پایگاه اطلاعاتی فورتون رنکینگز

همکار یابش - مثنوی2021-08-24بازدید 1054
Posted on

پایگاه اطلاعاتی فورتون رنکینگز

 

معرفی پایگاه اطلاعاتی فورتون رنکینگز fortune rankings

فورتون رنکینگز از ابتدا یک مجله چاپی با کیفیت بسیار بالا با اهداف خاص بود خود که در حال حاضر به شکل الکترونیکی نیز منتشر می شود. هدف از انتشار این مجله آشنایی با قدرتمندترین افراد و شرکت های تجاری است. در این مجله داستان زندگی و چگونگی موفقیت شرکت های مهم تجاری و همچنین افراد قدرتمند و موفق در زمینه تجارت و صنعت منتشر می شود.

از ابتدا این مجله با طراحی لوکس و گرانقیمت خود برای قشر خاصی از افراد منتشر شد و به مرور زمان و در اثر استقبال مخطبان شکل الکترونیکی آن نیز در دسترس افراد قرار گرفت. این پایگاه خود را یک رسانه جهانی می داند که هدف آن دسترسی خوانندگان به بهترین داستانهای موفقیت و الگو گرفتن برای ساختن آینده ای بهتر است. این داستانها در حال حاضر منبع مهمی برای ایده گرفتن و دورهمی افرادی است که به تازگی وارد حوزه شغلی و فعالیت خود شده اند.

از جمله لیستهای این وب سایت می توان به مواردی مانند ۵۰۰ ثروتمند دنیا، ۱۰۰ شرکت برتر برای کار و فعالیت، ۵۰ رهبر برتر جهان، برترین کارآفرین های سال، ۵۰ شرکت با آینده روشن، تحسین برانگیزترین شرکت های جهان، ۱۰۰ شرکت با رشد سریع، قدرتمندترین زنان بین المللی و قدرتمندترین مردان بین المللی را نام برد. مطالعه چگونگی موفقیت این افراد و شرکت ها یک منبع بینظیر برای شروع هر کار و فعالیتی است.

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: