CIMAC – شورای بین المللی موتورهای احتراق

۱۳۹۹-۱۱-۱۸بازدید ۱۴۱۸
Posted on

CIMAC – شورای بین المللی موتورهای احتراق

 

CIMAC – International Council on Combustion Engines

شورای بین المللی موتورهای احتراق

 

شورای بین المللی موتورهای احتراق در پاریس در سال ۱۹۵۱ تاسیس شد و اولین کنگره در آن برگزار شد. در ابتدا CIMAC به عنوان یک رویداد صنعتی برای بحث در مورد ایده ها و تحولات جدید در صنعت موتور و اجزای سازنده همراه با موسسات و دانشگاه ها سازماندهی شده بود. این حجم گسترده از دانش روزآمد حرفه ای هنوز در بین اعضای CIMAC موجود است و در طول کنگره ها ارائه می شود. با این وجود ، طی سالهای گذشته یک تغییر بسیار تعیین کننده اتفاق افتاده است مشتریان صنعت موتور علاقه مند به شرکت در کنگره های CIMAC شده اند!

CIMAC نشان دهنده بخش بزرگ فن آوری موتور است. این شامل موتورهای دیزلی و گازی و توربین های گازی است که برای تولید نیرو ، پیشرانه دریایی و لوکوموتیو استفاده می شود. ذینفعان ما شامل تولید کنندگان ، محققان ، تأمین کنندگان و کاربران نهایی هستند.

( فروش ویژه پکیج مقالات CIMAC )

جدیدترین مقالات منتشر شده انجمن  CIMAC

شما میتوانید بصورت موردی یا بصورت پکیج از تخفیفات فوق العاده ما بهره مند شوید .

ثبت درخواست خرید پکیج از طریق ارسال درخواست به ایمیل Yabesh.ir@gmail.com

 

آرشیو تعداد قیمت
آرشیو مقالات ( سال ۲۰۱۹میلادی) ۲۸۰ عنوان ۲ میلیون تومان
آرشیو مقالات (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹) ۷۶۰ عنوان ۴ میلیون تومان
آرشیو کامل مقالات مربوطه (از اولین انتشار تا پایان ۲۰۱۹ میلادی) ۳۱۱۷ عنوان ۱۵ میلیون تومان

لیستی از جدیدترین عناوین سال ۲۰۱۹ را در ذیل مشاهده می فرمایید : 

Title Document Number Publication Type Publication Year
Fatigue Characteristic Analysis on Connecting Rod Assembly of Low Speed Marine Diesel Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۴۹ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Tier III Emission Development of a Marine Medium-Speed Diesel Engine Based on Virtual Calibration Method. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۴۸ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Numerical Study on the Technical Routines to Meet Tier III Regulation of a Low-Speed Marine Diesel Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۴۷ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Impact of Liquefied Natural Gas Quality and Weathering on Engine Performances over a Journey Using a Thermodynamic Fuel System Model. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۶ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Enhanced Flexibility in Gas Engine Operation for Marine and Power Generation Demanding Applications. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۵ CA Conference Paper ۲۰۱۹
eta-up – Reduction of Friction Losses of Medium-Speed Marine Diesel Engines. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۴ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Estimation of Ignition and Combustion Quality of Low-Sulfur Marine Fuel after 2020. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۳ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Online Coupled Piston Ring Dynamics in Quasi 2D and 3D CFD Simulations of the Piston Ring Pack. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۲ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Onboard Vessel Power Generation in Four Maritime Futures: Scenarios for Vessel Propulsion in 2040. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۱ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Development of Hydraulic-Driven High Pressure LNG Pump for Fuel Gas Supply System of ME-GI Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۲۰ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Experimental Studies on Black Carbon Emission Characteristics of Marine Engines. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۹ CA Conference Paper ۲۰۱۹
MAN Energy Solutions – A Global Update on Emission Reduction Technology. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۸ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Hardware-In-The-Loop Simulation of the Control Strategy for Marine SCR System. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۷ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Numerical Study on Ignition Delay of Lubricating Oil Droplet Auto-Ignition under Natural Gas Engine In-cylinder Conditions. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۶ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Multi-Mode Turbocharging System for Low-Speed Two-Stroke Engines with Low BSFC and Tier III. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۵ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Pushing the Limits in Turbocharger Development with Advanced Numerical Simulations. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۴ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Development of an LP-SCR System for a Two-Stroke Low-Speed Marine Diesel Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۳ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Investigation and Evaluation of a New Double-Valves Controlled Fuel Pressure Amplification Common-Rail System on Hydraulic Test Bench and Two-Stroke Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۲ CA Conference Paper ۲۰۱۹
An Investigation into the Gas-Mode Start Strategies for a Marine Medium-Speed Micro-Pilot-Ignition Dual-Fuel Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۱ CA Conference Paper ۲۰۱۹
HiEMS®, Development of Engine Management Solution Based on IoT Technology. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۱۰ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Model-Based Control System Development and Virtual Pre-Calibration for a Medium-Speed Marine Diesel Engine with HPCR System. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۹ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Methane Slip Summarized: Lab vs. Field Data. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۸ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Study on Acoustic and Vibration Prediction and Structural Optimization Design of an Oil Pan. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۷ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Active Disturbance Rejection Control for Rail Pressure of Common-Rail System on Marine Diesel Engines. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۶ CA Conference Paper ۲۰۱۹
A China I-Compliant Medium-Speed Marine Diesel Engine Using a Two-Stage Turbocharging System. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۵ CA Conference Paper ۲۰۱۹
NOx Tier III Update: Choices and Challenges for Compliance. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۴ CA Conference Paper ۲۰۱۹
MAN-ES Laboratory, Engine and Injection Investigations of Representative 0.50% Sulphur Fuel Blends. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۳ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Hydrogen as Future Fuel for Gas Engines. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۲ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Battery-Hybrid Propulsion System for Environmental Friendly Fishing Vessels. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۱ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Research on Faults Diagnosis for Diesel Engine Injector Based on EEMDAR Spectrum Technology. ۲۰۱۹۰۷۰۵۹۰۰ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Development of Low-Fuel Consumption and Low-Emission Locomotive Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۹ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Study on the Influence of Prechamber Structure on the Knock of a Marine Low-Speed Dual-Fuel Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۸ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Capabilities of Transient Simulations in the Torsional Vibration Damper Selection. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۷ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Research on Vibration Characteristics and Vibration Reduction Method of Free-Piston Linear Generator. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۶ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Additive and Lubricant Solutions Enabling a New Era of Cleaner Emission Compliance. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۵ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Numerical Investigation of NOx Reduction Technology Lines under Large Two-Stroke Marine Diesel Engine Using Integrated CFD-Chemical Kinetics. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۴ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Power-Split Strategies for Hybrid Diesel-Electric Marine Power Plant Using Predictive Control and Transient Load Preview. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۳ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Energy-Saving Evaluation of Ship Parallel Gas-Electric Hybrid Propulsion System. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۲ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Simulation Modeling of a High Pressure Common Rail Injector Based on Bond Graph Theory. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۱ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Lubrication of Marine Diesel Engines in a Complex Fuel World. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۹۰ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Transient Operation of a Large Two-Stroke Marine Diesel Engine Equipped with a High-Pressure SCR Aftertreatment System in Heavy Weather Conditions. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۹ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Simulation of Marine Hybrid Systems: An Effective Tool in Streamlining Design, Operation and Classification. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۸ CA Conference Paper ۲۰۱۹
A Comparative Study on Scuffing Properties of Plasma Spray Coating and HVOF Coating on Piston Ring Sliding Surface. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۷ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Development of Fuel-Efficient Marine Engine Oils That Help Reduce CO<sub>2</sub> Emissions. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۶ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Research on Safety Protection System of Deep Sea Drilling Vessel. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۵ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Improving Efficiency and Emissions of Otto Gas Engines, by Continuously Monitoring Fuel Gas Quality. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۴ CA Conference Paper ۲۰۱۹
CHP – Market Demand and Optimized Solutions with the Caterpillar G20CM34 10 MW Gas Engine. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۳ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Service Experience with Ester Based EAL for Stern Tubes – Investigations on Lubrication and Statistics from Used Oil Analysis. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۲ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Diagnosis of Abnormal Operational Conditions and Performance Enhancement of Marine Fuel Cells. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۱ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Compact Integration on Upgraded HHI’s No NOx SCR Systems. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۸۰ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Combustion Modeling of a Medium-Speed Dual-Fuel Engine Using Double Vibe Function. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۹ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Effectiveness of Bipolar Charged Coagulation on Ultrafine Particle Emissions from Compression Ignition Internal Combustion Engine Exhaust. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۸ CA Conference Paper ۲۰۱۹
New Development HiMSEN Engine with Two-Stage Turbocharging System, H54DFV & H32CV. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۷ CA Conference Paper ۲۰۱۹
The Science of Compliance. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۵ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Battery Hybrid Oceangoing Cargo Ships. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۳ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Closed Crankcase Ventilation (CCV) for Large Engines Generates Substantial Benefits: Technically, Economically as Well as Ecologically. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۲ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Improvement of the NOx-Thermal Efficiency Trade off and Kept the Fluctuation Level of the COV_IMEP by Lean Mixture Pre-Chamber. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۱ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Research and Optimization of Low-Speed Two-Stroke Engines Using High Pressure EGR with Cylinder Bypass. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۰ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Particulate Emission Characteristics of a Tugboat’s Main Engine based on Real Ship Tests. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۶۹ CA Conference Paper ۲۰۱۹
GE Transportation Tier 4 Marine Diesel Engine Development. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۶۸ CA Conference Paper ۲۰۱۹
WinGD X-DF Engine Tribology Research: Impact of Cylinder Oil Formulation Parameters. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۶۷ CA Conference Paper ۲۰۱۹
The HERCULES (2004-2018) Programme of R&D in Large Engine Technologies. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۶۶ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Efficiency and Emissions of a High-Speed Marine Diesel Engine Converted to Dual-Fuel Operation with Methanol. ۲۰۱۹۰۷۰۵۸۷۴ CA Conference Paper ۲۰۱۹
Correlation between Flow and Fluid Parameters for Hydraulic Filter Element’s Lifetime. ۲۰۱۹۰۷۰۶۰۳۱ CA Conference Paper ۲۰۱۹

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: