همکار یابش - جباری۱۴۰۲-۱۰-۰۳بازدید ۱۵۶
Posted on

داینامدکس (DynaMedex™) بروزرسانی شد!

اپلیکیشن موبایل داینامدکس(DynaMedex™) ویژگی های جدیدی را با هدف افزایش پشتیبانی تصمیم گیری بالینی در هر زمان و هر مکان منتشر می کند. تجربه کاربری جدید برای برجسته کردن به روز رسانی های محتوای بالینی و ارائه سفارشی سازی پیشرفته در بروزرسانی جدید.

داینامدکس (DynaMedex™) بروزرسانی و آپدیت شد!

 

به گزارش یابش و به نقل از ابسکو، داینامدکس (DynaMedex™)، یک ابزار پشتیبانی تصمیم بالینی برای تیم های مراقبت بالینی است که ترکیبی از شواهد بیماری DynaMed®  از خدمات اطلاعات EBSCO (EBSCO) و شواهد دارویی Micromedex® ازخدمات Merative™، ویژگی‌ها و عملکرد جدیدی را در اپلیکیشن موبایل داینامدکس به وجود آورده است. این پیشرفت‌ها برای بهبود تجربه تلفن همراه برای کاربران بالینی در نظر گرفته شده است و به پزشکان کمک می‌کند تا به طور مؤثر مراقبت‌های مبتنی بر شواهد از بیمار را در حال حرکت ارائه دهند.

اپلیکیشن موبایل DynaMedex اکنون هشدارهای راه حل را در صفحه اصلی نمایش می دهد و به روز رسانی محتوای بالینی را در خط مقدم تجربه کاربر قرار داده است. کاربران می‌توانند هشدارهای خود را سفارشی کنند؛ می‌توانند انتخاب کنند که همه به‌روزرسانی‌ها و یا  فقط به‌روزرسانی‌های بالقوه در حال تغییرموضوعات بالینی مورد نظر خود را مشاهده کنن.

جولیا کولپیتس، معاون مدیریت محصول، تصمیمات بالینی EBSCO، می‌گوید با این به‌روزرسانی‌ها، کاربران می‌توانند مطمئن باشند که در حین استفاده از دستگاه تلفن همراه خود به آخرین به‌روزرسانی‌های محتوا دسترسی دارند. «با فید هشدارهای جدید برنامه تلفن همراه، پزشکان می‌توانند از دسترسی به تلفن همراه استفاده کنند و در حین حرکت در مورد موضوعات مورد نظر خود به روز بمانند. این پیشرفت‌های اپلیکیشن تلفن همراه به تعهد ما برای بهبود تجربه کاربر برای پزشکان ادامه می‌دهد و ارائه کارآمد مراقبت از بیمار را برای آنها آسان می‌کند.

 

منبع:

DynaMedex™ Mobile App Releases New Features Aimed to Enhance Clinical Decision Support Anytime, Anywhere – News | EBSCO

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *