پایگاه کتاب های الکترونیکی روانشناسی آکسفورد

همکار یابش - مثنوی2022-02-02بازدید 580
Posted on

پایگاه کتاب های الکترونیکی روانشناسی آکسفورد

 

معرفی پایگاه کتاب های الکترونیکی روانشناسی آکسفورد Oxford Clinical Psychology

این پایگاه اطلاعاتی به طور خاص در زمینه انتشار کتاب های الکترونیکی در حوزه موضوعی روانشناسی فعالیت می کند. انتشارات آکسفورد دسترسی به بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب را در طیف گسترده ای از موضوعات روانشناسی برای کاربران ممکن می سازد. متون موجود در این پایگاه به صورت ترکیبی مبتنی بر اشتراک و دسترسی آزاد و اپن اکسس در دسترس کاربران قرار دارد.

کاربران این پایگاه می توانند با مراجعه به پایگاه به منابع اطلاعاتی معتبر و با کیفیت در سطح جهانی دسترسی یافته و محتوای مورد نظر خود را به صورت گسترده مورد بررسی قرار دهند. محتوای موجود در این پایگاه به صورت مداوم بروزرسانی شده و همواره جدیدترین تحقیقات علمی به صورت کتاب و یا فصل هایی از کتاب منتشر می شوند.

پایگاه روانشناسی بالینی آکسفورد یک منبع ضروری برای متخصصان این حوزه است که با استفاده از آن می توانند به جدیدترین مطالب علمی دسترسی پیدا کنند. موضوع های موجود در این پایگاه شامل مواردی همچون روانشناسی رشد، روانشناسی کودک، روانشناسی بزرگسالان، روانشناسی حقوقی، روانشناسی مشاوره، روانشناسی بالینی، آسیب شناسی روانی، روان درمانی، روانشناسی شناختی، علوم اعصاب شناختی، روانشناسی جنایی، اخلاق در روانشناسی و بسیاری موارد دیگر می شود.

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: