انتشارات دانشگاه باکینگهام

همکار یابش - مثنوی2022-02-19بازدید 720
Posted on

انتشارات دانشگاه باکینگهام

معرفی انتشارات دانشگاه باکینگهام University of Buckingham Press 

انتشارات دانشگاه باکینگهام چیست؟

انتشارات دانشگاه باکینگهام یک ناشر مستقل است که از نزدیک با دانشگاه باکینگهام در ارتباط و همکاری است. این ناشر دانشگاهی با مشارکت تعداد زیادی از بخش های دانشگاه اقدام به انتشار مجلات و کتاب های علمی در حوزه های مختلف علوم می نماید. مجلات منتشر شده توسط UBP همواره از معتبرترین مجلات علمی در سطح دنیا هستند.

تاریخچه انتشارات دانشگاه باکینگهام:

انتشارات دانشگاه باکینگهام یک ناشر مستقل است که فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۱۹۸۵ با انتشار گسترده کتاب ها و مجلات علمی آغاز کرد. این ناشر بخشی از گروه انتشاراتی حرفه ای Legend Times است که توسط تام چالمرز تاسیس شده و پلتفرم های متنوعی را برای ارائه متون علمی و غیرعلمی ارائه می دهد.

این ناشر ماموریت خود را انتشار تحقیقات و متون علمی برای مخاطبان و در دسترس قرار دادن آنها در سطح جهانی تا حد امکان می داند. این ناشر علاوه بر همکاری با دانشگاه باکینگهام با تعداد بسیاری از موسسات آموزشی و تحقیقاتی همکاری کرده و همواره آماده انتشار متون علمی این موسسات است.

پوشش موضوعی انتشارات دانشگاه باکینگهام:

این ناشر پوشش موضوعی خود را بر روی علوم انسانی و علوم اجتماعی متمرکز کرده است و تعداد بسیاری از مجلات و کتاب های آن در این حوزه موضوعی منتشر می شوند. با این حال در برخی از مجلات موضوعاتی نیز مانند فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر و علوم پزشکی نیز دیده می شود.دسترسی به منابع این ناشر مانند دیگر انتشارات در سطح دنیا مبتنی بر اشتراک است اما در این میان تعدادی از مجلات نیز به صورت اپن اکسس منتشر شده و کاربران می توانند به رایگان از آنها بهره ببرند.

منابع انتشارات دانشگاه باکینگهام:

منابع علمی منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه باکینگهام به دو شکل مجلات و کتاب های علمی است که به شرح زیر هستند:

  1. کتاب ها: کتاب های این ناشر به دو شکل چاپی و الکترونیکی در موضوعاتی همچون آموزش و پرورش، مطالعات اقلیمی، محیط زیست، علوم اقتصاد، حقوق، هنر، مطالعات رسانه و ادبیات به چاپ می رسند. تعدادی از این کتاب ها به صورت دسترسی آزاد در دسترس کاربران قرار دارند.
  2. مجلات: مجلات منتشر شده توسط UBP نیز به دو صورت مبتنی بر اشتراک و دسترسی آزاد در دسترس کاربران قرار دارند. این مجلات در موضوعاتی همچون پزشکی،حقوق، اقتصاد، معماری، امنیت سایبری، آموزش و پرورش و بسیاری موضوعات دیگر منتشر می شوند.

روش دسترسی به منابع انتشارت دانشگاه باکینگهام:

برای دسترسی به منابع بسیاری از ناشرین بین المللی، ۴ راه اصلی وجود دارد:

  1. منابع اپن اکسس موجود در وب سایت که براحتی برای کاربر قابل دانلود است.
  2. منابع هزینه ای که با استفاده از دسترسی دانشگاهی، موسسه ای که شما در آن تحصیل می کنید، قابل دانلود مستقیم از ناشر است.
  3. منابعی که می توانید بصورت رایگان با استفاده از DOI یا عنوان آن در بخش  کتابخانه دیجیتال یابش” بصورت رایگان دانلود کنید.
  4. مدارک و مقاله و کتاب هایی که می توانید از طریق “یابش ریکوئست” درخواست موردی ثبت کنید تا همکاران ما با هزینه ای مناسب در اختیار شما قرار دهند.

وب سایت انتشارات دانشگاه باکینگهام

University of Buckingham Press

منبع

https://www.unibuckinghampress.com/about-us

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب: