انتشارات علمی واگنینگن

همکار یابش - مثنوی2022-03-06بازدید 801
Posted on

انتشارات علمی واگنینگن

معرفی انتشارات علمی واگنینگن Wageningen Academic Publishers

انتشارات علمی واگنینگن چیست؟

انتشارات واگنینگن یک ناشر علمی است که در زمینه نشر مجلات و کتاب های حوزه علوم پایه فعالیت می نماید. تمرکز این انتشارات بر روی تهیه و نشر تک نگاری ها و مجلات علمی است. دفتر مرکزی آن در حال حاضر در واگنینگن هلند واقع شده است و در قلب یکی از معروفترین مراکز تحقیقاتی این کشور قرار گرفته است.

تاریخچه انتشارات واگنینگن:

این انتشارات فعالیت خود را به منظور انتشار متون علمی به صورت جدی از سال ۲۰۰۲  آغاز کرد. تاسیس این انتشارات توسط مایک جاکوبز، انریکو کونست و دینکه ون دن بیزنبوس صورت گرفت. هم اکنون این انتشارات بخشی از انتشارات بزرگتری به نام Brill است. انتشارات واگنینگن با پیوستن با خانواده بزرگ Brill در حال گسترش فعالیت های خود است.

پوشش موضوعی انتشارات واگنینگن:

انتشارات واگنینگن تمرکز خود را بر روی نشر منابعی در حوزه موضوعی علوم پایه و پیراپزشکی قرار داده است. این انتشارات با چاپ مجلات علمی و کتاب های چاپی و الکترونیکی در رشته هایی همچون دامپزشکی و علوم دامی، علوم غذایی و بهداشتی، علوم محیطی، علوم گیاهی، کشاورزی، مطالعات روستایی، محیط زیست و مواردی از این قبیل اعتبار بالایی در جامعه علمی دارد.

منابع انتشارات واگنینگن:

  1. کتاب ها: کتاب های واگنینگن به دو صورت چاپی و الکترونیکی منتشر و در دسترس کاربران قرار می گیرند. این ناشر سالانه حدود ۳۰ جلد کتاب با موضوعاتی همچون دامپزشکی، غذا و سلامتی، مطالعات روستایی، کشاورزی و محیط زیست و همچنین مجموعه کتاب های موضوعی را منتشر می کند.
  2. مجلات: این ناشر ۷ عنوان مجله معتبر را با عناوین زیر منتشر می کند. این مجلات به صورت مبتنی بر اشتراک و دسترسی آزاد در دسترس کاربران قرار می گیرند.

Beneficial Microbes 

Comparative Exercise Physiology

International Food and Agribusiness Management Review

Journal of Applied Animal Nutrition

Journal of Insects as Food and Feed

Journal of the European Mosquito Control Association

World Mycotoxin Journal

روش دسترسی به منابع انتشارت دانشگاه واگنینگن:

برای دسترسی به منابع بسیاری از ناشرین بین المللی، ۴ راه اصلی وجود دارد:

  1. منابع اپن اکسس موجود در وب سایت که براحتی برای کاربر قابل دانلود است.
  2. منابع هزینه ای که با استفاده از دسترسی دانشگاهی، موسسه ای که شما در آن تحصیل می کنید، قابل دانلود مستقیم از ناشر است.
  3. منابعی که می توانید بصورت رایگان با استفاده از DOI یا عنوان آن در بخش “ کتابخانه دیجیتال یابش” بصورت رایگان دانلود کنید.
  4. مدارک و مقاله و کتاب هایی که می توانید از طریق “یابش ریکوئست” درخواست موردی ثبت کنید تا همکاران ما با هزینه ای مناسب در اختیار شما قرار دهند.

وب سایت انتشارات علمی واگنینگن

 Wageningen Academic Publishers

منبع

https://www.wageningenacademic.com/about

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: