همکار یابش - جباری2024-02-23بازدید 124
Posted on

هوش مصنوعی به آموزش پزشکی نیز راه یافت!

ولترز کلوور، آموزش پزشکی Lippincott که یک کتابخانه کتاب الکترونیکی جدید مبتنی بر هوش مصنوع است را راه‌اندازی کرد.

به گزارش یابش و به نقل از ولترز کلوور این راه حل با همکاری پلتفرم یادگیری آنلاین Kortext، با استفاده از قدرت یک پلت فرم دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی پویا (AI) انقلابی در دسترسی به منابع آموزشی پزشکی برای دانشگاه ها و دانشجویان در سراسر هند ایجاد می کند.

کتی ولف، معاون اجرایی و رئیس بازارهای رشد جهانی ولترز کلوور، بر تمرکز شرکت بر ایجاد پلتفرم‌های دیجیتال برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهانی تأکید کرد: «در دنیایی که به طور فزاینده‌ای در حال اتصال است، ولترز کلوورقدرت استفاده از داده‌ها و دانش را در مقیاس جهانی دارد. با متحد کردن تخصص خود با قابلیت‌های نوآورانه Kortext، می‌توانیم نیازهای در حال تحول پزشکان آینده را بهتر برطرف کنیم.»

پلتفرم آموزش پزشکی Lippincott به چالش‌های رایجی که دانشجویان و دانشکده‌ها با آن‌ها مواجه هستند، می‌پردازد، با ویژگی‌های طراحی شده با هدف:

  • باز کردن بدون خطر قفل قدرت هوش مصنوعی مولد: دانشجویان پزشکی در سراسر هند از هوش مصنوعی مولد برای کارهایی مانند برنامه ریزی، نوشتن و ترجمه استفاده می کنند. برای رفع این نیازها، این پلتفرم ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند خلاصه‌سازی، برای ایجاد خطوط کلی مختصر، یادداشت‌های مطالعه هوش مصنوعی برای اطلاعات نقطه‌ای، پرسش و پاسخ برای ارزیابی‌های تعاملی، و یک ابزار استناد برای ارجاع بدون استرس را معرفی می‌کند. این ابزارها برای به حداکثر رساندن کارایی مطالعه و کمک به دانشجویان و دانشگاهیان در مدیریت حجم کاری خود طراحی شده اند.  
  • فراهم آوری دسترسی به تجزیه و تحلیل پیشرفته: اساتید و مربیان به ابزارهای قدرتمند تجزیه و تحلیل با ادغام یکپارچه Microsoft Office 365 دسترسی خواهند داشت که به آنها امکان می دهد پیشرفت دانشجویان را ردیابی کنند و روش‌های تدریس به آنها را بر اساس آن تنظیم کنند.
  • بهبود دسترسی: دانشجویان به کاتالوگ گسترده کتاب‌های الکترونیکی پزشکی آموزش پزشکی Lippincott دسترسی ۲۴ ساعته خواهند داشت، که به آنها امکان می‌دهد در هر زمان و هر مکان مطالعه و یاد بگیرند.
  • تشویق به یادگیری تعاملی: این پلتفرم یک تجربه یادگیری غنی و تعاملی را ارائه می‌دهد و به دانشجویان اجازه می‌دهد تا با محتوا به روش‌های معنی‌داری مانند برجسته کردن، حاشیه‌نویسی و همکاری با همسالان درگیر شوند.
  • ارائه محتوای به‌روز: دانشگاه‌ها و دانشجویان از به‌روزرسانی‌های به‌موقع و آخرین نسخه‌ها بهره‌مند می‌شوند تا اطمینان حاصل کنند که به جدیدترین اطلاعات در زمینه پزشکی دسترسی دارند.

 

روچی توشیر، معاون رئیس جمهور و مدیر کل بازارهای رشد جهانی ولترز کلوور هند، گفت: «ولترز کلوور متعهد به توانمندسازی نسل بعدی متخصصان مراقبت های بهداشتی با بهترین منابع آموزشی در دسترس است.» «این جهش نوآورانه در آموزش پزشکی آماده تعریف مجدد تجربه یادگیری پزشکی با کارایی بیشتر، فراگیری و برتری علمی مبتنی بر داده‌ها است. همکاری ما با Kortext کاملاً با مأموریت ما برای ارائه محتوای پزشکی با کیفیت بالا به دانشگاه‌ها و دانشجویان در سراسر هند همسو است.

این پلتفرم قبلاً برای گسترش منابع الکترونیکی علوم سلامت در دانشگاه علوم بهداشتی راجیو گاندی (RGUHS) با همکاری کنسرسیوم HELINET برای یک دوره اشتراک ۵ ساله با بیش از ۴۵ عنوان کتاب الکترونیکی انتخاب شده است. همچنین مورد علاقه کالج پزشکی کاستوربا مانگالور (KMC) قرار گرفت که ۷۵ عنوان در مجموعه های سفارشی گرفته است.

منبع: https://www.wolterskluwer.com/en/news/launches-ai-powered-lippincott-medical-education-digital-learning-platform

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *