همکار یابش - جباری2023-12-25بازدید 120
Posted on

مدیریت دارو در اپلیکیشن سلامت سامسونگ (Samsung Health)

به گزارش یابش و به نقل از تی‌اس‌۲، سامسونگ به‌روزرسانی جذابی را برای برنامه هلس (Health) خود منتشر کرده است که با عملکرد ردیابی دارو طراحی شده است تا شیوه مدیریت رژیم سلامتی خود را متحول کند. این ویژگی برای اولین بار در ایالات متحده ارائه شد و انتظار می رود از طریق به روز رسانی های آینده به کاربران بیشتری در سراسر جهان گسترش یابد.

اپلیکیشن سلامت سامسونگ Samsung Health

اپلیکیشن سلامت سامسونگ (Samsung Health) چیست؟

سامسونگ هلس یک نرم افزار موبایلی پرطرفدار است که برای ردیابی جنبه های مختلف زندگی روزمره که به سلامتی کمک می کنند مانند فعالیت بدنی، رژیم غذایی و خواب استفاده می شود.

ویژگی های Samsung Health

Samsung Health دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است که می تواند به شما در بهبود سلامتی خود کمک کند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

ردیابی فعالیت بدنی:

Samsung Health می تواند فعالیت بدنی شما را ردیابی کند، از جمله تعداد گام های برداشته شده، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و زمان ورزش.

ردیابی رژیم غذایی:

Samsung Health می تواند رژیم غذایی شما را ردیابی کند، از جمله غذاهایی که می خورید، کالری مصرفی و مواد مغذی دریافتی.

ردیابی خواب:

Samsung Health می تواند خواب شما را ردیابی کند، از جمله مدت زمان خواب، کیفیت خواب و چرخه های خواب.

یادآورها و اهداف:

Samsung Health می تواند به شما در یادآوری نوشیدن آب کافی، انجام ورزش منظم و خوردن غذاهای سالم کمک کند. همچنین می توانید اهداف سلامتی برای خود تعیین کنید و Samsung Health به شما کمک می کند تا آنها را دنبال کنید.

ارتقا و برروز رسانی جدید سامسونگ هلس (Samsung Health)

هسته اصلی این ارتقا، راحتی کاربران برای شرح وقایع داروهای تجویز شده و داروهای بدون نسخه در برنامه است، بنابراین فرآیند مدیریت سلامت آنها را ساده می کند. این ویژگی فقط این جزئیات را ثبت نمی‌کند. همچنین به کاربران بینش و راهنمایی‌های ضروری مربوط به داروهای خود را ارائه می دهد. تعهد سامسونگ به کمک به کاربران برای حفظ سلامت مطلوب از طریق اظهارات معاون بهداشتی و رئیس بخش سلامت دیجیتال شرکت، که بر مزیت پیش‌بینی‌شده در ترویج پایبندی به دارو و کمک به بهبود نتایج سلامت تأکید می‌کرد، منعکس شد.

اطلاعات دقیق برنامه می‌تواند با آموزش کاربران در مورد عوارض جانبی احتمالی و تداخلاتی که برخی داروها می‌توانند با مواد یا مواد غذایی دیگر داشته باشند، خطرات احتمالی را از بین ببرد. این رویکرد پیشگیرانه برای مدیریت سلامت با هشدارهای قابل تنظیم تقویت می شود که با ارائه یادآورهای شدید برای داروهای حیاتی، کاربران را وادار به مصرف دارو یا سفارش مجدد لوازم می کند.

علاوه بر این، برای علاقه‌مندان به گلکسی واچ، راحتی دریافت این یادآوری ها به طور مستقیم روی مچ دست، لایه ای از اطمینان در مطابقت با برنامه های دوز است. تعهد سامسونگ به سلامتی با ویژگی‌های موجود اپلیکیشن هلس از جمله ردیابی خواب، برنامه‌های تمرکز حواس و تجزیه و تحلیل ریتم قلب نشان داده می‌شود.

خلاصه: سامسونگ با افزودن ویژگی جدید ردیابی داروها، اپلیکیشن Health خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است، که به کاربران ابزاری جامع برای مدیریت نسخه ها و داروهای بدون نسخه و همچنین یادآوری ها و اطلاعات دقیق برای کمک به جلوگیری از واکنش های نامطلوب ارائه می دهد. این ویژگی ابتدا در ایالات متحده در دسترس است و با یادآوری‌ها و هشدارهای نوآورانه‌ای همراه است که می‌توان آن‌ها را در ساعت‌های هوشمند سامسونگ دریافت کرد، که بر سرمایه‌گذاری مداوم سامسونگ در فناوری‌های پیشرفته سلامت و تندرستی تأکید می‌کند.

سؤالات متداول برای ویژگی ردیابی دارو برنامه سلامت سامسونگ

پیشرفت اخیر سامسونگ در سلامت دیجیتال چیست؟

سامسونگ یک عملکرد ردیابی دارو را در برنامه Health خود معرفی کرده است که برای کمک به کاربران در مدیریت موثرتر رژیم سلامتی خود طراحی شده است.

ویژگی ردیابی دارو در کجا موجود است؟

این ویژگی در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس است و برنامه‌هایی برای گسترش آن در سایر مناطق از طریق به‌روزرسانی‌های آینده وجود دارد.

 کاربران با ویژگی ردیابی دارو چه کاری می توانند انجام دهند؟

کاربران می توانند هم داروهای تجویز شده و هم داروهای بدون نسخه را ضبط کنند، اطلاعات بینش و راهنمایی دریافت کنند، عوارض جانبی احتمالی و تداخلات دارویی را ردیابی کنند، و هشدارهای قابل تنظیم برای مصرف دارو یا سفارش مجدد لوازم دریافت کنند.

چگونه این ویژگی به پایبندی به دارو کمک می کند؟

این برنامه یادآورها و هشدارهایی، از جمله یادآوری های شدید برای داروهای حیاتی، برای ترویج مصرف مداوم دارو ارائه می دهد که می تواند منجر به بهبود نتایج سلامت شود.

آیا یادآوری‌های دارو را می‌توان در دستگاه‌های پوشیدنی دریافت کرد؟

بله، کاربران دارای ساعت‌های گلکسی سامسونگ می‌توانند یادآوری‌های دارویی را مستقیماً روی مچ دست خود دریافت کنند.

برنامه سلامت سامسونگ چه ویژگی های دیگری ارائه می دهد؟

به غیر از ردیابی دارو، برنامه Samsung Health همچنین شامل ردیابی خواب، برنامه های تمرکز حواس و تجزیه و تحلیل ریتم قلب می شود.

تعاریف

سلامت دیجیتال:

استفاده از فناوری ها و داده های دیجیتال برای سلامت و تندرستی.

پایبندی به دارو:

درجه ای که بیمار به درستی از توصیه های پزشکی، از جمله مصرف داروهای تجویز شده، پیروی می کند.

داروهای بدون نسخه:

داروهایی که بدون نسخه قابل خریداری هستند.

 

منبغ: https://ts2.space/en/enhanced-samsung-health-app-now-includes-medication-management-feature/#gsc.tab=0

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *