- اکانت های اختصاصی با نام و ایمیل شما در پایگاه رسمی محصول معرفی شده، ساخته می شوند. (بعضی موارد استثنا هم وجود دارد – مشخصا اکانت های پروکسی)
- ممکن است خود وب سایت مشکلات داشته باشد ما امکان پاسخگویی به اشکالات وب سایت رسمی نداریم و ورود شما با اکانت ساخته شده گارانتی می شود.
- نحوه ی جستجو و استفاده از پایگاه مورد نیاز شما در حیطه ی پاسخگویی ما نیست و اگر چه می توانید از راهنماهای تولید شده توسط یابش استفاده کنید.
- برای پایگاه های ناشرین مانند ساینس دایرکت، اشپرینگر، وایلی و … امکان دسترسی به کل محتواها فراهم نیست و ما بخشی از آن را فراهم می کنیم. (۵۰ تا ۷۰ درصد محتوای مجلات فقط، کتاب ها شامل نمی شوند)
- در صورت نیاز به مجله ی خاصی از ناشرین حتما با ایمیل ما مکاتبه کنید تا قبل از خرید از وجود آن در اکانت خریداری شده مطمئن باشید (مدت زمان محصول را نیز در متن ایمیل ذکر کنید، یک ماهه، سه ماهه و…)
- دانلود سیستماتیک توسط شما، باعث ایجاد محدودیت از طرف پایگاه ها برای اکانت می شود.
- اکانت های پروکسی (برای حدود ۱۰ محصول مشخص شده) از طریق سیستم پروکسی ما در اختیار قرار می گیرد پس شما اکانت رسمی پایگاه را در این حالت نمی خرید.
- گارانتی ما منوط به دسترس پذیر کردن پایگاه خریداری شده در طول مدت انتخابی شماست. و در صورتیکه اکانت به مشکل بخورد اولویت اکانت جایگزین می باشد و در صورت عدم امکان ارائه، بازگشت وجه برای طول مدت باقیمانده اتفاق می افتد. (مثلا بعد از ۶ ماه پایگاه از دسترس خارج می شود و شما اکانت یک ساله خریداری کرده اید هزینه ی نصف پرداختی شما برگشت می شود)
- امیدواریم خدمات ما با کیفیت بالا باشد و باعث معرفی “یابش” به همکاران و دوستان شود.