انتشارات آی جی آی گلوبال

همکار یابش - مثنوی2023-11-14بازدید 274
Posted on

انتشارات آی جی آی گلوبال

معرفی انتشارات آی جی آی گلوبال IGI Global

انتشارات آی جی آی گلوبال چیست؟

موسسه انتشاراتی IGI Global که در سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس شده هم اکنون در شهر پکن در چین مشغول فعالیت بوده و دفتر مرکزی آن در پنسیلوانیا ایالات متحده آمریکا قرار دارد. IGI Global در واقع یک ناشر دانشگاهی مستقل و پیشرو است که در زمینه تحقیقات علمی و بین المللی در حوزه های علوم تجاری، مدیریت، فنی و مهندسی، پزشکی و آموزش و پرورش فعالیت دارد.

محتوای علمی موجود در این پایگاه اطلاعاتی با همکاری مراکز علمی بسیاری از جمله دانشگاه MIT و متخصصان موسسات علمی مانند موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه هاروارد، دانشگاه کمبریج، دانشگاه آکسفورد و بسیاری مراکز علمی دیگر تهیه و اشتراک گذاری می شود.

تاریخچه انتشارات IGI Global:

آی جی آی گلوبال در سال ۱۹۸۸ توسط فردی به نام دکتر مهدی خسروپور با هدف انتشار تک نگاری ها و متون تحقیقات علمی کمتر شناخته شده تر و نتایج تحقیقات محققانی که شهرت قابل توجهی ندارند آغاز به کار کرد. با توجه به سرعت فزاینده اکتشافات و فناوری ها این فرد لزوم انتشار تمامی متون علمی را بدون توجه به شهرت نویسنده آن در جامعه علمی احساس کرده و تمامی متونی که از نظر علمی استانداردهای لازم برای انتشار را داشتند پذیرفته و آنها را منتشر می کرد.

بر همین اساس این ناشر و متون منتشر شده توسط او به سرعت در سطح دنیا شناخته شده و مورد استقبال جامعه علمی و مخصوصا کتابخانه های دانشگاهی قرار گرفت. بر همین اساس و به منظور خدمات رسانی بهتر در سال ۲۰۰۶ پلتفرم آنلاین این ناشر راه اندازی شد و تمامی کتاب ها و مجلات آن به شکل الکترونیکی منتشر شده و در دسترس کاربران قرار می گرفت. هم اکنون این ناشر با بیش از ۶۵ درصد از دانشگاه های سطح دنیا تعامل اطلاعاتی دارد.

موضوعات تحت پوشش IGI Global:

مدیریت کسب و کار

  • تجارت و مدیریت
  • دولت و قانون

فنی و مهندسی، علوم پزشکی

  • علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • علوم فنی و مهندسی
  • امنیت و پزشکی قانونی
  • محیط زیست، کشاورزی و علوم فیزیکی
  • پزشکی و بهداشت و درمان
  • آموزش و پرورش

علوم آموزش و پرورش

  • کتابداری و اطلاع رسانی
  • علوم اجتماعی و انسانی
  • رسانه و ارتباطات

کاربردهای پایگاه هایIGI Global:

  1. پایگاه علمی دارای منابع پیشینه یابی
  2. ارسال مقالات پژوهشگران، برای پذیرش در بیش از ۱۷۵ عنوان مجله ی این ناشر
  3. مطالعه و دسترسی به آخرین مقالات پژوهشی منتشر شده در منابع این پایگاه
  4. مطالعه و دسترسی به آخرین کتابهای علمی-پژوهشی منتشر شده در منابع این پایگاه

منابع  انتشارات IGI Global:

  1. کتاب ها: کتاب های منتشر شده توسط این ناشر شامل کتاب های مرجع برتر، کتاب های مرجع اصلی و کیس بوک ها است. مجموعه کتاب های الکترونیکی این ناشر شامل بیش از ۸۱۰۰ کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۲۰ هزار فصل با یک میلیون مرجع، ۱۷ مجموعه کتاب الکترونیکی با موضوعات علوم نوظهور مانند بازاریابی، هوش مصنوعی، علوم داده و دیگر موارد است.
  2. مجلات: این ناشر دارای بیش از ۲۴۹ عنوان مجله ی پژوهشی و دیتابیس های آنلاین است که همه این موارد محصولات الکترونیکی این انتشارات هستند و در اختیار کاربران قرار می گیرند. آرشیو کاملی از مجموعه مجلات دسترسی آزاد با بیش از ۱۷ عنوان مجله تا سال ۲۰۲۳ و همچنین بیش از ۲۶۰۰ مورد متون آموزشی برای اساتید، دانشجویان و کاربران فراهم آورده است.

برای جستجو در محصولات آی جی آی گلوبال از این لینک  میتوانید استفاده کنید:

Products igi global

روش دسترسی به منابع آی جی آی گلوبال:

برای دسترسی به منابع بسیاری از ناشرین بین المللی، ۴ راه اصلی وجود دارد:

  1. منابع اپن اکسس موجود در وب سایت که براحتی برای کاربر قابل دانلود است.
  2. منابع هزینه ای که با استفاده از دسترسی دانشگاهی، موسسه ای که شما در آن تحصیل می کنید، قابل دانلود مستقیم از ناشر است.
  3. منابعی که می توانید بصورت رایگان با استفاده از DOI یا عنوان آن در بخش کتابخانه دیجیتال یابش” بصورت رایگان دانلود کنید.
  4. مدارک و مقاله و کتاب هایی که می توانید از طریق “یابش ریکوئست” درخواست موردی ثبت کنید تا همکاران ما با هزینه ای مناسب در اختیار شما قرار دهند.

 

وب سایت انتشارات آی جی آی گلوبال

IGI Global

 منبع:               

 https://www.igi-global.com/about

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *