پایگاه اطلاعاتی پزشکی چست

همکار یابش - مثنوی2022-01-11بازدید 363
Posted on

پایگاه اطلاعاتی پزشکی چست

 

معرفی پایگاه اطلاعاتی پزشکی چست CHEST

پایگاه اطلاعاتی پزشکی چست یه مجموعه حرفه ای از متخصصان قفسه سینه و بیماری های مربوط به آن است که توسط کالج پزشکان قفسه سینه اقدام به فعالیت می کنند. در این پایگاه پزشکان و متخصصان به دنبال راه های آموزشی و درمانی مبتنی بر شواهد بالینی هستند تا به وسیله آن بتوانند به مهارت های و دانش پزشکان افزوده و سطح درمان بیماران را ارتقاء دهند.

روش های آموزش در این پایگاه به چند شکل از جمله یادگیری های آنلاین، وبینارهای آموزشی، انتشار مقالات و مجلات آموزشی است. همچنین تمامی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی پس از گذراندن این دوره گواهینامه آموزش بالینی معتبر را از این انجمن دریافت خواهند کرد. این پایگاه هر ماه مجله بسیار معتبر و جهانی evidence-based practice guidelines  را در زمینه تحقیقات بالینی با محوریت موضوعاتی همچون  سرطان ریه، ترومبوز و درمان ضد ترومبوتیک، سرفه و موارد دیگر منتشر می کند.

در حال حاضر این انجمن دارای بیش از ۱۹ هزار عضو از ۱۰۰ کشور در سطح دنیا است. مجموع خوانندگان مجله این انجمن در سال بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر می شود که نشانی بر اعتبار و ارزش این مجله است. آموزش های ارائه شده توسط این انجمن ویژه پزشکان، درمانگران تنفسی، پرستاران مراقبت های ویژه، پرستاران حرفه ای پیشرفته، دستیاران پزشک و متخصصان پزشکی اورژانس است.

 

 

 

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: