نرم افزار مدیریت پروژه پروجکت منیجر

همکار یابش - زنگنه۱۴۰۳-۰۲-۱۹بازدید ۲۶۵
Posted on

نرم افزار مدیریت پروژه پروجکت منیجر

مدیریت پروژه همه چیز در مورد دریافت مواد، لوازم، تجهیزات و افرادی است که برای اجرای یک پروژه نیاز دارید. این شامل نحوه برنامه ریزی، تخصیص و مدیریت آن منابع برای ارائه بهترین خدمات به پروژه است. اما نرم افزار مدیریت پروژه دقیقا چیست؟

نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟

نرم افزار مدیریت پروژه به مدیران پروژه کمک می کند تا منابع انسانی، مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل پروژه را پیگیری کنند.نرم‌افزار مدیریت پروژه باید شامل برنامه‌ریزی منابع، پیش‌بینی منابع و ویژگی‌های تخصیص منابع باشد تا اطمینان حاصل شود که تیم‌ها در صورت نیاز آنچه را که نیاز دارند، از طریق امکانات این نرم افزارها به آن دست یابند.  از طریق ابزارهای مدیریت پروژه است که پروژه ها به بودجه خود می پردازند و طبق برنامه باقی می مانند.

 

نرم افزار مدیریت پروژه پروجکت منیجر ProjectManager

پروجکت منیجر یک نرم افزار جامع مدیریت پروژه و کار است که در صدر لیست بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه قرار دارد. پروجکت منیجر در سال ۲۰۰۸ با سخت کوشی و تمایل به تبدیل شدن به بهترین نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین با ویژگی های پیشرفته بر روی پلت فرم SaaS تاسیس شد. SaaS، مخفف Software as a Service به معنای نرم‌ افزار به عنوان سرویس است که در آن نرم‌‌افزار به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و فرصتی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا بدون نیاز به خرید و نصب نرم‌‌افزار، از طریق اینترنت به برنامه‌های کاربردی مبتنی بر ابر دسترسی پیدا کنند. قابلیتی که باعث شده نرم‌افزاری مانند Microsoft Office ۳۶۵ به جای نرم‌افزار‌های ورد و اکسل محبوب شود.

 

ویژگی های نرم افزارپروجکت منیجر

با پروجکت منیجر، می‌توانید منابع خود را برنامه‌ریزی، تخصیص، مدیریت و ردیابی کنید با سهولت استفاده که رقبا فاقد آن هستند. این نرم‌افزار، منابع، وظایف، پروژه‌ها و تیم‌ها را سازماندهی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و تخصیص مجدد منابع را داشته باشید. داده‌های زنده به کاربران دید بیشتری را در برنامه منابع خود، ردیابی هزینه‌های نیروی کار، حجم کار و پیشرفت کار در زمان واقعی می‌دهد. هیچ نرم افزار دیگری به شما کمک نمی کند تا منابع را بهتر برنامه ریزی و زمان بندی کنید. به علاوه، بر خلاف برخی دیگر از گزینه های نرم افزار مدیریت پروژه، پروجکت منیجر یک نسخه آزمایشی ۳۰ روزه رایگان ارائه می دهد تا بتوانید خودتان آن را امتحان کنید.

برنامه ریزی و پیگیری منابع با نمودار گانت

برنامه ریزی منابع یکی از چالش برانگیزترین جنبه های مدیریت یک پروژه است. خوشبختانه، پروجکت منیجر شناسایی و دسته بندی تیم ها، تجهیزات، تجهیزات و سایر منابع را برای برنامه ریزی و زمان بندی آسان در نمودار گانت آسان می کند. بیشتر از آن، نمودار گانت منابع را بر اساس در دسترس بودن و مجموعه مهارت آنها زمان بندی می کند. همانطور که پروژه پیشرفت می کند، می توانید هزینه ها و حجم کار را در زمان واقعی نظارت کنید تا به بودجه خود پایبند باشید و از فرسودگی تیم خود جلوگیری کنید.

در دسترس بودن و حجم کار را تنظیم کنید

تیم ها با ارزش ترین منبع شما هستند و شما به یک ابزار مدیریت پروژه نیاز دارید که بدون اینکه مانعی برای آنها ایجاد کند، بداند چقدر مشغول هستند. نمودار حجم کار با کد رنگی به مدیران شفافیت می دهد که چقدر یا چند کار به تیمشان محول شده است. سپس می‌توانید حجم کار را درست از آن صفحه متعادل کنید. با این حال، وقتی منابع را مجدداً تخصیص می دهید، باید از در دسترس بودن تیم خود اطلاع داشته باشید، به خصوص اگر ترکیبی یا از راه دور باشند.

پروجکت منیجر بهترین نرم افزار زمان بندی پروژه است زیرا به شما امکان می دهد روزهای کاری، تعطیلات و ساعات برنامه ریزی شده را تعریف کنید، روزها را مسدود کنید و پارامترهایی را برای کمک به مدیریت کار و زمان بندی پروژه تنظیم کنید. اگر از ابزاری برای مدیریت پورتفولیو پروژه یا مدیریت برنامه استفاده می کنید، حتی می توانید بر اساس پروژه، تیم یا ماه فیلتر کنید.

نظارت و پیگیری منابع در زمان واقعی

مدیریت پروژه فقط برنامه ریزی نیست. بلکه در مورد ردیابی استفاده از منابع است. پروجکت منیجر دارای داشبوردهای زنده (برخلاف سایر ابزارهایی که نیاز به راه اندازی زمان بر دارند) و گزارش دهی با یک کلیک برای ردیابی عمیق حجم کار، در دسترس بودن، جدول زمانی و وظایف دارد. جدول زمانی ایمن مدت زمانی را که تیم شما برای انجام وظایف صرف می کند را پیگیری می کند. به‌علاوه، وقتی تیم‌ها وضعیت خود را به‌روزرسانی می‌کنند، داده‌های استفاده از منابع فوراً در سراسر نرم‌افزار به اشتراک گذاشته می‌شوند.

با این ویژگی ها و موارد دیگر مانند نمای برگه، کانبان[۱] و موارد دیگر، نرم افزار مدیریت منابع  پروجکت منیجر یک گزینه ایده آل است. می توانید بلافاصله به صورت رایگان شروع کنید. نسخه آزمایشی رایگان پروجکت منیجر را  از اینجا دانلود کنید.

 

امکانات نرم افزار پروجکت منیجر

برنامه ریزی و اجرای دقیق

برای پروژه هایی که نیاز به برنامه ریزی، پیش بینی، تجزیه و تحلیل هزینه، تخصیص منابع، مدیریت وظایف و گزارش دارند، پروجکت منیجر از رقبا بهتر عمل می کند.

در دفتر برنامه ریزی کنید. در میدان اجرا کنید.

برنامه های دقیقی بسازید که همه چیزهایی را که تیم شما برای درست کردن آن در اولین بار نیاز دارد را فراهم می کند. و با برنامه تلفن همراه پروجکت منیجر، وظایف را می توان بلافاصله از محل کار یا هر جای دیگری به روز کرد.

همکاری ایمن

به لطف نقش‌های سفارشی همه‌کاره، مجوزهای کاربر، گردش‌های کاری تأیید، محدودیت‌های پروژه و امنیت فنی سطح سازمانی با انطباق با SOC 2، در پروژه‌ها بدون به خطر انداختن اطلاعات حساس همکاری کنید.

بازیابی آسان اطلاعات

اسناد پروژه را ذخیره کنید و در یک مکان امن همکاری کنید. دیگر نیازی به جستجو در ایمیل ها یا پیام ها نیست.

