شرکت بین المللی تحقیقات بازار

همکار یابش - مثنوی2021-07-11بازدید 1218
Posted on

شرکت بین المللی تحقیقات بازار

 

معرفی شرکت بین المللی تحقیقات بازار FREEDONIA

International Market Research Company

این شرکت که از سال ۱۹۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است یک شرکت تحقیقاتی در زمینه صنعت و نوآوری های آن است و در حال حاضر با ۱۰۰ کارمند در دفتر اصلی خود در اوهایو مشغول به فعالیت است. این شکرت ماموریت خود را انتشار تحقیقات و تحلیل های صنعتی و اقتصادی و تجاری را به صورت بی طرفانه برای کاربران می داند. این موسسه مهمترین هدف خود را انتشار اطلاعات قابل اعتماد برای مشتریان می داند.

تحقیقات منتشر شده توسط این موسسه دو شکل هستند. مطالعات عمیق و مطالعات سطحی، مطالعات عمیق صورت گرفته به صورت ریشه ای اقدام به بررسی محصول نموده و شامل اندازه بازار، سهم بازار، تقسیم محصول، تقسیم بازار، روندهای مهم صنعت، بحث در مورد ساختار صنعت و مشخصات ۳۰ الی ۴۰ شرکت برتر صنعت مورد نظر هستند. این مطالعات به طور شمال ۲۰۰ الی ۳۰۰ صفحه گزارش هستند.

دسته دوم که تمرکز کمتری داشته و به صورت سطحی تر به بررسی محصول می پردازند برای مطالعات و تصمیم گیری سریع مناسب بوده و تنها اطلاعات ضرور را در اختیار کاربر قرار می دهد و به طور کلی شامل ۲۰ الی ۳۰ صفحه مطالب هستند. خارج از این دو دسته مطالعات چنانچه یه شرکت صنعتی نیاز به یک مطالعات خاص و موردی داشته باشد می تواند درخواست خود را ارائه و با پرداخت هزینه آن را دریافت نماید.

 

برای آشنایی بیشتر با بخش تحقیقات این موسسه با اینجا مراجعه نمایید

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: