همکار یابش - جباری۱۴۰۲-۱۱-۰۹بازدید ۲۲۲
Posted on

کسب برترین رتبه KLAS توسط میکرومدکس (Micromedex)

Merge Cardio، Merge Hemo و Micromedex در KLAS به ترتیب برای قلب و عروق، همودینامیک قلب و پشتیبانی تصمیم بالینی: مرجع بالینی نقطه مراقبت، بهترین رتبه را کسب کردند.

گزارش KLAS درسال 2023

به گزارش یابش و به نقل از پی‌آر‌نیوزوایر، سه محصول مراتیو بهترین رتبه‌های گزارش KLAS درسال ۲۰۲۳ را کسب کردند. Merge Cardio (قلب و عروق)، Merge Hemo (همودینامیک قلب) و Micromedex (پشتیبانی تصمیم بالینی: مرجع بالینی نقطه مراقبت).Merge Cardio قبل از این نیز برای شش سال متوالی بهترین امتیاز را در KLAS کسب کرده بود، همچنین Merge Hemo  به مدت ۱۰ سال در رتبه اول قرار داشت.

درباره مراتیو (Merative)

در ژانویه ۲۰۲۲، IBM فروش بخشی از دارایی‌های Watson Health، از جمله Truven به Francisco Partners را به مبلغ یک میلیارد دلار اعلام کرد. در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲، Francisco Partners تکمیل خرید Watson Health را اعلام کرد و یک شرکت داده مراقبت های بهداشتی به نام Merative را راه اندازی کرد. مراتیو از طریق شش محصول اصلی خود به ۹ بیمارستان از ۱۰ بیمارستان برتر ایالات متحده، ۷ مورد از ۹ برنامه بهداشتی برتر ایالات متحده، ۴۰٪ از کارفرمایان Fortune 100، بیش از ۳۵ سازمان دولتی فدرال، ایالتی و محلی و همه ۲۰ شرکت برتر علوم زیستی خدمات ارائه می دهد.

جولی پکارک ، مدیر کل موقت مراتیو برای Merge، گفت: «مجموعه تصویربرداری Merge، به عنوان بخشی از مراتیو، بر ارائه آنچه که مشتریان ما بیشتر به آن نیاز دارند متمرکز است. ابزارهای تصویربرداری سازمانی به پزشکان و تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می کند تا گردش کار را تغییر دهند و پیچیدگی را در فضای کاری روزانه خود کاهش دهند». همچنین او ادامه داد « اینکه امسال پنج ابزار تصویربرداری Merge توسط KLAS به عنوان عملکرد فوق‌العاده برتر شناخته شده‌اند، مهر تأییدی بر چگونگیِ شکل‌گیریِ مداوم ابزارهای پیشرو و صنعت‌ساز ما در همکاری با مشتریان و شرکای‌مان است. این ابزارها اکنون در هزاران مرکز ارائه‌دهنده خدمات درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.»

تینا مون فارم، مدیر کل مراتیو برای Micromedex، گفت: «پزشکان به Micromedex اعتماد دارند تا به آنها کمک کند تا تصمیمات مراقبتی مبتنی بر شواهد بیشتری اتخاذ کنند، همانطور که بیش از ۵۰۰۰ سایت ما در بیش از ۸۰ کشور نشان داده است».او همچنین ادامه داد: «دریافت اولین جایزه «بهترین در KLAS» توسط Micromedex، گواهی بر تلاشِ بی‌دریغِ تیم Micromedex برای ارائه پاسخ‌های به‌روز، سریع و قابل‌اعتماد به پزشکان در لحظه‌ی نیاز، و در نتیجه اتخاذ تصمیمات بهتر برای بیماران است. این نشان می‌دهد که اولویت اصلی ما، برآوردن خواسته‌های مهمِ مشتریان خودمان است».

گزارش KLAS یک نمای کلی از رتبه‌بندی عملکرد برای فروشندگان ارائه‌دهنده نرم‌افزار، خدمات حرفه‌ای و تجهیزات پزشکی به صنعت مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌کند. محصولات مراتیو رهبر بازار در سه دسته بودند که Merge Cardio امتیاز کلی ۸۲٫۷، Merge Hemo: 85.7 و Micromedex 89.3 را دریافت کرد.

درباره KLAS

KLAS یک شرکت مبتنی بر داده است که ماموریتی برای بهبود مراقبت های بهداشتی جهان با شنیده شدن و محاسبه شدن صدای پزشکان و بیمه گذاران دارد. با همکاری هزاران متخصص مراقبت های بهداشتی، KLAS بینش و اطلاعاتی در مورد نرم افزارها، خدمات و تجهیزات پزشکی جمع آوری می کند تا گزارش ها، داده های روند و بررسی های آماری ارائه دهد. داده های KLAS دقیق، صادق و بی طرفانه هستند. این تحقیق مستقیماً منعکس کننده صدای متخصصان مراقبت های بهداشتی است و به عنوان کاتالیزوری برای بهبود عملکرد فروشندگان عمل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد KLAS، به KLASresearch.com مراجعه کنید.

درباره Merge

Merge ابزارهای تصویربرداری پزشکی، ارائه شده توسط مراتیو، ابزارهای گردش کار تصویربرداری هوشمند و مقیاس پذیر را با تخصص عمیق و گسترده ترکیب می کند تا به سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی کمک کند که اعتماد خود را به نتایج بیمار بهبود بخشند و ارائه مراقبت را بهینه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به  merative.com/merge-imaging مراجعه کنید.

درباره Micromedex

محصولات Micromedex با ترکیب اطلاعات دارویی، بیماری، مسمومیت و آموزش بیمار بر پایه‌ی شواهد علمی، در لحظه‌ی نیاز پاسخی سریع و قابل‌اعتماد به تیم مراقبت ارائه می‌دهند تا در تصمیمات خود مطمئن تر باشند و از بالاترین سطح مراقبت از بیمار حمایت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به معرفی پایگاه اطلاعات دارویی میکرومدکس Micromedex مراجعه کنید.

منبع: https://www.prnewswire.com/news-releases/merative-wins-three-2023-best-in-klas-awards-301741391.html

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *