همکار یابش - مثنوی۱۴۰۲-۱۲-۰۱بازدید ۱۵۹
Posted on

استفاده از درما اکسپرت در اپلیکیشن پزشکی ویژوال دی اکس

روش شناسایی بیماری های پوستی با استفاده از نرم افزار DermExpert 

 Visualdx یک پایگاه اطلاعاتی و اپلیکیشن پزشکی است که در زمینه درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کند. این اپلیکیشن پزشکی در زمینه شناسایی و درمان بیماری های پوستی در سطح دنیا اقدام به ارائه اطلاعات پزشکی می نماید. اپلیکیشن و پایگاه اطلاعاتی ویژوال دی اکس دارای بخش های متنوع اطلاعاتی هستند که هر کدام وظایف مخصوص به خود را دارا هستند. این پایگاه و اپلیکیشن از سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز با قدرت به آن ادامه داده است.

در سال ۲۰۱۷ با ظهور فناوری هوش مصنوعی قابلیت DermExpert به اپلیکیشن ویژوال دی اکس افزوده شد و پزشکان توانستند با اشتراک گذاری یک عکس از بیمار معاینه فیزیکی او را بهبود بخشیده و تصمیمات درمانی مطمئن تری بگیرند، و در سال ۲۰۱۸ اپلیکیشن در DermExpert یک قابلیت جدید را ویژه کاربران عادی به مجموعه خدمات خود افزود. با استفاده از این بخش از اپلیکیشن کاربران عادی می توانند با ارائه یک عکس از مشکل پوستی خود در اپلیکیشن نوع بیماری خود را متوجه شده و پاسخ سوالات خود را در مورد نحوه درمان و مراقبت های بهداشتی آن به زبان ساده را دریافت نمایند.

فناوری DermExpert چگونه بیماری را تشخیص می دهد؟

همانطور که ذکر شد درما اکسپرت دارای قابلیت شناسایی بیماری با ارائه عکس از محل ضایعه است. این امر در درما اکسپرت با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی و کامپیوتری صورت می گیرد. به این صورت که پس از بارگذاری عکس محل بیماری و ضایعه پوستی در اپلیکیشن این تصویر در برابر حدود ۸۰ نوع بیماری پوستی قرار گرفته و نوع ضایعه پوستی موجود در عکس با استفاده از هوش مصنوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

پس از تشخیص سه بیماری نزدیک به هم به کاربر نمایش داده می شود که کاربر برای ادامه باید یک نوع که بیشتری مشابهت ظاهری را دارد انتخاب کرده و در مرحله بعد به سوالات اپلیکیشن در زمینه علائم بیماری پاسخ دهد. پس از تحلیل و بررسی پاسخ سوالات نوع بیماری شناسایی شده و اطلاعات لازم به کاربر داده می شود و پس از آن تصویر ارسال شده از سوی بیمار از اپلیکیشن حذف خواهد شد.

چگونه از درما اکسپرت استفاده کنیم؟

نماد دوربین را در اپلیکیشن انتخاب کنید.

از ضایعه پوستی خود یک عکس بگیرید.

 

عکس را در اپلیکیشن بارگذاری کنید.

از عکس های پیشنهاد شده اپلیکیشن یک مورد را که بیشترین شباهت را به ضایعه پوستی شما دارد را انتخاب کنید.

به سوالات اپلیکیشن پاسخ دهید.

نتایج بررسی را مشاهده نمایید.

اطلاعات بالینی را مطالعه نمایید.

روش های دسترسی و ورود به درما اکسپرت:

  1. خرید اکانت اختصاصی اپلیکیشن از وب سایت اصلی ویژوال دی اکس
  2. خرید اکانت اختصاصی از شرکت های داخلی مانند یابش که دسترسی مستقیم به ویژوال دی اکس را امکان پذیر می سازد.

منبع

https://www.visualdx.com/resources/faq

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *