انجمن آسیب شناسی گیاهی آمریکا APS

همکار یابش - مثنوی۱۴۰۰-۱۰-۰۹بازدید ۴۹۲
Posted on

انجمن آسیب شناسی گیاهی آمریکا APS

 

معرفی انجمن آسیب شناسی گیاهی آمریکا APS 

انجمن آسیب شناسی گیاهی آمریکا توسط گروهی از دانشمندان و متخصصان این حوزه به منظور اشاعه دانش و رشد و پیشرفت در این زمینه تشکیل شده است. اعضای این انجمن دارای طیف وسیعی از تخصص های مربوط به این حوزه هستند که با فعالیت های خود در جهت پیشرفت جهانی در زمینه سلامت گیاهان تلاش می کنند.

این انجمن با انتشار نتایج پژوهش ها و تحقیقات با طیف وسیعی از سازمان های مرتبط با این علوم مانند سازمان های مربوط به مسائل کشاورزی، امنیت غذایی و ایمنی غذایی همکاری می نماید. مهمترین فعالیت این سازمان انتشار مجلات و کتاب های مرتبط با این حوزه است که در آنها نتایج پژوهش های علمی مرتبط با این حوزه منتشر می شود.

از نمونه مجلات منتشر شده توسط این انجمن می توان به مجلات Phytopathology  در زمینه تحقیقات بنیادی بیماری های گیاهان، مجله Plant Disease در زمینه اپیدمی ها و روش های درمان گیاهان، مجله MPMI در زمینه زیست شناسی مولکولی گیاهان و بیماری های ژنتیکی آنها، مجله چند رشته ای Plant Health Progress در زمینه سلامت گیاهان و مدیریت و تولید محصولات کشاورزی و باغی، مجله اپن اکسس Phytobiomes Journal  در زمینه ارگانیسم های گیاهی و در نهایت مجله اپن اکسس PhytoFrontiers در زمینه تحقیقات علوم گیاهی مرتبط با سلامت گیاهان اشاره نمود.

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: