دستیار پژوهشگر: ابزار اطلاعاتی جات فرم

همکار یابش - زنگنه۱۴۰۲-۱۲-۱۳بازدید ۱۷۳
Posted on

دستیار پژوهشگر: ابزار اطلاعاتی جات فرم

معرفی ابزار اطلاعاتی و اپلیکیشن موبایلی جات فرم

 

نرم افزار جات فرم چیست؟

جات فرم یک فرم ساز ساده آنلاین معتبر است. این برنامه به کاربران امکان می دهد انواع مختلفی از داده ها مانند ضبط صدا، بارکد، موقعیت جغرافیایی و امضای الکترونیکی را جمع آوری کنند و سپس همه این داده ها را در یک مکان گردهم آورند، آن را مشاهده کنند، هر زمان بخواهند، دسترسی داشته باشند، آنها را ویرایش و مرتب کنند، فرم ها را تکمیل کنند ، به اشتراک بگذارند و سازماندهی کنند. این برنامه داده تلفن همراه، می تواند به صورت آفلاین نیز عمل کند و با استفاده  از اعلان‌های تلفن همراه کاربر را از پاسخ‌دهندگان جدید یا تغییرات داده‌ها آگاه می کند. همچنین کپی های PDF اطلاعات ارسال شده را  می توان دانلود یا به اشتراک گذاشت.جمع آوری داده های مهم در حالی که مشغول انجام کار هستید یا دور از رایانه خود هستید، به ساده سازی کار شما کمک می کند. فرم‌های تلفن همراه جات فرم به شما امکان می‌دهد به راحتی فرم‌ها را به‌صورت آفلاین ایجاد، به اشتراک بگذارید و پر کنید. این برنامه بسیاری از گزینه های محبوب و ویژگی های فرم پیشرفته را برای جمع آوری و همکاری بهتر داده ها ارائه می دهد. با فرم‌های تلفن همراه جات فرم، می‌توانید کاغذ را حذف کنید، گردش کار خود را سرعت بخشید و بهره‌وری خود را افزایش دهید. جات فرم در حال حاضر توسط بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان استفاده می شود.

تاریخچه نرم افزار جات فرم

آیتکین تانک [۱] که از کدنویسی فرم های آنلاین خسته شده بود تصمیم گرفت جایگزین هوشمند تر و سریع تری ایجاد کند بنابراین سال۲۰۰۶ آغاز کار جات فرم بود. در سال ۲۰۱۳ جات فرم یک میلیون کاربر بدست آورده بود. در سال ۲۰۱۴ جات فرم تیم بازاریابی خود را در سانفرانسیسکو تشکیل داد. در سال ۲۰۱۵ جات فرم با افزودن یک لایه امنیتی رمزگذاری فرم ها،مقبولیت بیشتری در بین کاربرانش یافت. در سال ۲۰۱۶ جات فرم در ۱۹۲ کشور استفاده شد و توسعه یافت. در سال ۲۰۱۷ جات فرم ورژن ۴ اصلاح شده از نرم افزارش را با قابلیت استفاده در موبایل و ایجاد همکاری رونمایی کرد. در سال ۲۰۱۸ جات فرم کارت به دیگر قابلیتها و مدل های جات فرم افزوده شد. جات فرم پی دی اف ادیتور[۲]و جات فرم اینتر پرایز [۳]محصول همین سال هستند. در سال ۲۰۱۹ نسخه اندروید و آی.اُ. اس. موبایل رونمایی شد. در سال ۲۰۲۰ سه محصول تیبل جات فرم[۴]، ریپورت بیلدر[۵] و اسمارت پی دی اف فرمز [۶]توسط جات فرم ارائه شد. در سال ۲۰۲۱ جات فرم با ۱۰ میلیون کاربر محصول جات فرم پریفیل ۲ [۷] را ارائه کرد. جات فرم وایت لیبل اپ[۸]، جات فرم استور بیلدر[۹]و جات فرم ساین [۱۰] محصول سال ۲۰۲۲ هستند. در سال ۲۰۲۳ یک کتاب آموزشی و نسخه تحت وب جات فرم در سلیز فورس ارائه شد.

 

ویژگیها و قابلیتهای نرم افزار جات فرم

یک شرکت نگهداری از حیوانات خانگی با استفاده از ویژگی نقشه در فرم‌های تلفن همراه جات فرم تصمیم می‌گیرد که کدام هم تیمی باید بازدید داخلی انجام دهد تا ببیند چه کسی نزدیک‌ترین فرد به صاحب حیوان زندگی می‌کند. یک ماساژدرمانگر عکس‌ها را ارسال می‌کند و با استفاده از فرم‌های موبایل امضای بیمار را می‌گیرد. عکس ها به آنها کمک می کند تا تغییرات وضعیت بدن بیمار را در طول زمان ارزیابی کنند.یک شرکت سقف‌سازی مسکونی با استفاده از فرم‌های موبایل جات فرم، گزارش‌های ایمنی را از کارگران در میدان جمع‌آوری می‌کند. کارمندان گزارش ها را با دستگاه خود پر می کنند. یک تیم فوتبال آماتور نخبه برنامه ها و امضاهای الکترونیکی را از طریق فرم های درخواست آزمایش تلفن همراه خود جمع آوری می کند.

 همه فرم‌های جات فرم سازگار با موبایل هستند، به این معنی که می‌توانید آن‌ها را در هر دستگاهی تکمیل کنید. حتی اگر فرم خود را در یک مرورگر وب ایجاد کرده باشید، همچنان می‌توانید آن را با برنامه فرم‌های تلفن همراه جات فرم مشاهده، تکمیل و ویرایش کنید. چه از جات فرم در رایانه، تلفن یا تبلت استفاده کنید، همه داده های شما به طور خودکار با حساب جات فرم شما همگام می شوند.

شما می توانید موارد ارسالی ناقص را به سادگی با کلیک بر روی دکمه ارسال در فرم خود ذخیره کنید. وقتی به فرم خود برگشتید، روی مشاهده پاسخ ها کلیک کنید و پیش نویس ارسالی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید. از آنجا، می توانید پر کردن فرم خود را از سر بگیرید.

چون نیازهای جمع آوری داده های تلفن همراه اغلب بر اساس نوع کاری که شخص انجام می دهد متفاوت است، در جات فرم چند مدل ویژگی وجود دارد که آن را نمایه کاربر نامیده اند:

-کاربرانی که می خواهند دیگران فرمی را از یک دستگاه پر کنند
-کاربرانی که فرم های خود را دور از میز کار خود پر می کنند
-کاربرانی که می خواهند دیگران فرم های خود را از راه دور پر کنند

یکی از ویژگی های متمایز جات فرمز حالت کیوسک است. حالت کیوسک تبلت یا آی پد شما را به ایستگاه نظرسنجی ثابت تبدیل می کند. در این حالت، پاسخ دهندگان فقط به یک فرم دسترسی دارند و آنها را از ارسال فرم های دیگر محدود می کند. این ویژگی امنیت داده ها را افزایش می دهد و جمع آوری داده ها را در مکان های عمومی مانند اتاق های انتظار بیمارستان، کنفرانس ها یا رویدادهای اجتماعی آسان می کند. با افزایش روزافزون اندازه مطالعات و گروه های تحقیقاتی، جات فرمز امکان همکاری بین اعضای تیم را بیشتر می کند. فرم‌های تلفن همراه را می‌توان ایجاد کرد و به محققان اختصاص داد که سپس داده‌ها را حتی در مناطقی با اتصال محدود یا بدون اتصال به اینترنت جمع‌آوری می‌کنند. هنگامی که پاسخ دهندگان فرم ها را پر کردند، می توانید داده ها را مشاهده کرده و به سرعت بر روی اطلاعاتی که دریافت کرده اید عمل کنید. حالت کیوسک، طبق تعریف، یک اقدام امنیتی است که به افراد اجازه می‌دهد فقط اقدامات خاصی را در یک برنامه انجام دهند. هر زمان که کسی پاسخی به فرم شما ارسال می کند، داده ها به حساب جات فرم شما می رود و فرم به طور خودکار تازه می شود تا چندین نفر بتوانند آن را پر کنند.

اگر بخواهید از فرم های جات فرم با دیگران کار کنید، پس از انتخاب فرم، روی Share Form کلیک کنید تا از طریق ایمیل، پیام متنی، رسانه های اجتماعی و سایر برنامه های تلفن همراه ارسال شود. گزینه Assign Form را انتخاب کنید تا به هم تیمی ها یا اعضای کارکنان اجازه دهید از طریق دستگاه تلفن همراه خود به فرم شما دسترسی داشته باشند – آنها حتی به یک حساب جات فرم نیاز ندارند! به خاطر داشته باشید که افراد واگذار شده فقط می توانند فرم شما را تکمیل کنند و پاسخ خود را مشاهده کنند. آنها به سایر موارد ارسالی یا ویرایش فرم دسترسی نخواهند داشت.

جات فرم به شما امکان می دهد به صورت آفلاین کار کنید تا بتوانید در حال حرکت داده ها را جمع آوری کنید. برای فعال کردن فرم‌های آفلاین، کافی است به تنظیمات بروید و فرم‌هایی را که می‌خواهید بدون اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشید، انتخاب کنید. می‌توانید فرم‌های ارسالی را دریافت، بررسی و ویرایش کنید و فرم‌ها را به‌صورت آفلاین پر کنید. هنگامی که دوباره آنلاین شدید، جات فرم داده‌های شما را به‌طور خودکار برای تجربه‌ای بدون وقفه همگام‌سازی می‌کند

در اپلیکیشن موبایل، کاربران می‌توانند فرم‌های نامحدود را با هر تعداد فیلد فرم ایجاد کنند. آنها همچنین می‌توانند فرم‌های ارسالی نامحدود و نماهای فرم را در برنامه تلفن همراه دریافت کنند و آنها از سال ۲۰۲۰ فضای ذخیره سازی نامحدود فرم را دریافت می کنند. با دسترسی نامحدود به ویژگی های فرم، کاربران می توانند مجموعه داده های تلفن همراه خود را به سطح بالاتری ببرند و اطلاعات را در هر کجا و در هر زمان دریافت کنند.لطفاً توجه داشته باشید که حساب تلفن همراه نامحدود فقط در صورتی معتبر خواهد بود که از برنامه تلفن همراه استفاده می‌کنید – این برای نسخه دسکتاپ اعمال نمی‌شود.

دسترسی به نرم افزار جات فرم

اپلیکیشن های موبایلی جات فرم

 

دسترسی تحت وب از طریق salesforce

پانویس:

[۱] .Aytekin Tank
[۲].Jotform PDF Editor
[۳]Jotform enterprise
[۴]. Table Jotform
[۵].Report Builder
[۶]. smart pdf forms
[۷]. ۰٫Jotform prefill 2
[۸].Jotform White-Labeled App
[۹].Jotform store Builder
[۱۰].Jotform Sign

منابع

https://www.jotform.com/

 

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *