نرم افزار مدیریت پروژه کلیک آپ

همکار یابش - زنگنه۱۴۰۳-۰۲-۱۹بازدید ۸۱
Posted on

نرم افزار مدیریت پروژه کلیک آپ

 

معرفی نرم افزارکلیک آپ 

کلیک آپ ClickUp یک برنامه مدیریت کارها و پروژه ها است. شعاری در صفحه اصلی این نرم افزار نوشته شده است:”یک برنامه به جای همه برنامه ها!” یک پلتفرم واحد که برای مدیریت هر نوع کاری طراحی شده است. با کمک این برنامه می توانید منابع موجود خود (کارها، خدمات، کارکنان، ابزار و…) را مدیریت کنید. سلسله مراتب منحصر به فرد کلیک آپ به شما کمک می کند ساختار کاملی را ایجاد کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. هر سطح از کلیک آپ به شما انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتری برای سازماندهی همه چیز از تیم‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های سازمانی می‌دهد. داشبوردهای مختلف موجود در این نرم افزار، تجسم ساده ای از داده ها به شما می دهد. بهره وری خود را با داشبورد روزانه شخصی سازی شده ترسیم کنید.

این برنامه با تجهیز خود به هوش مصنوعی قادر است که تشخیص دهد که کدام کار و به چه فردی سپرده شود؟در هر زمانی کدام کار اولویت دارد؟ کدام کار باید متوقف شود؟برای جلسه آینده با موضوع مشخص کدام اسناد باید مطالعه و بررسی شود؟ و یا لیست کارکرد کارکنان چگونه است؟ مثلا سه شنبه گذشته الکس چه پروژه ای در دست انجام داشته است؟با کمک این برنامه می توانید وظایف را اولویت بندی کنید، پیشرفت کنید و بر روی آنچه که مهمتر است تمرکز کنید. این برنامه، مرکز فرماندهی شخصی شما برای یک گردش کار کارآمد و سازمان یافته است.

کلیک آپ به شما امکان می دهد وظایف، همه فضاها و لیست های خود را در یک نما ببینید! این برای رهبران تیم و مدیران پروژه عالی است.

ویژگیهای نرم افزار کلیک آپ

هر پروژه ای را با نمودار گانت تجسم و مدیریت کنید.
برای موفقیت در هر پروژه برنامه ریزی کنید. نمودارهای گانت انعطاف‌پذیر کلیک آپ، همکاری در کار، پیگیری وابستگی‌ها و مدیریت اولویت‌ها در یک جدول زمانی بصری مشترک با تیم شما را آسان می‌کند.

وجود داشبوردهای متنوع و قدرتمند کلیک آپ

با استفاده از این داشبوردهای متنوع تعبیه شده در کلیک آپ چشم انداز قدرتمندی از جریان کارها دریافت کنید. همچنین می توانید داشبوردهای شخصی سازی شده کاملاً قابل تنظیم برای اولویت بندی کار خود، بهبود عملکرد پروژه، مدیریت اسپرینت ها و تیم ها و موارد دیگر ایجاد کنید.هر داشبوردی را در چند ثانیه ایجاد کنید تا پروژه‌های خود را به یک بوم انعطاف‌پذیر از داده‌ها، فهرست‌ها، کارت‌ها، نمودارها و نمودارهای متناسب با کارتان تبدیل کنید.

ردیابی زمان محلی

ردیابی زمان هوشمندتر که در وقت شما صرفه جویی می کند.کلیک آپ ردیابی زمان را آسان می کند تا بتوانید روی کار خود تمرکز کنید. زمان را ردیابی کنید، تخمین ها را تنظیم کنید، یادداشت ها را اضافه کنید و گزارش های زمان خود را از هر کجا مشاهده کنید.

زمان خود را از هر دستگاهی پیگیری کنید.
با افزونه رایگان Chrome ClickUp زمان را از دسکتاپ، تلفن همراه یا مرورگر وب خود ضبط کنید. به راحتی زمان ردیابی شده را به هر کاری که روی آن کار می کنید در کلیک آپ پیوند دهید.

زمان خود را از هر جایی به روز کنید.
زمان را از هر دستگاهی شروع و متوقف کنید و با تایمر جهانی ما بین کارها هماهنگ باشید. زمان را به ماسبق اضافه کنید یا با ردیابی زمان دستی، ورودی‌هایی را براساس محدوده تاریخ ایجاد کنید.

زمان خود را با کلیک آپ همگام کنید.
برنامه ردیابی زمان مورد علاقه خود را به ClickUp متصل کنید تا زمان ردیابی شده مستقیماً در کلیک آپ را همگام کنید. ردیابی زمان خود را با Toggl، Harvest و بسیاری دیگر از محبوب ترین برنامه های ردیابی زمان امروزی یکپارچه کنید.

برگه های زمان را بسازید و سفارشی کنید
زمان ردیابی شده خود را بر اساس روز، هفته، ماه یا هر محدوده سفارشی با برگه های زمانی دقیق مشاهده کنید. مجموع زمان را به صورت گروه‌بندی شده بر اساس تاریخ نشان دهید و تکالیف و ورودی‌های زمانی را مشاهده کنید تا نگاهی عمیق‌تر به محل صرف زمان داشته باشید.

هرگز زمان را از دست نمی دهید.

با ردیابی زمان انباشته، درک کنید که گروه‌های کار چقدر برای هر فرد در تیم شما زمان می‌برد. با ادغام های Toggl، Harvest، Everhour و موارد دیگر، زمان ردیابی شده خارج از کلیک آپ را صرفه جویی کنید.

گزارش دقیق در لحظه را مشاهده کنید
ورودی های زمان خود را ببینید و آنها را به هر روشی برای ایجاد گزارش های سفارشی فیلتر کنید. ورودی‌های زمانی را با هم گروه‌بندی کنید، برآوردها را ببینید و ورودی‌های قابل پرداخت و غیرقابل پرداخت را تقسیم کنید.

زمان خود را در یک نگاه تخمین زده و برنامه ریزی کنید.
دید سطح بالایی از ردیابی زمان تیم خود داشته باشید و آن را با زمان تخمین زده مقایسه کنید. مدت زمان باقی مانده برای انجام وظایف هر فرد را مشاهده کنید تا مشخص کنید آیا در برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف خود هستید یا خیر.

با Mind Maps ایده عالی بعدی خود را تجسم کنید.
پروژه ها، ایده ها یا وظایف موجود را با ClickUp Mind Maps برنامه ریزی و سازماندهی کنید. ارتباط بین وظایف و ایده ها را ترسیم کنید، گردش کار را با گره های کشیدن و رها کردن نقشه برداری کنید و موارد دیگر.

وظایف را از نقشه ذهنی خود ایجاد و پیوند دهید.
با کشیدن شاخه ها به مسیرهای منطقی، پروژه های خود را به راحتی مرتب کنید. بدون تغییر نما، به سرعت وظایف را مستقیماً از نقشه ذهنی خود اضافه، ویرایش و حذف کنید.

نقشه ذهنی خود را با تیم های خود به اشتراک بگذارید.
ClickUp Mind Maps را می توان مستقیماً در فضای کاری شما با تیم شما به اشتراک گذاشت. نقشه ذهنی خود را با وظایف، اسناد، نظرات و موارد دیگر پیوند دهید.

 

امکانات نرم افزار کلیک آپ

  • امکان ایجاد، بارگذاری و اشتراک اسناد
  • تخته نوشتن کاربردی برای تصویرسازی فرایندکارها(از شروع یک کمپین تا پایان آن)
  • پیگیری زمان انجام پروژه ها
  • امکان نشان دادن انواع پروژه ها، وضعیت انجام، بروزرسانی گردش کار و …
  • داشبوردهای تحلیلی و نمودارهای کاربردی
  • امکان ایجادفیلدهای سفارشی
  • امکان پروفینگ یا تاییدیه گرفتن از کاربر و یا گرفتن بازخوردکاربران
  • ابزار Pulse ClickApp :به شما امکان می دهد در یک نگاه یک گزارش فعالیت سطح بالا برای کل تیم خود مشاهده کنید، بنابراین می توانید ببینید چه کسی آنلاین است و روی چه چیزی کار می کند.
  • امکان ارسال و دریافت ایمیل در هر نقطه از کلیک آپ. کارها را از ایمیل‌ها ایجاد کنید، اتوماسیون‌ها را راه‌اندازی کنید، ایمیل‌ها را به هر کاری پیوست کنید و موارد دیگر.
  • نمای تقویم کار:با نمای تقویم کار را طبق برنامه انجام دهید.پروژه ها را سازماندهی کنید، جدول زمانی برنامه ریزی کنید، و کار تیم خود را در یک تقویم انعطاف پذیر تجسم کنید که همه را در یک صفحه نگه می دارد.
  • پیشرفت پروژه خود را با Milestones ببینید.وظایف اصلی را به Milestones تبدیل کنید تا حدس بزنید که پروژه های خود تا اتمام کار چقدر فاصله دارند.
  • پیش بینی و تنظیم انتظارات با برآوردهای زمانی. تخمین های زمانی را برای ایجاد جدول زمانی مشخص و مدیریت موثر بار کاری تیم خود تنظیم کنید.
  • هر گردش کار را با نمای تخته(کانبان) تجسم کنید. وظایف و پروژه های خود را در یک نگاه با نمای تخته انعطاف پذیر کلیک آپ مدیریت کنید. کارها را بکشید و رها کنید، مرتب کنید، فیلتر کنید و موارد دیگر را با سیستم کانبان کاملاً قابل تنظیم مدیریت کنید
  • امکان ضبط صفحه با کلیپسclips:فوراً ضبط‌های صفحه را با کلیپ‌ها به اشتراک بگذارید. موضوعات بی‌پایان نظر و سردرگمی را از بین ببرید. از کلیپ‌ها برای ضبط ویدیو و به اشتراک گذاشتن ایده‌های خود به وضوح استفاده کنید.
  • امکان جستجوی جهانی در کلیک آپ
  • امکان ایجادیادآورReminder
  • امکان ایجادانواع فرم های مورد نیاز
  • بهره مندی از هوش مصنوعی کلیک آپ برین (Click Up Brain)
  • سرعت بخشیدن به کارهابا ابزار اسپرینتس sprints
  • امکان فرستادن پیام و وجود یک صندوق پیام
  • امکان گفتگو، کامنت و …
 

دسترسی به نرم افزار کلیک آپ

از همه جا به کلیک آپ دسترسی داشته باشید.
کلیک آپ را در هر دستگاهی-موبایل، دسکتاپ، دستیار صوتی و غیره دانلود کنید. کلیک آپ را از هر مرورگری برای مدیریت وظایف خود استفاده کنید و هر هفته یک روز صرفه جویی کنید.می توانید این برنامه را در مرور گر باز کنید.

نسخه موبایل نرم افزار کلیک آپ

 

نسخه دسکتاپ نرم افزار کلیک آپ

 

افزونه کروم کلیک آپ

دستیارهای صوتی

Zapier به شما امکان می‌دهد کلیک آپ را با بسیاری از محبوب‌ترین برنامه ها متصل کنید.

افزونه های ایمیل

منبع

 

https://clickup.com

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *