انتشارات بین المللی امرالد

همکار یابش - مثنوی۱۴۰۲-۰۹-۱۳بازدید ۲۹۲
Posted on

انتشارات بین المللی امرالد

معرفی انتشارات بین المللی امرالد Emerald Publishing

انتشارات امرالد چیست؟

انتشارات امرالد یکی از اولین ناشران دیجیتالی آکادمیک پیشرو در جهان محسوب می شود. امرالد بیش از ۵۰ سال است که فراتر از قالب یک انتشارات سنتی همواره در نقش تسهیل کننده دستیابی به نتایج پژوهش ها با هدف نشر عادلانه، سالم و پایدار فعالیت کرده است.امرالد کتاب و مجلات پژوهشی را منتشر می کند.

تاریخچه انتشارات Emerald:

انتشارات بین المللی امرالد در سال ۱۹۶۷ توسط گروهی از اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه برادفورد تاسیس شد. اولین مجله این انتشارات در سال ۱۹۶۸ با عنوان Management Decision که هم اکنون نیز یکی از قدیمی ترین مجلات علمی حوزه مدیریت است منتشر شد. دفتر مرکزی این انتشارات هم اکنون در بینگلی بریتانیا قرار دارد.

این انتشارات در سال ۱۹۹۲ اولین محصول دیجیتال خود را به شکل مجلات الکترونیکی بر روی CD-ROM منتشر کرد و در سال ۲۰۰۰ اولین پلت فرم خود را با نام Emerald Insight راه اندازی کرد.

انتشارات امرالد از ابتدا ۴ هدف را برای مجموعه فعالیت های خود تعیین کرده است. این اهداف شامل داشتن جامعه ای عادلانه تر به وسیله همکاری با محققان در سطح جهانی، زندگی سالمتر با شناسایی آسیب پذیرترین جوامع و محافظت از آنها برای داشتن ذهن سالم، آموزش با کیفیت برای همه اقشار و در نهایت داشتن مسئولیت در حمایت از محققان، پزشکان، سیاست گذاران و سازمان هایی که در زمینه های علمی و اخلاقی فعالیت دارند.

پوشش موضوعی Emerald:

انتشارات امرالد با داشتن طیف وسیعی از موضوعات در حوزه های علوم پزشکی، علوم انسانی و فنی و مهندسی اقدام به انتشار مجلات و کتاب های علمی می نماید. از موضوعات موجود در این انتشارات به موارد همچون حسابداری، اقتصاد، تجارت، مدیریت، آموزش و پرورش، بهداشت، مراقبت اجتماعی، مطالعات منابع انسانی، مدیریت اطلاعات، کتابداری و اطلاع رسانی، بازاریابی، مدیریت محیط زیست، جامعه شناسی، جرم شناسی، گردشگری و هتلداری اشاره نمود.

منابع Emerald:

منابع موجود در امرالد به شکل کتاب های الکترونیکی با موضوعات متنوع و تعداد بسیاری مجله با پوشش موضوعی وسیع هستند که سالانه نیز بر تعداد آنها افزوده می شود. این مجلات و کتاب ها طیف گسترده ای از حوزه های موضوعی از علوم انسانی تا فنی و مهندسی و علوم پزشکی و سلامت را شامل می شود.

  1. کتاب ها: مجموعه کتاب های الکترونیکی امرالد از سال ۱۹۹۱ پوشش موضوعی وسیعی را در برمیگرد به گونه ای که تا به حال بیش از ۳۳۰ کتاب الکترونیکی در موضوعات مدیریت، حسابداری، اقتصاد، رسانه های اجتماعی، سلامت روان و گردشگری توسط این انتشارات در دسترس کاربران قرار گرفته است.
  2. مجلات: مجلات موجود در امرالد با بیش از ۳۴۰ عنوان به شکل مجموعه مجلات منتشر می شوند که با همپوشانی با یکدیگر پوشش دقیق و کاملی از موضوعات حوزه خود را در بر بگیرند.
  3. مطالعات موردی: یکی دیگر از منابع منتشر شده توسط امرالد Emerald eCase است که شامل مطالعات موردی است. در حال حاضر در این بخش بیش از ۱۱۰۰ مطالعه موردی وجود دارد که با تمرکز منحصربفرد اقدام به انتشار تحقیقات موردی در مورد بازارهای نوظهور و اقتصادهای رو به رشد می کند. پوشش موضوعی مطالعات موردی امرالد بسیار متنوع بوده و مواردی مانند حسابداری، محیط زیست، کارآفرینی، مدیریت عمومی، مدیریت منابع انسانی، تجارت بین الملل، رفتار سازمانی، بازاریابی، مدیریت عملیات، استراتژی راهبردی و گردشگری را شامل می شود.

محصولات Emerald Insight:

Emerald Insight پلت فرم محصولات الکترونیکی این انتشارات است که خود به بخش های دیگری تقسیم می شود که عبارتند از:

  1. publications: مجموعه با بیش از ۳۳۰۰ کتاب الکترونیکی و ۳۰۰ عن.ان مجله از ۱۵۰ کشور در سطح دنیا که توسط پژوهشگران تالیف شده اند.
  2. case studies: گزارش های مطالعات موردی به همراه یادداشت های آموزشی که به عنوان یک منبع درسی معتبر و قابل اعتماد برای دانشجویان و محققان قابل استفاده است.
  3. Expert Daily Briefings: گزارش هایی از نشست های علمی و تخصصی محققان، رهبران صنعت ها و دانشگاهیان که با تحلیل های بی طرفانه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی همراه هستند.
  4. open access: مجموعه مجلات، کتاب ها، کتاب های راهنما، محتواهای حرفه ای که به صورت آزاد و رایگان در دسترس کاربران قرار دارند و به همان اندازه دارای اعتبار و محتوای علمی دقیق هستند.
  5. impact services: یک پژوهش زمانی به هدف خود می رسد که نتیجه و تاثیر آن بر جوامع علمی در هر حوزه ای مشخص باشد. در این سرویس از امرالد به بررسی تاثیر  هر پژوهش بر بخش های گوناگون جامعه و از جنبه های مختلف پرداخته می شود.
  6. find journal: پلتفرم جستجوی سریع مجلات بر اساس فیلترهای گوناگون مانند موضوع، فهرست الفبایی، ISSN، دسترسی باز یا اشتراکی بودن مجلات

روش دسترسی به منابع Emerald:

برای دسترسی به منابع بسیاری از ناشرین بین المللی، ۴ راه اصلی وجود دارد:

  1. منابع اپن اکسس موجود در وب سایت که براحتی برای کاربر قابل دانلود است.
  2. منابع هزینه ای که با استفاده از دسترسی دانشگاهی، موسسه ای که شما در آن تحصیل می کنید، قابل دانلود مستقیم از ناشر است.
  3. منابعی که می توانید بصورت رایگان با استفاده از DOI یا عنوان آن در بخش کتابخانه دیجیتال یابش” بصورت رایگان دانلود کنید.
  4. مدارک و مقاله و کتاب هایی که می توانید از طریق “یابش ریکوئست” درخواست موردی ثبت کنید تا همکاران ما با هزینه ای مناسب در اختیار شما قرار دهند.

 

وب سایت انتشارات امرالد

emerald publishing

 

منبع

https://www.emeraldgrouppublishing.com/about-us

https://www.emeraldgrouppublishing.com/journals

https://www.emeraldgrouppublishing.com/ebooks

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *