معرفی شرکت East View

2021-07-11بازدید 1104
Posted on

معرفی شرکت East View

این مجموعه یک شرکت ارائه دهنده خدمات و محصولات اطلاعاتی به زبان بومی است که محصولات خود را از زبان‌های روسی، چینی، عربی برای موسسات دانشگاهی، سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها، کتابخانه‌های عمومی و موسسات حقوقی به زبان‌های بومی ترجمه می‌کند. عمده محصولات این مجموعه نشریات دوره‌ای، مجلات علمی، کتاب‌های الکترونیکی، میکروفرم‌ها و منابع اطلاعاتی هستند.

این شرکت روسی منابع اطلاعاتی به زبان‌های روسی، چینی و عربی را از سراسر دنیا جمع‌آوری کرده و با استفاده از مهارت‌های زبانی کارمندان خود به زبان‌های انگلیسی، چینی، روسی، ژاپنی، اوکراینی، لهستانی، آلمانی، عربی، اسپانیایی، فرانسوی، کره‌ای، پرتغالی و زبان‌های محلی دیگر ترجمه می‌کنند. فعالیت این مجموعه ایجاد یک فراداده فوق‌العاده در بازیابی منابع اطلاعاتی است. در واقع با این کار این مجموعه منابع اطلاعاتی غیر قابل استفاده به دلیل تفاوت زبانی برای تمامی افراد قابل استفاده شده و در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

منابع اطلاعاتی ارائه شده توسط این مجموعه دارای طیف گسترده‌ای است که از آن‌ها می‌توان به آرشیو مطبوعات جهانی، بایگانی سرشماری جهانی، مجموعه‌های الکترونیکی، روزنامه‌ها، مجلات، کتاب‌های الکترونیکی، اطلس‌ها و نقشه‌ها و استانداردها اشاره نمود. این منابع در موضوعاتی مانند اخبار عمومی، هنر، داروسازی، قانون، علم و فناوری، نظامی، آمار و سرشماری، علوم اجتماعی و علوم انسانی متنوع هستند.

 

برای آشنایی بیشتر با خدمات اطلاعاتی این مجموعه به اینجا مراجعه نمایید

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: