تحقیقات بازار یا Market Research به فعالیتهای سازماندهی شدهای گفته میشود که به جمعآوری اطلاعات برای شناخت بازار هدف و مشتریها میپردازد. تحقیقات بازار یکی از مهمترین استراتژیهای کسبوکار است. هدف از تحقیقات بازار این است که شما به شناخت بهتری از مشتریهای خود برسید، دید بهتری نسبت به رقبا پیدا کنید و نیازهای بازار را برای ارائهی یک محصول مناسب درک کنید. درواقع اطلاعاتی که از تحقیقات بازار جمعآوری میشوند به شما کمک میکنند که ببینید آیا برای محصول یا خدماتی که میخواهید ارائه دهید مشتری در بازار وجود دارد یا خیر. این اطلاعات به کارآفرینان اجازه میدهد که برای کسبوکار خود تصمیمات عاقلانه و سودمندتری بگیرند. کلید موفقیت هر کسبوکار درک نیازمندیهای مشتریها و ارائهی خدمات سودمند برای رفع این نیازمندیها است. تحقیقات بازار از ۳ فاز اصلی برنامهریزی، جمعآوری داده و تحلیل داده تشکیل شده است. در دنیا شرکت های حرفه ای و بسیار مطرحی خدمات تحقیقات بازار انجام میدهند و گزارشات خود را بفروش می رسانند از آنجا که هزینه های این گزارشات اغلب بالای هزاردلار قیمت دارد:
“یابش” به عنوان مشاور اطلاعاتی و تأمین کننده منابع برای سازمان ها، کسب و کارها،کارآفرینان، مشاوران و پژوهشگران، تحلیل گران و برنامه ریزان ایرانی سعی دارد تمام داده ها و اطلاعات مورد نیاز را با کیفیت و هزینه مناسب در اختیار کاربران قراردهد.
ما با کمترین هزینه و بالاترین سطح کیفیت خدمات خود امکان دستیابی به داده های راحت تر و آسانتر را برای شما فراهم می کنیم.
میتقاضیان می توانند گزارش های این موسسات را که در جدول ذیل برای آشنایی مخاطبان معرفی کرده ایم بصورت موردی درخواست دهند
(جستجو در وب سایت های رسمی هر کدام از شرکت ها امکان پذیر است)
فهرست موسسات تولید کننده ی تحقیقات بازار | |||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
euromonitor گزارشات بازار و داده های آماری
| OECD سازمان همکاری های توسعه ی اقتصادی | EIU تحلیل تجاری و گزارش های اقتصادی
| Gartner Special Reports گزارشهای تحلیلی و آینده نگارانه
|
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
forrester گزارشهای تحلیلی وآینده نگارانه تجارت | marketresearch گزارشات تحلیلی وآینده نگارانه بازار | MarketLine گزارشهای بازار و عملکرد صنایع | Business Monitor International گزارش های تحلیلی و آینده نگارانه |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
emarketer گزارش های تحلیلی و آینده نگارانه و داده های ای مارکتر | mintel گزارشات بازار و تحلیل های آینده مینتل | IMF داده های آماری و گزارشات تحلیلی International Monetary Fund | worldbank داده ها و گزارشات بانک جهانی |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Mergent گزارشات سالیانه توسط شرکت مرجنت | Navigantresearch به صفحه ی لیست گزارشات بروید و موارد مورد نیاز را برای ما ارسال کنید. | ibis world شرکت تحقیقاتی استرالیایی منتشر کننده تحلیل ها و آینده نگاری های صنعتی اقتصادی و تجاری | Value Line داده ها و تحلیل ها و ایده های سرمایه گذاری |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
IHS – خودروسازی به صفحه ی لیست گزارشات بروید و موارد مورد نیاز را برای ما ارسال کنید. | به صفحه ی لیست گزارشات بروید و موارد مورد نیاز را برای ما ارسال کنید. | CEH به صفحه ی لیست گزارشات بروید و موارد مورد نیاز را برای ما ارسال کنید. | statistaگزارشات تحلیلی بازار و آینده نگاری های کسب و کارها را ارائه میدهد |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Energy Market Reports | Emerging markets research, data and news | EMIS | SCUP Specialty Chemicals Update Program | SR , WA , CP PCCT ,CCMA , MAS |
Globaldata پایگاه ارائه تحلیل اطلاعات و گزارش های صنایع مختلف |
برای اطلاع از هزینه دستیابی به داده ها با ما در تماس باشید
۰۹۱۵۱۱۰۵۲۸۵
همچنین امکان بررسی مواردی که در این جدول به آنها اشاره نشده است نیز وجود دارد.