حسین حیدری۱۴۰۲-۱۲-۰۴بازدید ۲۲۲
Posted on

روش استخراج و دانلود حجم بالای اطلاعات از امبیس

چگونه تعداد خروجی زیاد از امبیس بگیرم؟

چند خروجی اندنوت میتوان حداکثر از اکانت امبیس گرفت؟ آیا هر بار فقط ۲۰۰ تا خروجی میشه گرفت؟ این سوال یکی از کاربران یابش است. برای جواب می توانید ادامه ی محتوا را مطالعه کنید.
اولا باید برای ورود و جستجو به امبیس حتما و حتما یک دسترسی داشته باشیم والا به این آدرس هیچگاه وارد نمی شویم و محتوا و قابلیت جستجو برای ما نمایش داده نمی شود:
هنگامی که ما با یک دسترسی سازمانی در امبیس وارد می شویم حداکثر ۵۰۰ رکورد خروجی می گیریم:
برای افزایش خروجی به ده هزار رکورد در هر بار، باید حتما یا با دسترسی شخصی فعال وارد امبیس بشویم و یا اینکه در داخل دسترسی سازمانی یک اکانت شخصی بسازیم.
عکس زیر نمایش می دهد که چگونه هنگامی که با اکانت شخصی فعال وارد شده ایم امکان استخراج نتایج شماره ۱ تا ۱۰۰۰۰ را داریم و به همین ترتیب بازه های ده تایی بعدی می توانیم تا ۶۰ هزارتا رکورد در ۶ مرحله استخراج کنیم
و البته یابش برای شما اکانت شخصی مدت دار ۶ ماه و یکساله تأمین می کند
اکنون نکته ی بعدی اینست که اگر خواستیم ۶۰ هزار رکورد بیشتر استخراج کنیم، چه روشی می توانیم انجام دهیم؟ برای اینکار اولین گام  محدود سازی سال میلادی در هنگام شروع جستجو است:
باز هم اگر نیاز شد به زیر ۶۰ هزار کاهش بدهیم، از فیلترهای سمت چپ است به عنوان مثال می توانیم بر اساس نوع محتوای (مقاله، کنفرانس کتاب و ….) به دسته های زیر ۶۰ هزار کاهش دهیم.

تعداد رکوردهای امبیس چقدر است؟

هم اکنون (۲۳ فوریه ۲۰۲۴) امبیس دارای بیش از ۴۴٫۵ میلیون رکورد است.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *