک گذاری دانش توسط افراد است. در این زمینه تمامی اعضا می توانند مطالب و مقالات نوشته شده خود را به هیئت تحریره انجمن ارسال کرده و پس از بررسی و تائید مطالب موجود در آنها این مطالب را در وب سایت انجمن منتشر نمایند.

 

برای آشنایی بیشتر با بخش انتشارات این انجمن به اینجا مراجعه نمایید

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: