معرفی پایگاه اطلاعاتی Gartner Special Reports
گارتنر یک شرکت صاحب نام در زمینه ی مشاوره و پژوهش به صاحبان کسب و کارها و صنایع است که در سال ۱۹۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت آمریکایی به بیش از ۱۵ هزار سازمان در ۱۰۰ کشور جهان خدمات برونسپاری، تحقیق و پژوهش و مشاوره فناوری اطلاعات ، منابع انسانی، بازاریابی و فروش، زنجیره ی تأمین می دهد. بخشی از فعالیت این شرکت تهیه گزارشات آینده نگارانه و مبتنی بر بازار است. هدف این پایگاه اطلاعاتی پیش بینی دنیای تجارت به منظور افزایش موفقیت در این زمینه است. این پایگاه تقریبا دارای ۱۷ هزار تحلیلگر در زمینه های اقتصادی و تجارت است که وظیفه آنها تجزیه و تحلیل عمیق، بی طرفانه و تخصصی به منظور پشتیبانی از نیازهای کاربران است. این پایگاه دارای بیش از ۱۴ هزار کاربر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان است.
یکی از مهمترین اهداف این وب سایت ارائه یک بینش عمیق و صحیح به کاربران درباره موضوعاتی است که برای اهداف تجاری و اقتصادی آنان بسیار حائز اهمیت بوده و به آنها در زمینه تصمیم گیری صحیح تر کمک خواهد کرد. این گونه اطلاعات شامل داده های در زمینه بهبود عملکرد، کاهش خطر، بهینه سازی بازگشت سرمایه و کاهش ریسک است که ترکیبی از اطلاعات به دست آمده از تحقیقات، داده های معتبر، روش های حل مسئله و تجربیات عملی است که رهبران شرکت های اقتصادی را در زمینه تصمیم گیری بهینه یاری می نماید.
منبع
https://www.gartner.com/en/about