پایگاه اطلاعاتی اِمرجینگ مارکت ریسرچ

همکار یابش - مثنوی۱۳۹۹-۱۱-۰۶بازدید ۱۷۳۳
Posted on

پایگاه اطلاعاتی اِمرجینگ مارکت ریسرچ

معرفی پایگاه اطلاعاتی (Emerging markets research (EMIS

این شرکت مجموعه ای تحقیقاتی است که اقدام به ارائه اطلاعات در زمینه های مختلفی مانند ویژگی های بازارهای در حال ظهور، دادههای تحلیلی، مقایسه بازارهای رقابتی، اخبار و داده های حساس و مهم و اطلاعات مفید در زمینه تجارت به مشتریان خود می نماید. این مجموعه در حال حاضر اطلاعات بیش از ۱۴۷ بازار نوظهور رادر کشورهای گوناگون که مشغول فعالیت اقتصادی هستند را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بازارهای نوظهور مورد بررسی توسط این مجموعه شامل بازارهایی مانند صنایع کشاورزیف الکترونیکی، معدن و فلزات، گردشگری، جهانگردی، خودرو، کالاهای مصرفی، بهداشت، حمل و نقل، بانک، بیمه، انرژی، املاک، مواد پتروشیمی، خوراک، رسانه و مخابرات است.

اطلاعات این گونه بازارها به دیگر سرمایه گذاران کمک می کند تا با اطلاع از اخبار، نمودار رشد، مشتریان، چگونگی گردش کار و بازار رقابتی به شناخت بهتری از بازارهای وظهور دست یافته و با اطمینان بیشتری وارد این عرصه ها شوند.  این مجموعه از سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و تابه حال نیز ادامه دارد. این مجموعه تمرکز روشنی بر فرصت های بزرگی که بازارهای نوظهور ارائه می دهند و همچنین کمک به مشتریان خود برای شناسایی این پتانسیل دارند. آنها خود را متعهد به ارائه بهترین منبع اطلاعاتی در مورد شرکت های نوظهور بازار ، صنایع و کشورها میدانند تا به مشتریان خود کمک کنند درک بهتری از این بازارها داشته و تصمیمات هوشمندانه تری بگیرند.

آنها همواره تلاش زیادی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات دریافتی آنها از معتبرترین منابع دریافت می شود و به طور مداوم کنترل و ارزیابی می شود تا نتایجی را که به مشتریان عرضه می کنند قابل اعتماد باشد. این مجموعه روزانه بیش از ۳ میلیون نسخه اطلاعات جمع آوری و تولید می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان آنها هر آنچه برای تجارت لازم دارند را در دسترس دارند.

منبع

https://www.emis.com/about

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: