CIMAC – International Council on Combustion Engines
شورای بین المللی موتورهای احتراق
شورای بین المللی موتورهای احتراق در پاریس در سال ۱۹۵۱ تاسیس شد و اولین کنگره در آن برگزار شد. در ابتدا CIMAC به عنوان یک رویداد صنعتی برای بحث در مورد ایده ها و تحولات جدید در صنعت موتور و اجزای سازنده همراه با موسسات و دانشگاه ها سازماندهی شده بود. این حجم گسترده از دانش روزآمد حرفه ای هنوز در بین اعضای CIMAC موجود است و در طول کنگره ها ارائه می شود. با این وجود ، طی سالهای گذشته یک تغییر بسیار تعیین کننده اتفاق افتاده است مشتریان صنعت موتور علاقه مند به شرکت در کنگره های CIMAC شده اند!
CIMAC نشان دهنده بخش بزرگ فن آوری موتور است. این شامل موتورهای دیزلی و گازی و توربین های گازی است که برای تولید نیرو ، پیشرانه دریایی و لوکوموتیو استفاده می شود. ذینفعان ما شامل تولید کنندگان ، محققان ، تأمین کنندگان و کاربران نهایی هستند.
( فروش ویژه پکیج مقالات CIMAC )
جدیدترین مقالات منتشر شده انجمن CIMAC
شما میتوانید بصورت موردی یا بصورت پکیج از تخفیفات فوق العاده ما بهره مند شوید .
ثبت درخواست خرید پکیج از طریق ارسال درخواست به ایمیل Yabesh.ir@gmail.com
آرشیو | تعداد | قیمت |
آرشیو مقالات ( سال ۲۰۱۹میلادی) | ۲۸۰ عنوان | ۲ میلیون تومان |
آرشیو مقالات (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹) | ۷۶۰ عنوان | ۴ میلیون تومان |
آرشیو کامل مقالات مربوطه (از اولین انتشار تا پایان ۲۰۱۹ میلادی) | ۳۱۱۷ عنوان | ۱۵ میلیون تومان |
لیستی از جدیدترین عناوین سال ۲۰۱۹ را در ذیل مشاهده می فرمایید :
Title | Document Number | Publication Type | Publication Year |
Fatigue Characteristic Analysis on Connecting Rod Assembly of Low Speed Marine Diesel Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۴۹ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Tier III Emission Development of a Marine Medium-Speed Diesel Engine Based on Virtual Calibration Method. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۴۸ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Numerical Study on the Technical Routines to Meet Tier III Regulation of a Low-Speed Marine Diesel Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۴۷ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Impact of Liquefied Natural Gas Quality and Weathering on Engine Performances over a Journey Using a Thermodynamic Fuel System Model. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۶ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Enhanced Flexibility in Gas Engine Operation for Marine and Power Generation Demanding Applications. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۵ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
eta-up – Reduction of Friction Losses of Medium-Speed Marine Diesel Engines. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۴ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Estimation of Ignition and Combustion Quality of Low-Sulfur Marine Fuel after 2020. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۳ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Online Coupled Piston Ring Dynamics in Quasi 2D and 3D CFD Simulations of the Piston Ring Pack. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۲ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Onboard Vessel Power Generation in Four Maritime Futures: Scenarios for Vessel Propulsion in 2040. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۱ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Development of Hydraulic-Driven High Pressure LNG Pump for Fuel Gas Supply System of ME-GI Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۰ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Experimental Studies on Black Carbon Emission Characteristics of Marine Engines. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۹ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
MAN Energy Solutions – A Global Update on Emission Reduction Technology. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۸ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Hardware-In-The-Loop Simulation of the Control Strategy for Marine SCR System. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۷ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Numerical Study on Ignition Delay of Lubricating Oil Droplet Auto-Ignition under Natural Gas Engine In-cylinder Conditions. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۶ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Multi-Mode Turbocharging System for Low-Speed Two-Stroke Engines with Low BSFC and Tier III. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۵ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Pushing the Limits in Turbocharger Development with Advanced Numerical Simulations. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۴ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Development of an LP-SCR System for a Two-Stroke Low-Speed Marine Diesel Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۳ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Investigation and Evaluation of a New Double-Valves Controlled Fuel Pressure Amplification Common-Rail System on Hydraulic Test Bench and Two-Stroke Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۲ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
An Investigation into the Gas-Mode Start Strategies for a Marine Medium-Speed Micro-Pilot-Ignition Dual-Fuel Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۱ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
HiEMS®, Development of Engine Management Solution Based on IoT Technology. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۰ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Model-Based Control System Development and Virtual Pre-Calibration for a Medium-Speed Marine Diesel Engine with HPCR System. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۹ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Methane Slip Summarized: Lab vs. Field Data. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۸ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Study on Acoustic and Vibration Prediction and Structural Optimization Design of an Oil Pan. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۷ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Active Disturbance Rejection Control for Rail Pressure of Common-Rail System on Marine Diesel Engines. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۶ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
A China I-Compliant Medium-Speed Marine Diesel Engine Using a Two-Stage Turbocharging System. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۵ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
NOx Tier III Update: Choices and Challenges for Compliance. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۴ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
MAN-ES Laboratory, Engine and Injection Investigations of Representative 0.50% Sulphur Fuel Blends. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۳ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Hydrogen as Future Fuel for Gas Engines. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۲ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Battery-Hybrid Propulsion System for Environmental Friendly Fishing Vessels. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۱ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Research on Faults Diagnosis for Diesel Engine Injector Based on EEMDAR Spectrum Technology. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۰ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Development of Low-Fuel Consumption and Low-Emission Locomotive Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۹ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Study on the Influence of Prechamber Structure on the Knock of a Marine Low-Speed Dual-Fuel Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۸ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Capabilities of Transient Simulations in the Torsional Vibration Damper Selection. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۷ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Research on Vibration Characteristics and Vibration Reduction Method of Free-Piston Linear Generator. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۶ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Additive and Lubricant Solutions Enabling a New Era of Cleaner Emission Compliance. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۵ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Numerical Investigation of NOx Reduction Technology Lines under Large Two-Stroke Marine Diesel Engine Using Integrated CFD-Chemical Kinetics. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۴ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Power-Split Strategies for Hybrid Diesel-Electric Marine Power Plant Using Predictive Control and Transient Load Preview. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۳ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Energy-Saving Evaluation of Ship Parallel Gas-Electric Hybrid Propulsion System. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۲ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Simulation Modeling of a High Pressure Common Rail Injector Based on Bond Graph Theory. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۱ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Lubrication of Marine Diesel Engines in a Complex Fuel World. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۰ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Transient Operation of a Large Two-Stroke Marine Diesel Engine Equipped with a High-Pressure SCR Aftertreatment System in Heavy Weather Conditions. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۹ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Simulation of Marine Hybrid Systems: An Effective Tool in Streamlining Design, Operation and Classification. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۸ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
A Comparative Study on Scuffing Properties of Plasma Spray Coating and HVOF Coating on Piston Ring Sliding Surface. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۷ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Development of Fuel-Efficient Marine Engine Oils That Help Reduce CO<sub>2</sub> Emissions. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۶ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Research on Safety Protection System of Deep Sea Drilling Vessel. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۵ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Improving Efficiency and Emissions of Otto Gas Engines, by Continuously Monitoring Fuel Gas Quality. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۴ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
CHP – Market Demand and Optimized Solutions with the Caterpillar G20CM34 10 MW Gas Engine. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۳ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Service Experience with Ester Based EAL for Stern Tubes – Investigations on Lubrication and Statistics from Used Oil Analysis. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۲ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Diagnosis of Abnormal Operational Conditions and Performance Enhancement of Marine Fuel Cells. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۱ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Compact Integration on Upgraded HHI’s No NOx SCR Systems. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۰ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Combustion Modeling of a Medium-Speed Dual-Fuel Engine Using Double Vibe Function. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۹ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Effectiveness of Bipolar Charged Coagulation on Ultrafine Particle Emissions from Compression Ignition Internal Combustion Engine Exhaust. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۸ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
New Development HiMSEN Engine with Two-Stage Turbocharging System, H54DFV & H32CV. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۷ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
The Science of Compliance. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۵ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Battery Hybrid Oceangoing Cargo Ships. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۳ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Closed Crankcase Ventilation (CCV) for Large Engines Generates Substantial Benefits: Technically, Economically as Well as Ecologically. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۲ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Improvement of the NOx-Thermal Efficiency Trade off and Kept the Fluctuation Level of the COV_IMEP by Lean Mixture Pre-Chamber. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۱ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Research and Optimization of Low-Speed Two-Stroke Engines Using High Pressure EGR with Cylinder Bypass. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۰ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Particulate Emission Characteristics of a Tugboat’s Main Engine based on Real Ship Tests. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۶۹ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
GE Transportation Tier 4 Marine Diesel Engine Development. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۶۸ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
WinGD X-DF Engine Tribology Research: Impact of Cylinder Oil Formulation Parameters. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۶۷ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
The HERCULES (2004-2018) Programme of R&D in Large Engine Technologies. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۶۶ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Efficiency and Emissions of a High-Speed Marine Diesel Engine Converted to Dual-Fuel Operation with Methanol. | ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۴ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |
Correlation between Flow and Fluid Parameters for Hydraulic Filter Element’s Lifetime. | ۲۰۱۹۰۷۰۶۰۳۱ | CA Conference Paper | ۲۰۱۹ |