آرامش خاطر

میزان دسترسی را تنظیم کنید بطوری که توانایی کاربر را برای تنظیم برنامه‌ها، دور زدن گردش کار یا مشاهده فایل‌های محرمانه محدود می‌کند.

کارهای پر مشغله را حذف کنید

با خودکار کردن کارهای اداری مانند تغییرات اولویت و درخواست های تأیید، در ساعات کاری صرفه جویی کنید

دسترسی از هر نقطه

پروژه های خود را بدون توجه به جایی که کار شما را می برد مدیریت کنید. برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه پروجکت منیجر همیشه با هم هماهنگ هستند.

استفاده از اکسل در زمان واقعی

ردیابی زمان داخلی که استفاده از آن آسان است

آموزش در مورد تمام بخشهای نرم افزار و خدمات پروجکت منیجر درسایت این شرکت وجوددارد.

کتاب الکترونیکی مدیریت پروژه برای تولید ۲۰۲۴

دراین کتاب تسلط بر فرآیندهای تولید، برنامه ریزی منابع، برنامه ریزی تولید و موارد دیگر آمده است.

در این کتاب الکترونیکی، یاد خواهید گرفت:

 -با حفظ کیفیت، کارایی عملیاتی را بهبود بخشید.
-مدیریت و تعادل منابع برای کار با ظرفیت
-تشخیص اینکه وابستگی های پروژه چگونه بر جدول زمانی تحویل تاثیر می گذارد.
-از نرم افزار مدیریت پروژه برای ساده سازی گردش کار استفاده کنید
-و خیلی چیزهای بیشتر!

دانلودکتاب پروجکت منیجر

 

دسترسی به نرم افزار پروجکت منیجر

دارای اپلیکیشن موبایل برای اندروید و آی اُ اس(ios)

  • تیم ها
  • کسب و کارها
  • اینترپرایز(پروژه ای)

در نسخه تیمی به ازای هر کاربر/ماه، صورتحساب سالانه۱۳ دلار و ۱۶ دلار صورتحساب ماهانه است. حداکثر ۱۰ کاربره و حداکثر ۲۰ پروژه با این نسخه قابل انجام است.شما به۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی درابزار (گوشی،لب تاپ و یا کامپیوتررو میزی )خود دارید.

درنسخه کسب و کار به ازای هر کاربر/ماه سالانه ۲۴ دلارو ماهانه ۲۸ دلار بایدهزینه بپردازید. بدون محدودیت کاربری، حداکثر ۱۰۰ پروژه و ۵مجوز مهمان رایگان با آنقابل انجام است.۲۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیازدارید.

نسخه اینترپرایز این برنامه با توجه به نیاز سازمان ها و پیچیدگی کارها هزینه آن متفاوت است. مجوز مهمان رایگان آن نامحدود است. یک فضای نامحدودبرای ذخیره سازی فایل ها دارد.

 
 

پانویس:

[۱].کانبان یک روش مدیریت پروژه است که به مدیران پروژه اجازه می دهد تا کار تیم خود را بر روی تابلوهایی با استفاده آسان تجسم کنند که فرآیند برنامه ریزی، زمان بندی و پیگیری کار را تسهیل می کند.با استفاده از روش کانبان، مدیران پروژه از شفافیت کامل در فرآیند مدیریت وظایف برخوردار هستند. روش کانبان شامل تابلوهای کانبان، کارتهای کانبان، اصول و شیوه ها می باشد. معمولاً برای مدیریت پروژه های تولید و توسعه نرم افزار استفاده می شود.با این حال، چارچوب کانبان را می توان تقریبا در تمام صنایع استفاده کرد. انعطاف پذیری بردهای کانبان، سفارشی سازی آنها را آسان می کند. آنها برای ردیابی مراحل گردش کار در زمینه های مختلف، مانند تولید، ساخت و ساز، توسعه محصول، بازاریابی و موارد دیگر استفاده می شوند.

منبع

www.projectmanager.com

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۷ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۳

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *