درباره ی یابش


یابش پشتیبانی قدرتمند برای مدیریت و دسترسی به اطلاعات پژوهشی و تخصصی است.

مشتریان حقوقی ما شامل: کتابخانه ها، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، سازمان های دولتی و خصوصی، کسب و کارهاف شرکت های حرفه ای، شرکت های دانش بنیان هستند.
و مشتریان حقیقی عبارتند از: پژوهشگران، اعضای هیئت علمی، پزشکان، دانشجویان، متخصصان، صاحبان کسب و کارها و مدیران.

ما تأمین کننده انواع محتوای اطلاعاتی شامل ارائه ی دسترسی به کتاب های دیجیتال، مقالات، اشتراک نشریات، استانداردها، پایان نامه ها، اپلیکیشن های تخصصی، بانک های اطلاعاتی تخصصی، بصورت آنلاین و آفلاین، رایگان و غیر رایگان هستیم.

ما سعی می کنیم دسترسی به اطلاعات برای کاربران و مشتریانمان، ساده و راحت باشد.


نام ثبت شده ی رسمی: شرکت داده پردازی تلاش و توسعه http://EandD.TeamYaBeSH-2017

شماره ثبت: ۲۵۰۰۲

تاریخ ثبت: ۲۳ آبان ماه ۱۳۸۴

کد اقتصادی: ۷۵۶۴-۸۸۵۴-۴۱۱۱

برند تجاری: گروه فناوری تلاش و توسعه

نشان و برند تجاری: یابش (مجوز بشماره ۲۶۴۱۰۶ تاریخ۱۳۹۵/۱۰/۲۸)


چشم انداز :
ما بخشی از توسعه و ارتقاء مهارت های نیروی انسانی سازمان ها، از طریق خدمات اطلاعاتی خواهیم بود.
بویژه اینکه در تحول دیجیتال سازمانی، بخشی از ابزارها را تأمین می کنیم.

مأموریت:

مأموریت ما افزایش اثربخشی پژوهشِ پژوهشگران با استفاده از “ابزارهای یابش” برای ارتقاء رفاه و حل مسائل واقعی جامعه است.

ارزش ها:

  1. ما اعتقاد به حل مسائل از روش های خلاقانه داریم و با روش های ویژه ی “یابش” به آن می پردازیم
  2. ما یک شرکت آموزنده ایم هر چه که لازم داریم باید در کمترین زمان ممکن به مفیدترین تکنیک های آن دست یابیم.
  3. ما خلاقانه جلو میرویم و با تفکرات کارآفرینانه همانند شرکت های قدرتمند عمل می کنیم.
  4. مشتریان، به آنها خدمات با کیفیت عالی ارائه می کنیم، با آنها صادقانه حرف می زنیم، مشکلاتمان را بیان می کنیم؛” آنها بما وفادارند!”
  5. کارکنان ما موتور متحرک شرکت هستند. احساس می کنند همه چیز اینجا متعلق به خودشان هست.
  6. رقبای ما پیشرفت ما را باعث می شوند با بعضی از آن ها همکاری خواهیم کرد.
  7. آنچه ما را در راستای ارزشهای مان معتقد نگه می دارد آموزه های شیعی است.

اهداف:

  • افزایش تعداد سازمان های ایرانی خدمات گیرنده از ما به عدد  ۵۰۰ در سال ۱۴۰۵
  • ارائه خدمات خارج از ایران به بیش از ۵۰۰ مشتری سازمانی برای سال ۱۴۰۵
  • تأمین۱۰ نیروی انسانی حرفه ای و قدرتمند برای خدمات دهی از طریق برون سپاری یا دورکاری
  • افزایش درآمدهای شرکت به بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۵
  • همکاری با کتابخانه های شیعه تا عدد ۱۴ در سال ۱۴۰۵

شعار شرکت:

ابزارهای ساده برای تحول دیجیتال، بخش دارایی های اطلاعاتی سازمان ها


نگاهی مروری بر محصولات شرکت :

 

بخش تأمین منابع:

کتاب های دیجیتال لاتین، مقالات پژوهشی تخصصی لاتین و ، اشتراک مجلات لاتین، پایگاه های اطلاعاتی رایگان، استانداردهای فنی و مهندسی، خرید گزارشات لاتین، پایان نامه های دانشگاهی(لاتین) و (عربی)، فروش پروتکل های پزشکی،  اکانت بانک های اطلاعاتی پزشکی، دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی جامع، اکانت های اپلیکیشن های پزشکی، بانک منابع فارسی رایگان، خدمات تأمین فراداده

بخش فناوری :

شبکه ی اجتماعی حرفه ای و پژوهشی ایران سای اکسپلور، کتابخانه دیجیتال دی اسپیس (مدیریت انواع منابع الکترونیکی در زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و …)، پورتال های کتابخانه ای تخصصی، دانشگاهی،

 

خدمات داده های پژوهشی، علم سنجی :

خدمات تخصصی علم سنجی نگاشت، خدمات داده های پژوهشی (جمع آوری و انتشار داده های مرتبط با پژوهش های ایرانیان در سطح بین المللی)، خدمات شبکه های اجتماعی ویژه اساتید و پژوهشگران، “خدمات متادیتا، سفارش داده های بزرگ، مدیریت و آماده سازی و….”، خدمات نمایه سازی مجلات

خدمات گرافیک و تولید محتوا:

طراحی و تولید اینفوگرافی، عکس نوشته، بروشور ، صفحه ارایی کتاب، مجله

بخش ترویج و آموزش سوادهای اطلاعاتی، رسانه ای، دیجیتال، داده، پژوهشی:

مدرسه ی سواد اطلاعاتی، مجله ی کتابدار ۲٫۰، –گروه کتابداران ۲٫۰ در تلگرام، کانال مجله کتابدار ۲٫۰ابزارهای کتابداری، جعبه ابزار پژوهشگرانراهنمای کتابدار ۲٫۰ ، اینستاگرام مجله کتابدار ۲٫۰

 

برشورهای یابش را از اینجا دریافت نمایید!