![](https://yabesh.ir/wp-content/uploads/2021/01/image-9.png)
مارکت لاین چیست؟
مارکتلاین (MarketLine) یک ارائهدهنده پیشرو در زمینه اطلاعات تجاری است که به کاربران خود دسترسی به ترکیبی منحصر به فرد و انحصاری از دادههای شرکتها، صنایع، کشورها، شهرها و مالی را فراهم میکند.
خدمات و محصولات مارکتلاین
پروفایلهای صنعتی: تصویر روشنی از پویاییهای کلیدی در هر بخش، از جمله تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بخش، جزئیات شرکتهای پیشرو فعال در هر کشور یا منطقه، شرکتهای تازه وارد، تامینکنندگان کلیدی و سطوح رقابت رقبا ارائه میدهند. مختصر و دقیق، نمایههای صنعت شامل پیشبینیهای پنج ساله، کاربرد عملی تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر و معیارهای مالی شرکت است.
فایلهای داده صنعتی: کتابهای تعاملی مبتنی بر Excel هستند که دادههای صنعت مارکتلاین را به راحتی با فرمت صفحه گسترده ارائه میدهند. هر Datafile نماهای متعددی را برای درک یا تجزیه و تحلیل دادهها برای بازارهای واحد یا مقایسه سریع دادهها در بین کشورها، همراه با دادههای خام اساسی ارائه میکند. هر Datafile شامل داده های صنعت برای ۵۰ کشور و ۹ منطقه از جمله آسیا-اقیانوسیه، آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و خاورمیانه است.
پایگاه داده آمار صنعتی: مارکتلاین تمام دادههای فایلهای دادههای صنعت را در یک رابط مبتنی بر وب ادغام میکند و امکان تجزیه و تحلیل مقایسهای سریع و آسان و تجسم ارزشها، حجمها، تقسیمبندی و پیشبینیهای بازار را برای بیش از ۱۲۰ بخش صنعت و ۵۰ کشور فراهم میکند.
گزارش های زنجیره ارزش صنعت: فعالیت های تجاری را نشان می دهد که زنجیره ارزش صنعت را برای ۱۰۰ بخش بزرگ جهانی تشکیل می دهد. تمام مراحل کلیدی، همراه با نمونههایی از شرکتهای فعال، و ارزیابی مسائل داغ برای هر مرحله از زنجیره ارزش برجسته شدهاند.
مطالعات موردی صنعت: تجزیه و تحلیل عمیقی از موضوعات گسترده تری را ارائه می دهد که بر صنعت موضوع تأثیر می گذارد.
گزارشهای موضوعی: به موضوعات یا مگاترندهایی میپردازند که تأثیرات گستردهای بر دنیای اطراف ما دارند.
پروفایلهای بیش از ۱۰۰۰۰۰ شرکت: با اخبار، نوآوری، ردیابی معاملات و دادههای مالی مرتبط بهروز میشود .
تجزیه و تحلیل SWOT: نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای مشتریان هدف، رقبا یا شرکت های شریک را کشف کنید .
مطالعات موردی شرکت: تجزیه و تحلیل عمیقی از استراتژی های موفق و ناموفق شرکت ارائه می دهد.
چارتبوکهای شرکتهای برتر: شرکتهای پیشرو را از طریق انواع معیارهای مالی معیار قرار میدهند. این مجموعه تجزیه و تحلیلی از بخشبندی بازار موضوعی، و مرورهای اجمالی خاص شرکت برای هر یک از شرکتهای پیشرو ارائه میدهد.
فهرستهای کلیدی: با سرپرستی تحلیلگر، شرکتهایی را نشان میدهد که بر صنایع جهانی تأثیر، تأثیرگذار و شکل میدهند.
پروفایلهای کشوری: تجزیه و تحلیل عمیقی از ۱۱۰ اقتصاد برتر جهان ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل از نظر ساختار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فنی، قانونی و زیست محیطی (PEST/PESTLE) کشور موضوع ارائه شده است.
پایگاه داده آمار کشوری: مارکتلاین به کاربران امکان می دهد تا تجزیه و تحلیل مقایسه ای سریع و آسان محرک های اقتصاد کلان و صنعت را برای بیش از ۲۰۰ کشور انجام دهند. ویژگیها شامل دادهها و پیشبینیهای جامع از جمله پوشش دقیق جمعیتشناسی مصرفکننده، درآمدها و هزینهها است. آمار کشور برای متخصصانی که نیاز به دیدی جامع از اقتصاد جهانی یا در سطحی بسیار بالاتر، تحلیل مقایسه ای کشورها یا شاخص ها دارند، ایده آل است.
پروفایلهای شهری: شامل یک نمای کلی جامع از شهر موضوع، تجزیه و تحلیل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژیکی (PEST)، همراه با تجزیه و تحلیل صنایع کلیدی از جمله فناوری، گردشگری و مهمان نوازی، ساخت و ساز و خرده فروشی است.
آمار شهری: دارای داده ها و پیش بینی های جامع شاخص های اجتماعی و کلان اقتصادی برای بیش از ۳۰۰۰ شهر است که در سراسر آسیا-اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و مرکزی پراکنده شده است. پوشش با شاخص های بازار مالی که در حمایت از تجزیه و تحلیل اقتصاد کلان، از جمله قیمت کالاها و شاخص ها، نرخ بهره و ارز و غیره.
نمودارهای مقایسه کشورها: تجزیه و تحلیل عمیقی از شاخص های کلیدی در مناطق خاص ارائه می دهند. آنها همچنین به اقتصادهای با درآمد بالا، اقتصادهای با درآمد متوسط و اقتصادهای کم درآمد نگاه می کنند.
نمودارهای مقایسه آمار شهرها، تجزیه و تحلیل کلی و مقایسه شهرهای پیشرو از نظر اقتصادی، جمعیتی، اشتغال، خانوارها و آموزش را ارائه می دهند.
چشمانداز کشور و گزارشهای ریسک جهانی، بر اساس شاخص ریسک کشور (MLCRI) بازار لاین، روندها و ریسکهای کنونی را که همه اقتصادهای بزرگ جهانی با آن مواجه هستند، ارزیابی میکنند.
اخبار مارکت لاین، معاملات مالی، نظرات ، و بینش تحلیلگر ، اطلاعات بازار و هوش رقابتی را کاملاً تکمیل می کند.
سالانه بیش از ۷۰۰۰۰ مقاله خبری تالیف شده در مارکتلاین به همراه بیش از ۲۰۰۰۰۰ بیانیه مطبوعاتی شرکت به سایت اضافه می شود. این مقالات به مشتریان کمک می کند تا آخرین پیشرفت های صنعت را ردیابی کنند، روندهای کلیدی و فرصت های رشد در مناطق مختلف را درک کنند و چشم انداز رقابتی را تجزیه و تحلیل کنند و استراتژی شرکت را شکل دهند.
پایگاه داده معاملات مالی مارکتلاین یک رکورد از اطلاعات جهانی در مورد ادغام و تملک (M&A) است. معاملات سهام خصوصی، سرمایه گذاری مخاطره آمیز . IPO ها؛ و مشارکت در صنایع مختلف. سالانه بیش از ۵۶۰۰۰ معامله مالی پیگیری می شود. پایگاه داده یک منبع کامل برای اطلاعات معاملات ارائه می دهد که به کاربر گزارش های دقیق در مورد معاملات، همراه با داده های مربوط به شرکت ها و مشاوران دخیل در چنین معاملات ارائه می دهد.
نظرات تحلیلگر و بینش تحلیلگران نظر تحلیلگران مارکتلاین را در مورد مسائل و روندهای تجاری فعلی ارائه می دهند.
Influencer Tools بینشهای مهم تأثیرگذاران دیجیتالی پیشرو در مورد مسائل کلیدی مربوط به بخشها، مسائل یا موضوعات کلیدی را شناسایی و پیگیری میکند.
فروشگاه مارکت لاین
مارکت لاین محصولات خود را که در بالا توضیح داده شد را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش میرساند. در حال حاضر این فروشگاه دارای ۴۹۰۶۷ گزارش است که بر اساس انواع محتوا و انواع صنعت، منطقه جغرافیایی و تتاریخ انتشار قابل فیلتر و جستجو هستند.
مارکت لاین برای چه کسانی مفید است؟
- مؤسسات آموزشی: دانشجویان و پژوهشگران میتوانند از دادهها و تحلیلهای جامع برای تحقیقات و پروژههای خود استفاده کنند.
- توسعهدهندگان کسبوکار: با دسترسی به اطلاعات بازار و رقبا، میتوانند استراتژیهای موثرتری برای رشد و توسعه تدوین کنند.
- مشاوران: با استفاده از دادههای بهروز و تحلیلهای عمیق، میتوانند به مشتریان خود راهکارهای بهتری ارائه دهند.
- دولتها: برای برنامهریزی و تصمیمگیریهای کلان اقتصادی و اجتماعی میتوانند از دادههای مارکتلاین بهره ببرند.
مزایای استفاده از مارکتلاین
- کاهش زمان تحقیق: رابط کاربری ساده و شهودی مارکتلاین، زبان قابل فهم و قابلیتهای استخراج متنوع، یافتن اطلاعات مورد نیاز را سریع و آسان میکند و به کاربران امکان میدهد به سرعت به درخواستهای بعدی بپردازند
- ارزش در برابر هزینه: پوشش جهانی مارکتلاین از تمامی شرکتها، صنایع، کشورها و شهرهای مهم، آن را برای نیازهای تحقیقاتی متنوع قابل استفاده میسازد و زمان و هزینههای تحقیق را کاهش میدهد. قیمتگذاری اشتراکی بدون محدودیت به این معناست که هیچ هزینه غیرمنتظرهای وجود ندارد.