تحقیقات بازار یا Market Research به فعالیتهای سازماندهی شدهای گفته میشود که به جمعآوری اطلاعات برای شناخت بازار هدف و مشتریها میپردازد. تحقیقات بازار یکی از مهمترین استراتژیهای کسبوکار است. هدف از تحقیقات بازار این است که شما به شناخت بهتری از مشتریهای خود برسید، دید بهتری نسبت به رقبا پیدا کنید و نیازهای بازار را برای ارائهی یک محصول مناسب درک کنید. درواقع اطلاعاتی که از تحقیقات بازار جمعآوری میشوند به شما کمک میکنند که ببینید آیا برای محصول یا خدماتی که میخواهید ارائه دهید مشتری در بازار وجود دارد یا خیر. این اطلاعات به کارآفرینان اجازه میدهد که برای کسبوکار خود تصمیمات عاقلانه و سودمندتری بگیرند. کلید موفقیت هر کسبوکار درک نیازمندیهای مشتریها و ارائهی خدمات سودمند برای رفع این نیازمندیها است. تحقیقات بازار از ۳ فاز اصلی برنامهریزی، جمعآوری داده و تحلیل داده تشکیل شده است. در دنیا شرکت های حرفه ای و بسیار مطرحی خدمات تحقیقات بازار انجام میدهند و گزارشات خود را بفروش می رسانند از آنجا که هزینه های این گزارشات اغلب بالای هزاردلار قیمت دارد:
“یابش” به عنوان مشاور اطلاعاتی و تأمین کننده منابع برای سازمان ها، کسب و کارها،کارآفرینان، مشاوران و پژوهشگران، تحلیل گران و برنامه ریزان ایرانی سعی دارد تمام داده ها و اطلاعات مورد نیاز را با کیفیت و هزینه مناسب در اختیار کاربران قراردهد.
ما با کمترین هزینه و بالاترین سطح کیفیت خدمات خود امکان دستیابی به داده های راحت تر و آسانتر را برای شما فراهم می کنیم.
میتقاضیان می توانند گزارش های این موسسات را که در جدول ذیل برای آشنایی مخاطبان معرفی کرده ایم بصورت موردی درخواست دهند
(جستجو در وب سایت های رسمی هر کدام از شرکت ها امکان پذیر است)
فهرست موسسات تولید کننده ی تحقیقات بازار | |||
euromonitor
گزارشات بازار و داده های آماری یورومانیتور
|
OECD
سازمان همکاری های توسعه ی اقتصادی |
EIU
تحلیل تجاری و گزارش های اقتصادی اکونومیست اینتلیجنس
|
Gartner Special Reports
گزارشهای تحلیلی و آینده نگارانه گارتنر
|
statistaگزارش تحلیلی بازار و ایده کسب و کارهای نوین |
Globaldata
پایگاه ارائه تحلیل اطلاعات و گزارش های صنایع مختلف |
marketresearch
گزارشات تحلیلی وآینده نگارانه بازار |
Business Monitor International
گزارش های تحلیلی و آینده نگارانه بی ام آی |
forrester
گزارشهای تحلیلی وآینده نگارانه تجارت |
MarketLine گزارشهای بازار و عملکرد صنایع |
||
emarketer
گزارش های تحلیلی و آینده نگارانه و تحلیل رفتار مشتری |
mintel
گزارش تحلیلی بازار و پیش بینی آینده |
IMF
International Monetary Fund داده های آماری و گزارش های تحلیلی |
worldbank
گزارش های فعالیت های اقتصادی در کشورهای در حال توسعه |
Mergent
گزارش سالیانه شرکت های تجاری |
Navigantresearch
گزارش ها و مشاوره های حرفه ای در زمینه صنعت و انرژی |
ibis world
شرکت تحقیقاتی منتشر کننده تحلیل ها و آینده نگاری های صنعتی اقتصادی و تجاری |
Value Line
داده ها و تحلیل ها و ایده های سرمایه گذاری |
IHS
خودروسازی برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
CEH
مواد شیمیایی برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
||
Global Energy Researchتحلیل و بررسی حوزه صنعت انرژی |
Emerging markets
(EMIS) تحلیل و بررسی بازارهای نوظهور
|
SCUP
مواد شیمیایی برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
|
|
|||
PCCT
گزارش های حرفه ای برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
SR
گزارش های استراتژیک برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
WA
تحلیل های جهانی برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
CP
گزارش های حرفه ای برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
CCMA
گزارش های حرفه ای برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
برای اطلاع از هزینه دستیابی به گزارش ها با ما در تماس باشید
yabesh.ir@gmail.com
۰۹۱۵۱۱۰۵۲۸۵
همچنین امکان بررسی مواردی که در این جدول به آنها اشاره نشده است نیز وجود دارد.