پایگاه اطلاعاتی پَتسنپ

همکار یابش - مثنوی۱۴۰۲-۰۸-۳۰بازدید ۲۹۳
Posted on

پایگاه اطلاعاتی پَتسنپ

 

معرفی پایگاه اطلاعاتی پَتسنپ Patsnap

 

پایگاه پَتسنپ چیست؟

این پایگاه اطلاعاتی یک پایگاه علمی است که با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری های مبتنی بر آن اقدام به تحلیل، بررسی و ارائه میلیاردها داده علمی کرده تا کاربران بتوانند با استفاده از این داده ها به نوآوری های علمی دست یابند. این پایگاه متشکل از تیمی با ۱۲۰۰ عضو در بیش از ۵۰ کشور و ۳ قاره است که تاکنون بیش از دو هزار کاربر داشته است. هدف این پایگاه متحول کردن فرآیند نوآوری از مفهوم داده ها تا تجاری سازی است.

محتوای اطلاعات Patsnap:

Patsnap با تجزیه تحلیل پتنت ها داده های علمی همچون وضعیت یک فناوری خاص در زمان حاضر، ارائه داده های نوین و فناوری در پزشکی، اراده روند های نوظهور در فناوری و اختراعات، ارائه رویکردهای مبتنی بر شواهد و داده ها در پتنت ها، نمایش بصری داده ها، تجسم آسان و قابل درک از داده ها، امکان جستجوهای متفاوت در پتنت ها، ارائه شکاف های موجود و مورد نیاز در زمینه اختراع فناوری، ارائه فرصت های جدید فناوری و میزان رقابت علمی در حوزه های متفاوت، ارائه تعداد زیادی داده و ایجاد اطمینان از ارزیابی کامل و کافی داده ها، بررسی حوزه های فناوری در زمان فعالیت بر روی یک اختراع، بررسی مالکیت معنوی پتنت ها، صرفه جویی در زمان با جلوگیری از جستجوهای متعدد در دیگر پایگاه ها را در اختیار پژوهشگران و مخترعان قرار می دهد.

Patsnap با استفاده از هوش مصنوعی تصویری دقیق از داده ها و پروانه های ثبت اختراع را در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله داده های موجود می توان به چکیده ثبت اختراع، ترجمه متن کامل، تصویر PDF پروانه ثبت اختراع، طبقه بندی موضوعی آن، ارزش پروانه ثبت اختراع، وضعیت حقوقی، تاریخ انقضای تخمینی پروانه ثبت اختراع، مجوزها و دیگر داده ها اشاره کرد.

منابع و محصولات Patsnap:

پایگاه اطلاعاتی Patsnap در حال حاضر دارای بیش از ۱۸۱ میلیون پروانه ثبت اختراع است که از میان می توان به میلیاردها داده از جمله بیش از ۲۵۰ میلیون ساختار شیمیایی، ۸۵۰ میلیون توالی زیستی و میلیون ها داده حقوقی و علمی اشاره نمود. این پایگاه اطلاعاتی با استفاده از ابزار خود با بهره گیری از هوش مصنوعی امکان تجزیه و تحلیل میلیاردها داده را فراهم کرده و امکاناتی مانند گزینه های جستجوی جامع، پشتیبانی تیم های علمی و فنی و ایجاد ابزارهای تحلیل و بررسی داده ها امکان جستجوی دقیق و ساده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 

وب سایت اصلی پَتسنپ

patsnap

منبع:

https://www.patsnap.com/about-us

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *